Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Carrefour Ultra Hijyenik Ped Normal
amazon-image
Carrefour Ultra Hijyenik Ped Normal

Carrefour Ultra Hijyenik Ped Normal

Carrefour 
  3.74  (1555 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster
  • Vücuda uyumlu tasarımı ve ultra emici yapısı sayesinde konforlu kullanım sağlar.
  • Ultra hijyenik pedlerin kullanıma uygunluğu mikrobiyolojik testler ile doğrulanmıştır.
  • Hassas ciltlerde dermatolojik olarak test edilerek cilt ile uygunluğu kanıtlanmıştır.
  • Yumuşak ve nefes alan dokulu üst yüzeye sahiptir.
  • Yapısındaki süper emici polimerler ve esnek kulakçıkları ile sızıntılara karşı koruma sağlar.
  • Kıvrımları sayesinde çamaşırı sararken, yapışkan bölgeleri ile güçlü bir tutunma sağlar.
  • Emicilik özelliği, önerilen kullanım süreleri için düzenli aralıklarla yapılan testlerle kontrol edilmektedir.
  • Uluslararası standartlar çerçevesinde CarrefourSA tarafından denetlenen tesislerde üretilmiştir.
  • Ürün analizleri akredite laboratuvarlarda yapılmaktadır.


Nasıl kullanılır?

Pedi poşetinden ayırın. Pedin yapışkan tarafını çamaşırınıza yapıştırın. Kullanılmış ürünü çıkan boş poşete sarıp çöpe atın. Kullanım talimatına ilişkin görseller ambalaj üzerinde yer almaktadır. Rahatınız ve sağlığınız için sıklıkla, en geç 3-4 saatte bir pedinizi değiştirmeniz tavsiye edilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%22
%38
%26
%7
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Filiz A.
Filiz A. · 30 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim için ped tercihinde en önemli nokta yumuşaklığı ve İnceliği. beklentimi oldukça karşıladı. Ayrıca cildimin oldukça hassas olmasına karşın bende etkisi oldukça güzeldi. Hareket ederken oluşan o hışırtılı ses asla yok özel yapısı sayesinde oluşan sesi ciddi oranda önlüyor. İlk defa bu markayı denedim, düşündüğümden daha güzel ve yumuşak bir dokusu var. Boyutu ve kanat kısmı benim için yeterli geldi. Ped ürünlerinde parfüm tercih etmiyorum, bu üründe de parfüm, koku vs yok. İstediğim tüm özellikler vardı,pedin kalınlığı, yapısı, sızdırmaması benim için bir ped için ihtiyaım olan gerekli performansı göstermesi beni aşırı tatmin etti.Bundan sonra olumlu bir şekilde alabilirim gibi gözüküyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ahmet ö.
Ahmet Ö. · 34 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
carrefour kalitesi yine bizi mutlu ediyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullandığım tüm pedlerden çok daha iyi, tam döneme denk geldi, Kotex'ten sonra bunu taktım, Kotex takarken bebek bezi takıyormuşum gibi hissettim. Son derece ince ve emici. Yalnızca ürünün çamaşıra yapışmasında ve şeklinde problem var. Yan bantlar, iç çamaşırında yan bantları yapıstırdığımız kısma denk geldiğinde ön taraf kısa kalıyor. Onun dışında müüükemmelll.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Alışılmışın bilindik markaların daha iyi olacağını düşünerek daha önce hiç kullanmamıştım. Dene bunu ailesi sayesinde ilk defa denedim ve çok memnun kaldım. Tereddüt etmeden gönül rahatlığıyla kullanılabilir. Dokusu, yumuşaklığı, emici performansı, sızıntı önleme, koku hapsetme konusunda da oldukça iyi. Bundan sonra alacağım bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru K.
Ebru K. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Regle olduğum zamana bu paketin gelmesi ideal oldu :) Ped olarak sabit bir marka kullanmıyorum o nedenle tereddüt etmeden kullandım. Tutuşu emişi rahatsız ve tahriş etmemesi çok güzel. Zaten kullandığım bir üründü kullanmaya da devam edeceğim. Zaman zaman pedler kızarıklık yapıyor fakat bu üründe bunu hiç yaşamıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Ş.
Büşra Ş. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hemen kullandım ve çok beğendim sızıntı, taşma, kayma vs gibi hiç bir sorun ile karşılaşmadım. Gayet kullanışlıydı normal gündüz kullandım ama eminim uzun ve gecesisi de aynı keyfi verecektir. ayy taştı mı ayy sızdı mı gibi problem yok çok iyi 👍🏻 demekkki yapınca yapılıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk açıldığında verdiği koku, koku hapsetme özelliği beklentimi yükseltti. Emicilik açısından yüksek ve sızıntı yaşatmadı. Oldukça yumuşak ve rahat bir ürün. Bir tek kanat yapışkanlığı yeterli gelmedi neyse ki orta yapışkanlığı oldukça iyiydi, dolayısıyla çamaşıra tutunmasında bir sorun yaşamadım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe Merve Sarıca
Ayşe Merve Sarıca · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün emiciligi camasira tutulması gayet başarılı benim deneme şansı bulduğum urun sadece normal boy olduğu için biraz zorluk çektim gece yada uzun olanı kullanirsam hiç bir sorun yaşamadan kullanabileceğim bir ürün emiciligi sayesinde fiyat performans olarak gayet başarılı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bevran A.
Bevran A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa carrefour hijyenik ped kullandım. Senelerdir klasik hep aynı ped markasını kullanmaktayım. Tahrişe veya kaşıntıya yol açmadı. Herhangi bir sızıntı ve rahatsızlık yaşamadım. Yumuşaklığı, dokusunu ve kokusunu çok beğendim. Diğer bilinen markalara göre fiyat performans açısından alınabilecek uygun fiyatlı bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ecem A.
Ecem A. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Maalesef ürün denemek amaçlı elime ulaştığında direkt deprem için hazırladığım yardım kutusuna ekledim. Bu yüzden deneme fırsatım olmadı ancak fiyat-performans olarak kullanışlı ve iyi bir üründür diye düşünüyorum. Deneyip anlamlı şekilde yorumlayamadığım için bu duruma özel anlayış göstereceğinizi düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.