Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Bind Activit Bulaşık Makinesi Tableti
amazon-image
Bind Activit Bulaşık Makinesi Tableti

Bind Activit Bulaşık Makinesi Tableti

Bind Activit 
  4.59  (4775 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

•Düşük ısıda bile yağı çözmede etkili, parlatıcı ve tuz etkisi ile birlikte makinenizde ilave tuz ve parlatıcı kullanımı gerektirmeyen, kirece karşı makinenizi koruyan ve doğa dostu fosfat içermeyen formüle sahiptir.


•Deterjan, tuz ve parlatıcı özelliğine sahip hepsi bir arada formüldür.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%30
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Melike Ayşe D.
Melike Ayşe D. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünlerin elime ulaştığı gün makinemde çok kirli bulaşıklar vardı iki tableti birlikte kullanıp bulaşıkları yıkadım. bulaşık makinem her tabletle güzel yıkamayan iz bırakan temizlemeyen sorunlu bir makine olduğu için gerçekten temizlemesi yüksek fiyatlı markalarla aynıydı. Bu kadarını beklemiyordum. Hem bütçe dostu hem temizlemesi güzeldi bundan sonra kullanabileceğim ürünler arasına girdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
yasemin b.
Yasemin B. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü gerçekten tableyimden memnun kalmadığım ve bu ürüne geçebilir miyim acaba diye denedim. özellikle ön yıkamasız attım bulaşıkları ama çıkan sonuç gerçekten çok güzeldi. bulaşıklar parlak kuru ve hiç bi leke iz kalmadan makinadan çıktı. diğer pahalı markalara aşırı fazla paralar vermeye ek parlatıcı ve tuz almaya hiç gerek yok at makinaya çıksın mükemmel bi şekilde ohh kafa rahat
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
meryem K.
Meryem K. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bulaşıklarda ne çizilme var ne leke. Daha önceden almak isteyip de bir türlü kullandığım markadan vazgeçememdi ancak denebunu sayesinde deneyimlemiş oldum. Diğer çok pahalı satılan markaların ürünlerinden hiç bir farkı yok tek farkı daha ucuz olması :) parlatma etkisi mükemmel, bulaşıkları sudan geçirmeye gerek bile kalmıyor çünkü makinadan hepsi pırıl pırıl çıkıyor. Tavsiye ederim…
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ü.gülsüm T.
Ü.Gülsüm T. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce çevremde 1 kaç kişiden duymuştum hiç kullanmamıştım. Bıraktığı sonuca şok oldum açıkçası. Daha pahalı tablet kullanıyordum bazen bulaşık parçaları lekeleri kalıyordu. Makinam o kadar dolu olmasına rağmen bulaşıklarım tertemiz çıktı. Kesinlikle alıp kullanamaya devam edeceğim. Mutlaka herkes deneyip şans vermeli. Ne demek istediğimi o zaman çok daha iyi anlacaklardır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra M.
Büşra M. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Limon kokusuna bayıldım. bulaşıklarda herhangi bir kalıntı bırakmadı aksine o kadar güzel durulanmışki bayıldım. Hemen 1 büyük paket aldım marketten. Bu deneyimi sevdim gerçekten. Kurulamaya da rtkisi olan bir şeyler olduğunu düşünüyorum. Kupkuru çıktı bulaşıklar . Daha önce nemli çıkıyordu bekletmek durumunda kalıyordum. 2 yjkama yaptım deneme ürünlerle ve böyle bir sorun yaşamadım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
cansu m.
Cansu M. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Muadillerine göre hem daha uygun hemde daha zararsız oluşuyla ürün oldukça dikkatimi çekti. İlk kullanımda bulaşıklarım gayet temiz çıktı. Başka ürünlerde yaşadığım geniş tabak yada bardakların içerisinde kalan tablet tortuları sorunuyla bu üründe karşılaşmadım.Temiz içerikli ürün kullanmak isteyenlere tavsiye ederim bundan sonra bende bu ürünle yoluma devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Arife E.
Arife E. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce Bind marka bulaşık tableti kullanmıştım fakat,makine de erimeyince beğenmediğim için bir daha almamıştım,yenilenen formülüyle ise en bilindik markalarla eşit dereceye gelmiş hem makine de kalıntı bırakmadı hem de bulaşıklarımı parlattı,yenilenen formülü beklentimin çok üstünde çıktı tavsiye edeceğim ve kendimin de satın alacağı ürünler arasına girdi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin Neslihan Y.
Yasemin Neslihan Y. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
doğrusu daha nasıl çıkar, memnun kalır mıyım diye önceden satın almaya cesaret edemiyordum ama gayet memnun kaldım! hem fiyatı çok uygun hem de performansı gayet yüksek. beko'nun 4 programlı çamaşır makinesi kullanıyorum, 50 derecelik ısıda dahi bulaşıkları çok iyi temizledi. bundan sonra rahatlıkla satın alabilirim. iyi ki deneme fırsatım olmuş :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu S.
Burcu S. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben normalde bitkisel ürünler kullanıyorum ama öyle bir tercihiniz yoksa rahatlıkla tercih edebileceğiniz bir ürün. Bitkisel kullandığım için en büyük sorunum bulaşıkların mat çıkması. Sirke kullanıyorum ama yine de deterjan kadar etkili olmuyor. Bulaşıklar gerçekten parlak çıktı. Bu konuda tercihiniz varsa bu markayı kullanabilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilem D.
Dilem D. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıkandıktan sonra çıkan bulaşıklarda diğer kullandığım markalarda koku bırakma yapıyordu. Yemek yerken sanki sabun yiyormuşsun hissi bırakıyordu. Bu ürün gerçekten o hissi bırakmadı rahatlıkla tavsiye edebilirim. Temizlik konusunda ben çok memnun kaldım bulaşıklar gayet temiz çıktı. Herhangi bir tortu veya erimemiş toz deterjan kalıntısı yoktu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.