Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Bepanthol SensiDaily Vücut Kremi Bepanthol SensiDaily Vücut Kremi-badge
amazon-image Bepanthol SensiDaily Vücut Kremi-badge
Bepanthol SensiDaily Vücut Kremi

Bepanthol SensiDaily Vücut Kremi

Bepanthol  · www.bepanthol.com.tr
  4.69  (3066 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Bepanthol SensiDaily Vücut Kremi prebiyotikli özel formülüyle hassas ciltleri uzun süre rahatlatır. Cildin koruyucusu olan mikroflorayı destekler ve içeriğinde bulunan zeytinyağı, seabuckthorn yağı, B3 vitamini ve Provitamin B5 ile cildin sahip olduğu bariyerin uzun süreli korunmasını sağlar. 24 saate kadar uzun ve derin nemlendirme sağlar. Bebeklerde ve çocuklarda kullanımı uygun olup, koruyucu, renklendirici ve parfüm içermez.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%19
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ecem Sema P.
Ecem Sema P. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk sürdüğün andan itibaren cildimin hemen çekmesi ve yapışkanlık hissi bırakmaması benim için çok önemli. Çünkü sürüyorum ve günlük kıyafetlerimi giyiyorum, hiçbir rahatsızlık vermiyor. Ayrıca bence özellikle duştan sonra kullanıldığında vücudun ihtiyacı olan nemi de kazandırdığı için oldukça iyi bir bakım ürünü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
çiğdem k.
Çiğdem K. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bepantholün her çeşit kremini kullanan biri olarak bu ürünü de çok beğendim. evde çocuğuma da rahatlıkla kullanıyorum. nemlendirmesinin yanında tedavi edici özelliği de olması vazgeçilmezimiz olması için yeterli zaten. evimizden hiç eksik olmayan bepathol ailesinin yeni üyesini de kullanmaya devam edeceğiz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
evrim t.
Evrim T. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü özellikle kızım için kullanıyorum, yoğun bir cilt kuruluğu olduğu için kendini çok kaşıyor ve yara oluyor kaşıdığı yerler, bu sebeple bu kremi çok sevdim, hem çocuklarda kullanılabilmesi güzel hem de nemlendirmesi çok etkilli, banyolardan sonra sürüyorum çok rahatlıyor, kaşıntısı olmuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
miray g.
Miray G. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
her derde deva krem.Cildimde yağlı his bırakmadan çabucak emiliyor, yumuşacık yapıyor. İçeriğindeki etken madde panthenol sayesinde sivilce sıkma alışkanlığım sonucu oluşan izlerimin daha çabuk geçmesine yardım ediyor. Ayrıca kış döneminde yüzümdeki kuruluğu nemlendiriyor çocuklarım içinde gönül rahatlığıyla kullanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
derya k.
Derya K. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün hızlı emiliyor yapışkanlık hissi yaratmıyor .Ayrıca yüzümde parlaklık yapmıyor. Cildim sorunlu ve hassas burun kenarları kuruyup soyuluyor ve bazen kanamalar oluyor. Bu krem ile 2 gündür kullanıyorum kaşıntı ve kuruluk kayboldu. bence harika herkese tavsiye derim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar Y.
Pınar Y. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok çok çok güzel😍😍 Mesela elimin üzerinde soğuktan olabileceğini düşündüğüm bir kızarıklık ve kuruluk olmuştu ve elime sadece 2 kere bu kremi sürdüm; geçti, iz dahi kalmadı. Yüz tipim hassas ve karma. Yüzümdeki T bölgesinde hafif bir yağlanma olusmasaydi daha iyi olurdu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
burçak ş.
Burçak Ş. · 30 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bepantholun tüm ürünleri gibi bunu da çok seviyorum.Daha önce de kullanıdım. Atopik bir cildim var çok severek kullanıyorum.Parfüme duyarlılığım var parfümlü ürünleri kullanmıyorum ama bu ürünün tek sevmediğim yönü kokusu.Keşke biraz daha güzel koksaydı onun haricinde sürekli aldığım ve alacağım bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
aylin e.
Aylin E. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ellerim yumuşacık oldu, tekrar tekrar sürme gereği duymuyorum. Bir kere sürünce saatlerce etkisi kalıyor. Hem de yağlı his bırakmıyorum. Yüzüme de kullanıyorum, çok rüzgarda kalınca yüzüm gerilir, bir kaç gün de devam eder o gerginlik. Kullanınca hemen yumuşadı yüzüm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ECEM T.
Ecem T. · 33 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim aslında biraz tuhaf hem çok kuru hem nemlendirdiğimde çok fazla yağlanıyor bir türlü kararını bulamadım diyordumki Bepanthol SansiDaily Vücut Kremini kullanana kadar. Kremi kullandıktan sonra nasıl yumuşacık cildim oluyor anlatamam , ne yağ nede yağlılık hissi. Gergin olmayan tene merhaba :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe Ç.
Tuğçe Ç. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün içeriğinde parfüm içermemesi hem benim hem bebeğim için çok iyi çünkü koku çoğu zaman rahatsız ediyor. Ayrıca vücuda sürüldüğü gibi daha akışkan bir hal alıp kolayca sürülüyor ve cildim kolayca nemi hapsediyor. Artık her gün nemlendirici sürmeme gerek kalmadı bu ürün sayesinde
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.