Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Carrefour Ultra Hijyenik Ped Normal
amazon-image
Carrefour Ultra Hijyenik Ped Normal

Carrefour Ultra Hijyenik Ped Normal

Carrefour 
  3.74  (1555 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster
  • Vücuda uyumlu tasarımı ve ultra emici yapısı sayesinde konforlu kullanım sağlar.
  • Ultra hijyenik pedlerin kullanıma uygunluğu mikrobiyolojik testler ile doğrulanmıştır.
  • Hassas ciltlerde dermatolojik olarak test edilerek cilt ile uygunluğu kanıtlanmıştır.
  • Yumuşak ve nefes alan dokulu üst yüzeye sahiptir.
  • Yapısındaki süper emici polimerler ve esnek kulakçıkları ile sızıntılara karşı koruma sağlar.
  • Kıvrımları sayesinde çamaşırı sararken, yapışkan bölgeleri ile güçlü bir tutunma sağlar.
  • Emicilik özelliği, önerilen kullanım süreleri için düzenli aralıklarla yapılan testlerle kontrol edilmektedir.
  • Uluslararası standartlar çerçevesinde CarrefourSA tarafından denetlenen tesislerde üretilmiştir.
  • Ürün analizleri akredite laboratuvarlarda yapılmaktadır.


Nasıl kullanılır?

Pedi poşetinden ayırın. Pedin yapışkan tarafını çamaşırınıza yapıştırın. Kullanılmış ürünü çıkan boş poşete sarıp çöpe atın. Kullanım talimatına ilişkin görseller ambalaj üzerinde yer almaktadır. Rahatınız ve sağlığınız için sıklıkla, en geç 3-4 saatte bir pedinizi değiştirmeniz tavsiye edilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%22
%38
%26
%7
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Bevran A.
Bevran A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa carrefour hijyenik ped kullandım. Senelerdir klasik hep aynı ped markasını kullanmaktayım. Tahrişe veya kaşıntıya yol açmadı. Herhangi bir sızıntı ve rahatsızlık yaşamadım. Yumuşaklığı, dokusunu ve kokusunu çok beğendim. Diğer bilinen markalara göre fiyat performans açısından alınabilecek uygun fiyatlı bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayça K.
Ayça K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
farklı ucuz uygun markaları çok kullanmam hele bilinmedik markaları uygun diye zincir marketlerden aldığım ürünler içinde en kullanışlı olanı rahatlığı koku hapsetmesi çamaşıra.olan uygunluğu herşeyiyle güzel bir ürün yapılmış. ilk fırsatta alıp diğer boylarida varsa satın alacağım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ecem A.
Ecem A. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Maalesef ürün denemek amaçlı elime ulaştığında direkt deprem için hazırladığım yardım kutusuna ekledim. Bu yüzden deneme fırsatım olmadı ancak fiyat-performans olarak kullanışlı ve iyi bir üründür diye düşünüyorum. Deneyip anlamlı şekilde yorumlayamadığım için bu duruma özel anlayış göstereceğinizi düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Y.
Merve Y. · 35 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oncelikle dış paketlemesini begendim, ozen gosterilmeye dışından baslanilmis hissini uyandirdi. Kullanim olarak memnun kaldim sadece kullandigim sleepy markasina gore pamuksu iceriginin daha az oldugunu hissettim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Erinç U.
Erinç U. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben genelde büyük boyutlu olandan kullandığım için bu paketi 2 günde bitirdim. Çok küçük geldi bana boyutu. Onun dışında tüm özellikleri aşırı pahalı ürünlerle aynı. Bu ürünün ultra olanını kesinlikle kullanacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem S.
Gizem S. · 29 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ülkede pedler yeterince pahalı. Bu ürünü daha önce kendim de satın almıştım. Fiyat performans bir ürün. Diğer zincir marketlerin kendi ped markalarına göre Carrefour pedi çok daha fazla beğendim. Yumuşaklığı gerçekten iyi. Gün içerinde hiç rahatsız hissettirmiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazife D.
Nazife D. · 38 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa bu ürünü kullandım. Bilindik markalardan hiç bir farkı olmadığını fark ettim. Fiyatını bilmiyorum ama günümüzde bu ürünlerin fiyatları çok arttı. Eğer fiyatı da uygun olursa kullanacağım bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burçin Elif G.
Burçin Elif G. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün cok güzel ünlü markalara taş çıkartır sadece bşraz daha kotex gibi yumuşak olsaydı bir tık yani rahatsız ettimi tabiki hayır ama tekrar üretilirse şimdi fiyat araştırması yapıorım ve artık kullanacagıma eminim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem Ç.
Gizem Ç. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
tam ihtiyacım olduğu zamanda geldii çok sevindim aldığım gibi kullanma imkanım oldu. 2 kutu çıkmıştı birini kendim kullandım diğerini afer bölgeisne yolladım. Genelde gece pedi kullanıyorum o yüzden bana küçük geliyor bu boylar ama ben sevdim koku vs yapmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra K.
Büşra K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü bugün deneme şansım oldu beklediğimden daha yumşak ve performans olarak gayet iyi bir ürün ki bir fiyat araştırmasıda yaptım gayet uygun bundan sonra kullanacaklarım listesine eklendi tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.