Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Bioderma Sébium Kerato+
amazon-image
Bioderma Sébium Kerato+

Bioderma Sébium Kerato+

Bioderma  · www.bioderma.com.tr
  4.60  (570 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Sivilce, siyah nokta ve akne lekesi oluşumunu engelleyen nemlendirici jel krem 

Faydaları: 

  • İçeriğindeki %1,8 salisilik asit ve %10 malik asit esteri sayesinde cildin sebum dengesinin düzenlenmesine yardımcı olurken cildi pürüzsüzleştirir.
  • 2. gün itibariyle siyah nokta, sivilce ve akne lekesi karşıtı etki gösterir.*
  • Cilde nem desteği sunarak ciltte yüksek tolerans sağlar.
  • FluidactivTM* patenti sayesinde cildin sebum kalitesinin ve dengesinin korunmasına destek olurken antioksidan etkisi göstererek akne ve siyah nokta oluşumunu önler ve tekrarlama karşıtı etki gösterir.
  • Ciltte kuruluk, tahriş ve hassasiyet yaratmaz.
  • Jel krem dokusu sayesinde kolayca emilir ve ciltte yağlı bir his bırakmaz.

*Dermatolojik kontrol altında yağlı ve akne eğilimli cilde sahip 30 gönüllü ile gerçekleştirilen kullanıcı testi, Eurofins n020E5071

Nasıl kullanılır?

Sabah akşam günlük kullanıma uygundur.

  • ADIM 1 Sébium Foaming Gel ve Sébium Foaming Gel Active ile cildinizi iyice temizleyin.
  • ADIM 2 Ürünü tüm yüzünüze veya endikasyon bölgelerinize uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%22
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Füsun Ö.
Füsun Ö. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok beğendim, son zamanlarda hormonel olarak suratımda çok fazla sivilcelenme ve cilt kalitemde yüksek oranda düşüş vardı. ürünü 4 gündür kullanıyorum ve cildimin kalitesinin değiştiğini söyleyebilirim. tonik sonrası kullanımda çok canlı bir cilt bırakıyor. kullanmaya başladığımdan beri yeni sivilcem çıkmadı. eski sivilcelerimde normale oranla daha hızlı kaybolmaya başladılar
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rengin Y.
Rengin Y. · 25 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün cildime çok iyi geliyor.İlk kullanımda direkt etkisini gösteriyor.Cildimi çok güzel nemlendirip yumuşacık yapıyor cildim resmen kendine geldi diyebilirim.Sonuna kadar arkasında duracağım ve önerebileceğim bir ürün.Denebunu sayesinde kargom çok özenli ve hızlı geldi.İlgi ve alakanız için teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün formu başta pek hoşuma gitmemişti ama kullandıkça cilde emilimi ve yarattığı hissiyattan çok memnun kaldım. Uzun süre cildi nemli tutuyor. Parlama yapmıyor. Üzerine herhangi bir makyaj ürünü uyguladığınızda sorun yaratmıyor. Bittiğinde gönül rahatlığıyla yenisini alabilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra U.
Büşra U. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk ürünü kullandığımda etkisini çok anlamasam da, ikinci aldığımda farkı anladım. Ürün cidden sivilcelere ve lekelerine karşı etkili. Aynı zamanda ben Bioderma Sebium serisinin yüz yıkama jeli, toniği ve makyaj çıkarıcı ile birlikte kullanıyorum. Tüm set olunca etki daha belli oluyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sivilceye meyilli cilde sahip biri olarak ürünü beğendim. Cildimi rahatsız etmedi fakat ürünü sabah akşam kullanmadım. Ya sabah ya akşam kullandım. Bittiğinde ürünü tekrar almak isterim fakat satış fiyatı yüksek olduğu için alternatif ürün bulacağım sanırım. Ürün 30 ml olduğu için çabuk bitiyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyda T.
Şeyda T. · 32 · Çankırı
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle uzun yıllardır bioderma ürünlerini kullanırım, güneş kremi, nemlendirici, makyaj temizleme suyu vb. Karma bir cildim var dönemsel olarak yağlıya dönük, yağlı hissettiğim zamanlarda uyguladığım ve vaatlerini yerine getiren bir ürün, yapısı yoğun olmayan krem gibi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Erman E.
Erman E. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çıkan sivilcelerimin her aşamasında düzenli olarak kullanıyorum ve hızlı bir şekilde etki ettiğini gördüm, sürekli kullanır oldum, özellikle yaz döneminde güneş kremlerinin yapabileceği sivilceler için bol bol kullanacağım. Boyutunun küçük olması da taşımayı kolaylaştırıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
esin i.
Esin I. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü retinol içerikli ürünler kullandığım cilt bakım rutinime gündüz kremi olarak ekledim. Bu şekilde retinol ve asit gibi aktif içeriklerin cilt bariyerimi bozmasını engellediğimi düşünüyorum. Jel formda olduğundan kolayca emiliyor. Cildimi yatıştırıyor uzun vadede lekelerde de etkili olacağını düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün elime geç ulaştığı için geç kullanmaya başladım. O arada başka bir ürün kullanmak zorunda kaldım. Bu ürünü kullanmaya başladığımda ilk kullanımda bile etkisini gösterdi. Cildimi pürüzsüzleştirdi ve 3 gün gibi kusa bir sürede aknelerimin görünümünü %90 azalttı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 25 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Fiyatı şu an piyasada baya yüksek olsa da gerçekten en beğendiğim nemlendirici olabilir sivilcelerime sürdüğümde etkisini hemen gösteriyor ve kurutuyor ama aynı zamanda nemlendiriyor da. Burnumdaki siyah noktaların azaldığını gerçekten de 2. Günde gösterdi. Baya iyi bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.