Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
AVOYA Blend Hibiskus & Elma
AVOYA Blend Hibiskus & Elma

AVOYA Blend Hibiskus & Elma

Avoya  · avoya.com.tr
  4.33  (1283 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Gastronomik bir yaklaşımla hazırlanan AVOYA Blend, meyve suyu ve bitki özleriyle Türkiye’de bir ilk olma özelliği taşıyor. İki kat daha fazla meyve suyu içeriğiyle kategorisinde en yüksek meyve oranına sahip olan meyveli mineralli gazlı içecek AVOYA Blend, içeriğindeki doğal minerallerle vücudu yenilerken, bol bol meyve ve bitki kombinasyonlarıyla da lezzetli bir eşlikçi olarak öne çıkıyor. Koruyucu, tatlandırıcı ve renklendirici içermeyen AVOYA Blend, Türkiye’nin en yüksek magnezyum oranına sahip düşük kalorili içerikleriyle meyveli̇ doğal zengi̇n mi̇neralli̇ gazlı içecek kategorisinde fark yaratıyor.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%24
%7
%5
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Sultan b.
Sultan B. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Avoya Hibiskus ferahlatıcı ve hoş aromalı bir içecek. Hafif ekşimsi tadı sayesinde özellikle akşam yemeklerinin yanında keyifle tüketilebilir. Çok şekerli olmaması ve ferah bir içim sunması hoşuma gitti. Özellikle ızgara et, tavuk yemekleri ve salatalarla uyumlu olduğunu düşünüyorum. Farklı bitki çaylarını ve hibiskus aromasını sevenlere tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Serife A.
Serife A. · 24 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak ürünü beğendim. Ferahlatıcı ve hafif içimi sayesinde keyifle tüketilebilecek bir içecek olduğunu düşünüyorum. Hibiskusun doğal aroması dengeli bir şekilde hissediliyor ve rahatsız edici derecede yoğun ya da yapay bir tat bırakmıyor. Özellikle gün içinde serinlemek veya yemeklerin yanında farklı bir içecek alternatifi arayanlar için başarılı bir seçenek olduğunu söyleyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nadide O.
Nadide O. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü mükemmel buldum, yıllar önce yurtdışında bu içeçeğe benzer bir içeçek alıyorduk aynı tadı yakalamak çok hoşuma gitti, tadına gelince çiçeksi, ferahlatıcı, bir tadı var, şeker oranıda çok yerinde, çok beğendim muhteşem bir formül olmuş, bu içeceği keşfettiğim için çok mutluyum, yazın sıcak havalarda ilk tercihim olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı o kadar iyi geldi ki surekli icmek istiyorum. Benim bir numaram oldu. Tazeleyici bir etkisi var ayrıca ürün bileşenleri kendi icinde cok dengeli ve uygun olmuş. Oldukca lezzetli buldum. Şekersiz ve koruyucu bulunmaması da Gönül rahatligi ile içmemi sağladı. Gün içinde ihtiyacım olan minareli de almış oldum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
tuba b.
Tuba B. · 47 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü içtiğimde damağımda bıraktığı ferah ve fresh tadı, tazelenme hissini çok sevdim. Temiz içerikli olması, katkı ve koruyucu içermemesi de benim için çok önemli. Doğal rengi ve şişe tasarımıyla oldukça zarif bir duruşu var. Farklı çeşitlerini de denedim, hepsi çok lezzetli, hepsini çok beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
canan ç.
Canan Ç. · 23 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bir diyetisyen olarak gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. özellikle sade mineralli suyu piyasadaki en iyilerden. bunun ise aroması size dinginlik,sakinlik veriyor. içindeki yüksek magnezyum sayesinde de günlük magnezyum ihtiyacını karşılayarak yorgunluğunuzu alabilirsiniz. şimdiden herkese afiyet olsun
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mehmet Ali D.
Mehmet Ali D. · 33 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün temiz içeriğini çok sevdim.yüksek magnezyum oranı çok iyi ama oranı belirtilmemiş etiket kısmında o oranı görmek istedim. Şişe tasarımına bayıldım çok zarif duruyor öyleki atmaya kıyamadım. İçtiğinizde damağınızda çok fresh ve harika bir tat bırakıyor. Tadını çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Nur D.
Merve Nur D. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
tadı şeker oranı o kadar güzel ki etiketinde yazan tüm tatları aldım gerçekten ve içerken inanılmaz keyif aldım. bi tık ekşi bi içecek ben ekşi içecekleri çok sevdiğim için bunu da inanılmaz sevdim. kesinlikle satın alacağım bir ürün oldu kendisi mis gibi bir meşrubat.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar G.
Pınar G. · 41 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün temiz içeriğini çok sevdim. Şişe tasarımına bayıldım çok zarif duruyor öyle ki atmaya kıyamadım. İçtiğimde damağımda çok fresh ve harika bir tat bırakıyor. Sonrasında o his kaybolsun istemiyorsunuz. Yerli bir ürün olması da ayrıca gurur verici tebrik ediyorum. Teşekkürler denebunu.com:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice Şeyma A.
Hatice Şeyma A. · 27 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hem sağlıklı olsun hem de güzel bir içecek içeyim diye düşünen varsa kesinlikle doğru seçenek. Ben yemek yanında içmeyi de sevdim. Yemek yanında ayran dışında diğer içecekler ya gazlı geliyor ya da sağlıklı bulmadığım için tercih etmiyordum. Bu içecek her şeyi karşılıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.