Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Carroten Anti Age & Spot SPF50 Yüksek Koruyucu Yüz Güneş Kremi (2 ml)
amazon-image
Carroten Anti Age & Spot SPF50 Yüksek Koruyucu Yüz Güneş Kremi (2 ml)

Carroten Anti Age & Spot SPF50 Yüksek Koruyucu Yüz Güneş Kremi (2 ml)

Carroten 
  4.36  (3747 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Anti-Yaşlanma Yüz için Yüksek SPF Korumalı Bakım Kremi SPF50, yenilikçi teknolojilerle zenginleştirilmiş içeriği sayesinde güneşe maruz kalma nedeniyle oluşan ince çizgilerin, kırışıklıkların ve lekelerin görünümünün azalmasına yardımcı olur. Formülündeki antioksidan etkili E vitamini ile cildi zararlara karşı korumaya katkı sağlar. Hafif ve yağsız yapısıyla hızla emilir, cilde kadife yumuşaklığı hissi verir. Erken yaşlanma belirtilerine ve diğer cilt problemlerine neden olabilecek tüm zararlı güneş ışınlarının (UVB+UVA+VL+IRA) en geniş spektrumunu hedefleyerek, cilde 4 aşamalı gelişmiş koruma sağlar. Tüm cilt tiplerine uygundur. Suya dayanıklıdır. Dermatolojik ve oftalmolojik olarak test edilmiştir.

 

• ULTRA HAFİF (UVB+UVA+VL+IRA) TEKNOLOJİSİ

• KIRIŞIKLIK KARŞITI

• PİGMENT LEKE ÖNLEME

• HAFİF DOKU

• SUYA DAYANIKLI

• NEMLENDİRME

• ANINDA EMİLİM

• VEGAN

• DERMATOLOJİK – OFTALMOLOJİK OLARAK TEST EDİLMİŞTİR.

• YÜKSEK GÜNEŞ KORUMASI


Nasıl kullanılır?

Güneşe çıkmadan önce, temiz cildinize veya nemlendiriciden sonra kullanınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%52
%32
%7
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Yasemin K.
Yasemin K. · 32 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim icin bir günes kreminde koruculugu, dokusu, hizli emmesi ve güzel sürülüyor olmasi. Bu ürün anti Age olmasi ayri güzel cünki günes bu konuda cilde cok zarar verdigi icin düzgün ve iyi korumak gerekli. Yüzü korumayi cogumuz unutuyoruz, ama kesinlikle bu ürüne bayildim bana cok faydali geldi farkini gördüm ben.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rüya T.
Rüya T. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Birçok güneş kremi kullandım Kimi yüzümde değişik bi yağlanma hissi bıraktı kimi bi bütürlük oluşturdu gerekli korumaları sağlamamışlardı Ama carroten anti age hiç bi şekilde bu tarz bi sorun yaratmadı Yüksek derece koruyuculuk sağlıyor Kesinlikle bundan sonraki kremim bu olacak Herkese tavsiye ederim 👍🏻🫶🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hülya T.
Hülya T. · 48 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün sürümü gayet kolay ev anti age özelliğinin olmasını çok sevdim. Bundan sonra almayı düşünebilecegim bir ürün oldu. Koruyuculugu gayet yüksekti. Farklı bir deneyim oldu benim için çünkü güneş koruyucu kremlerde anti age bir krem daha önce denememistim. Teşekkürler denebunu sayende birsey daha öğrendim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aynur G.
Aynur G. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce kullandığım diğer markaların ürünlerinden çok daha iyi. Öncelikle dokusu, cildi nemlendirmesi, cilde uygularken beyaz iz bırakmaması, kokusu ve tabiiki de kalıcılığı efsane… Ürünle ilgili tek sorunsal fiyatı daha makul bir fiyata satılırsa kesinlikle favori ürünüm 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Öznur K.
Öznur K. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzünüze sürdüğünüzde yapış yapış bir his vermemesini çok sevdim. Uzun süren bir koruması olduğunu düşünüyorum çünkü yüzümde denedigimde öğlen güneşini atlatmama ve kumsalda olmama rağmen vücudum kadar kızarıklık meydana gelmedi. Büyük boyunu almayı düşünüyorum. Güneşten korunup yanmak istemeyenlere tavsiye edebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Işıl Vatansever
Işıl Vatansever · 22 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Güneş korumasını ve cildi yaglandirmamasini çok sevdim yüzüme sürüp güneşlendim yüzümde en ufak yanma yağlanma bile olmadı yüzünüzün üzerinde rahatsız etmiyecek kadar güzel ki genelde güneş kremleri cildimi çok rahatsız eder sivilce bile yapmaması ayrıca hoşuma gitti
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
seda a.
Seda A. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bazı güneş koruyucular yüzümde yağlanma ve sivilce yapıyor, bu ürünü denedim ve henüz ne yağlanma ne de sivilce oldu. Bu tarz ürünlerde marka değiştirmeye şüpheci yaklaşırım ama bu markanın bir kaç ürünün almaya karar verdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Handan S.
Handan S. · 48 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüze bir beyazlık vermiyor, Cildim hassas olduğu için çok fazla güneş lekesi oluyordu, 1 aydan fazladır kullanıyorum yeni oluşan güneş lekem oluşmadı önceki lekelerimin görünürlüğünde azalmalar oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İhsan P.
İhsan P. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Carroten Anti Age & Spot SPF5 isimli güneş kremini daha önce hiç duymamış ve kullanmamistim denebunu sayesinde tanışma fırsatı buldum tabi tek kullanımda tam olarak anlamak güç olsada emilimini ve koruyuculugunu begendim denemeye değer olduğunu düşünüyorum...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma G.
Fatma G. · 55 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kıvamı su bazlı nemlendirici gibi ve topaklanma olmadan çok güzel dağılıp kolayca emildi.Nemlendirmesini de sevdim ve ciltte ağırlık yapışkanlık yapmiyor kolayca emilip bütünleşiyor.Kokusu da çok hoşuma gitti
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.