Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Bind Activit Bulaşık Makinesi Tableti
amazon-image
Bind Activit Bulaşık Makinesi Tableti

Bind Activit Bulaşık Makinesi Tableti

Bind Activit 
  4.59  (4775 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

•Düşük ısıda bile yağı çözmede etkili, parlatıcı ve tuz etkisi ile birlikte makinenizde ilave tuz ve parlatıcı kullanımı gerektirmeyen, kirece karşı makinenizi koruyan ve doğa dostu fosfat içermeyen formüle sahiptir.


•Deterjan, tuz ve parlatıcı özelliğine sahip hepsi bir arada formüldür.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%30
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Neslinur K.
Neslinur K. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bulaşık makinesi için farklı markaların tabletlerini kullanmıştım dönüşümlü olarak. Hepsinde aynı sorunu yaşadım bardaklarda kalıntı bırakıyordu. Bu tablete denebunu sayesinde şans verdim, iyi ki denemişim. Bardaklar sanki üzerine baharat serpiştirmiş gibi çıkıyordu makineden kullanımdan sonra aynı sorunu yaşamadım. Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice E.
Hatice E. · 42 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bulasiklarim hafif kirliydi ve beklemişti. Bu şekilde makinemde Bind Activit ile yıkadım. Yikama sonrasında bulasiklarimin hepsi pırıl pırıl parlıyordu. Deterjan kalıntısı yoktu ve mis gibi olmuşlardı. Urunun ayrıca fosfat icermemesi de çok iyi. Bu fiyata bu kalite ve performans... Tabiki de kullanılır ve tavsiye edilir. Teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 39 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Annemin kullandığı bulaşık tableti hep söylüyordu dene diye tamda denemek için almak istediğim zamanda geldi ve sonuç mükemmel ,evime su çok az çıktığı için bulaşıklarım güzel yıkanmıyor ve durulanmıyor diye düşünüyordum deterjanı denedim ve sonuç mükemmel hemen aynısından aldım çok memnunum deterjanımı buldum çok önyargılı davranmışım mutlaka deneyin
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bulaşık tableti daha önce defalarca kullandım tebikşde fakat her defasında uzun programa ayarlasamda hep bi lekeli çıkıyordu bulaşıklar ve tertemiz derecesinde duruladıktan sonra atıyordum makineye ona rağmen yine kirli çıkıyordu. Bu tabletle tanışma imkanım oldu ve gerçekten iyi kide tanışmışım kısa programda bile tertemiz bulaşıklar
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Begum Y.
Begum Y. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Günlük olarak bilindik bir markanın 2farklı tablet detarjınını kullanıyorum biri günlük yemeklerden sonra daha kolay kirlerde biri ise büyük akşam yemekleri sonrası tencereli tavalı yağlı bulaşıklı yıkamalarda. Paketten çıkan iki tabletten birini günlük kirli bulaşıkta diğerini ise yazdığım gibi yoğun kirli bir yıkamada kullandım. Günlük bazdaki yıkamadaki performansını yeterli buldum kalıntı yoktu koku yoktu sadece parlaklık konusunda yeterli gelmedi ama günlük için gayet yeterliydi. Amaa yoğun bulaşıklı yıkamada çok başarılı bulamadım kalıntı ve matlık çok fazlaydı. Bu noktada zaten iki farklı detarjan kullanan biri olarak eğer fiyatı daha uygunsa günlük yıkama detarjanı olarak kullanıp parlatıcı ile desteklemeyi düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cannur D.
Cannur D. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şu an kulladıgım bulaşık makinesi deterjanı. Çok memnunum düsük sicaklikta cözünmesi icin sepete koymak gerekiyor. 60 derece icin cok ideal. Kalıntı birakmadam cok güzel parlatıyor. Memnun olarak kullanıyorum. Fiyatı da performansına göre uygun. Buda tercih sebebimiz zaten.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
berrin g.
Berrin G. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha once gordugum bir urundu fakat diger markalara gore ucuz olmasi aklimda soru isareti birakiyordu kesin kotu o yuzden bu kadar ucuz diyordum ama kullandigimda hem guzel temizledi hem de benim icin cok onemli olan bulasiklarda deterjan kokusunun olmamasiydi. Bundan sonra favori urunumdur👍👍👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Vildan y.
Vildan Y. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
BİM'in temizlik ürünleri diğer firmalarla arasında belli bir fark zaten yeni sıvı bulaşık deterjanı serisini bugün aldım.Tek kelimeyle muhteşem tavsiye ederim.Tek kullandığım marka dısarda ne kadar kalırsa kalsın hatta senelerce özelliklede erime olmuyor yapısını kaybetmiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem B.
İrem B. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bulaşık makinem de sürekli kullandığım bir ürün bulaşık deterjanı ve parlatıcısını sürekli kullanırım. Tam bir fiyat performans ürünü. Hatta fiyatından daha çok performans sergiliyor. Gerçekten iyi ve kaliteli bir ürün. Bazen sudan geçirmediğimde bile kalınntıları yok edebiliyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şerife K.
Şerife K. · 36 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bütün bulaşık deterjanlarını kullanmış biri olarak yazıyorum. Tabakları olduğu gibi yemek artığıyla koyuyorsanız bu deterjan size göre değil. Fakat benim gibi makinaya koymadan yemek artıklarını silen biriyseniz fevkulade işinizi görebilir. Ben ara ara kullanıyorum. Hiç sıkıntı yaşamadım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.