Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Bioderma Sébium Kerato+
amazon-image
Bioderma Sébium Kerato+

Bioderma Sébium Kerato+

Bioderma  · www.bioderma.com.tr
  4.60  (570 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Sivilce, siyah nokta ve akne lekesi oluşumunu engelleyen nemlendirici jel krem 

Faydaları: 

  • İçeriğindeki %1,8 salisilik asit ve %10 malik asit esteri sayesinde cildin sebum dengesinin düzenlenmesine yardımcı olurken cildi pürüzsüzleştirir.
  • 2. gün itibariyle siyah nokta, sivilce ve akne lekesi karşıtı etki gösterir.*
  • Cilde nem desteği sunarak ciltte yüksek tolerans sağlar.
  • FluidactivTM* patenti sayesinde cildin sebum kalitesinin ve dengesinin korunmasına destek olurken antioksidan etkisi göstererek akne ve siyah nokta oluşumunu önler ve tekrarlama karşıtı etki gösterir.
  • Ciltte kuruluk, tahriş ve hassasiyet yaratmaz.
  • Jel krem dokusu sayesinde kolayca emilir ve ciltte yağlı bir his bırakmaz.

*Dermatolojik kontrol altında yağlı ve akne eğilimli cilde sahip 30 gönüllü ile gerçekleştirilen kullanıcı testi, Eurofins n020E5071

Nasıl kullanılır?

Sabah akşam günlük kullanıma uygundur.

  • ADIM 1 Sébium Foaming Gel ve Sébium Foaming Gel Active ile cildinizi iyice temizleyin.
  • ADIM 2 Ürünü tüm yüzünüze veya endikasyon bölgelerinize uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%22
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

ilkay o.
Ilkay O. · 29 · Şırnak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bioderma'nın birçok ürününü kullanıyordum zaten ve memnundum. Bu ürünün akışkan yapısı ve cilde nefes aldırması beni çok mutlu etti. Umarım siyah nokta ve sivilcelerim için en kısa zamanda bana mucize bir etki yaratır. Bioderma ailesinin bir üyesi olmaktan mutluluk duyuyorum:))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bioderma ürünlerini severek kullanıyorum.kerato yu 2 haftalık düzenli bir şekilde kullandım ve cildimdeki değişimler farkedilir şekilde.cildime çok iyi geldi.sivilce lekelerimin rengi açıldı.gözeneklerimde küçülme başladı.bundan sonra düzenli bir şekilde kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mina G.
Mina G. · 31 · Muş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hassas bir cilde sahibim. Bu yüzden herhangi bir ürün kullanırken çekiniyorum. ama bu üründe asla bir iritasyon yaşamadım. aksine verdiği his bence çok güzeldi. ciltte hiç ağırlık yapmıyor. hemen emiliyor. Ve bence düzenli kullanımda lekeleri azaltabilecek gibi. Çok memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cemre ç.
Cemre Ç. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü genel olarak beğendim gözle görülür bir etkisi mevcut aynı zamanda arkadaşımda uzun zamandır kullanıyor o doktor tavsiyesi ile almıştı hem eczane ürün hemde doktorların tavsiye ettiği bir ürün ve marka olduğu için güvenle kullanabilirsiniz etkileri de gayet güzel performans veren bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma A.
Şeyma A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yapısı ince ve çok çabuk emiliyor, nemlendirmesi yeterli düzeyde. Etkisine gelirsek vaat ettiği herşeyi gerçekleştiriyor. Sivilceleri çok kısa sürede kurutup, geçiriyor. Siyah noktalarımı tamamen yok etti diyemem ama azalma gözlemledim. Gözeneklerimi de küçülttü. Bittikçe alacağım bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep B.
Zeynep B. · 32 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
markanın rutiniminde kullandığım temizleme jeli ve miseler suyu var onlardanda aşırı memnunum 5 gündür sabah akşam rutinimde nemlendirici olarak kullanmaya başladım etkisi inanılmaz güzel regl dönemimi sivilcesiz karşıladım ki bu bende normalde imkansızdı olan aknelerimi söndürdü demirbaşım oldu 🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selin Ç.
Selin Ç. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eczanede çalışıyorum ve bu ürün benim favorimdi stok olması için aldım makyaj altıda kullanıyorum ürün tek kelime ile muhteşem gözenekleri sıkılaştırıp aktif sivilceleri bir iki gün içinde yok ediyor cildiniz muhteşem pürüzsüz oluyor herkese tavsiye ederim alın aldırın..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve B.
Merve B. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karma ve yağlı bir cildim var. Akneye yatkın oluşu ve halihazırda leke ve izler içermesinden dolayı da cildime uygun bir ürünü bulamamıştım. Sebum keratoyu kullandıktan sonra cildimdeki iyileşmeyi fark etmeye başladım. Bundan sonra farklı bir nemlendirici kullanmam. Ben ürünümü buldum! :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma B.
Fatma B. · 31 · Muş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kapak tasarımını aşırı beğendim ne akma ne damlatma çok iyi tasarlanmış. Kokusunu biraz sevmedim ama ciltte bıraktığı o histen çok memnun kaldım şimdilik ilerleyen zamanlarda daha çok kendini göstereceğini düşünüyorum şimdilik memnunum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Semiha İ.
Semiha İ. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün mükemmel çenemde her mens öncesi çıkan yer etmiş apseli sivilceyi ve asla uç vermeyen.. iyileştirdi önce uç verdirdi iz bırakmamasını sağladı ve bunu üç günde yaptı ben şoktayım sabah akşam temiz cildime uyguladım çok memnunum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.