Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Bepanthol SensiDaily Vücut Kremi Bepanthol SensiDaily Vücut Kremi-badge
amazon-image Bepanthol SensiDaily Vücut Kremi-badge
Bepanthol SensiDaily Vücut Kremi

Bepanthol SensiDaily Vücut Kremi

Bepanthol  · www.bepanthol.com.tr
  4.69  (3066 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Bepanthol SensiDaily Vücut Kremi prebiyotikli özel formülüyle hassas ciltleri uzun süre rahatlatır. Cildin koruyucusu olan mikroflorayı destekler ve içeriğinde bulunan zeytinyağı, seabuckthorn yağı, B3 vitamini ve Provitamin B5 ile cildin sahip olduğu bariyerin uzun süreli korunmasını sağlar. 24 saate kadar uzun ve derin nemlendirme sağlar. Bebeklerde ve çocuklarda kullanımı uygun olup, koruyucu, renklendirici ve parfüm içermez.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%19
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Rabia E.
Rabia E. · 35 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ciltte bıraktığı his çabuk emiliyor olması bir harika daha oncelerde de kullandığım icin zaten ne kadar etkili olduğunu biliyordum ve orjinal boy gonderilmesine bayıldım hele henüz küçük bir oğlum var çocuklarda bebeklerde kullanılabiliyor olması beni daha çok cezbetti
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
aycan ışıl b.
Aycan Işıl B. · 37 · Kırıkkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru ve hassas bir cilde sahibim banyo sonrası sağladığı uzun süreli yoğun nemlendirme hissi, cildi pamuk gibi yapması, parfüm, renklendirici ve koruyucu içermemesi doğal olması, özellikle içeriğinin zararlı hiçbir madde içermemesi harika bu ürünü tekrar almak için bir sürü nedenim var.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra G.
Kübra G. · 27 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim de çok yoğun bir kuruluk var vücudumun hemen hemen her bölümde hatta malum kış ayındayız cildim pul pul dökülmeye başladı. Denediğim loslyonlar hemen hemen 5 6 saat sonra etkisini kaybediyor ama bepanthol rahat 24 saatte anca kaybediyor etkisini emilimi kolay olmasını artı beğendim.💋
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aysenur Z.
Aysenur Z. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok guzel gercektan bayildim ama sadece genelde kavonoz formunda kullandıgim icin biraz zorlandim kavanozda azi acik kaliyo sen hertarafini kremleyene kadar istedigin kadar alip isin bitince kaba dokunuyosun bunda al sık al sık hem kremin etrafı bata biliyo hemde elin kremli oldugu icin sıkması zorlasıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meriç A.
Meriç A. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bepantol krem aslında sıkça duyduğum bir kremdir ama vücuduma krem sürmeye çok vakit ayıramadığım için herhangi bir ürün kullanmıyorum ama bepantolu el kremi olarak kullanıyorum elimde yapışkanlık bırakmıyor gün boyu nemli bırakıyor ayrıca eşim dövme yaptırmıştı onada faydası oldu :))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma Ş.
Şeyma Ş. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vücudumda bazı bölgelerde biraz kuruluk vardı ve çok kaşınıyordu. Günlük hayatımı etkileyecek kadar rahatsız ediyordu. Dermatolog tavsiyesi bir kaç nemlendirici kullandım ama çok faydasını görmemiştim. Sensidaily kremi ilk kullandığım gün bile fazlasıyla rahatlama hissettim hatta hiç kaşınmadı diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sibel M.
Sibel M. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vücudumun belirli bölgelerinde egzama var daha önce bu bölgelere ilaç suruyordum ve icinde kortizon bulunduğu icin icim hic rahat etmiyordu. Bepanthol’ü haftada birkaç kere kullanmama ragmen kasintim ve egzamalı bolgelerimin gorunumu duzeldi. Kullanmaya devam edecegim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seçil N.
Seçil N. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nemlendiriciliğini ve yapışıklık hissi bırakmamasını çok beğendim. Çocuklarımın diz kapağı gibi kuruyan yerlerine de kullandım. Ayrıca,benim tırnak etlerim çok kurur ve sararır. Ürün el ve tırnak ürünü olmamasına rağmen, el ve tırnaklarıma da iyi geldiğini farkettim. Bittiği zaman tekrar almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda T.
Seda T. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildime olumlu etki ettiğini düşünüyorum. Cildim özellikle sonbahar kış aylarında kuruyordu. Kullandıkca kol ve omuzdaki sivilcelerimi azalttığını gördüm, cildim artık daha nemli. Kokusu çok ağır parfüm içermediğinden dolayı sanırım benim gibi akşamdan sürerseniz sabaha kokusu kalmıyor :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek K.
Dilek K. · 29 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yapışkan hissi bırakmayan nadir nemlendiricilerden..Ellerimde oluşan kuruluk kaynaklı soyulmaları 3 kullanımda giderdi,kuruluk hissettiğim her bölgede kullandım,dirseklerimi,bileklerimi dahi çok güzel nemlendirdi.. biter bitmez derhal yenisini alacağım..bu ürünle tanıştırdığınız için teşekkürler size :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.