Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
AVOYA Blend Hibiskus & Elma
AVOYA Blend Hibiskus & Elma

AVOYA Blend Hibiskus & Elma

Avoya  · avoya.com.tr
  4.33  (1283 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Gastronomik bir yaklaşımla hazırlanan AVOYA Blend, meyve suyu ve bitki özleriyle Türkiye’de bir ilk olma özelliği taşıyor. İki kat daha fazla meyve suyu içeriğiyle kategorisinde en yüksek meyve oranına sahip olan meyveli mineralli gazlı içecek AVOYA Blend, içeriğindeki doğal minerallerle vücudu yenilerken, bol bol meyve ve bitki kombinasyonlarıyla da lezzetli bir eşlikçi olarak öne çıkıyor. Koruyucu, tatlandırıcı ve renklendirici içermeyen AVOYA Blend, Türkiye’nin en yüksek magnezyum oranına sahip düşük kalorili içerikleriyle meyveli̇ doğal zengi̇n mi̇neralli̇ gazlı içecek kategorisinde fark yaratıyor.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%24
%7
%5
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Duygu Ş.
Duygu Ş. · 21 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kez denediğim bir ürün olarak AVOYA Blend Hibiskus & Elma hakkında genel izlenimim oldukça olumlu oldu. Paketini açar açmaz hibiskusun hafif ekşimsi kokusuyla elmanın tatlı ve ferah aroması hissediliyor. Kokusu yapay değil, daha doğal bir meyve çayı hissi veriyor. Tadı konusunda en dikkatimi çeken şey, hibiskusun belirgin ama rahatsız etmeyen ekşiliğinin elma aromasıyla dengelenmiş olmasıydı. Çok yoğun veya ağır bir içim sunmuyor. Ürünün en beğendiğim yönü, gün içinde ferahlatıcı bir seçenek olması oldu. Mideyi yormayan hafif bir içime sahip.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Doğa F.
Doğa F. · 26 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçeceğin aroması gerçekten çok ferah ve hafifti, özellikle hibiskus tadı elma ile güzel dengelenmiş. Şeker oranı rahatsız edecek seviyede değil, bu yüzden içerken baymıyor. Soğuk tüketince tadı çok daha güzel oluyor. Sadece aroması biraz daha yoğun olabilirmiş, sonlara doğru tadı hafif kalıyor gibi hissettim. Onun dışında hem görüntüsü hem tadı başarılı, özellikle farklı içecek denemeyi sevenler için güzel bir alternatif olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 36 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
AVOYA Blend Hibiskus & Elma hem aroması hem de ferahlatıcı tadıyla keyifle tükettiğim bitki çaylarından biri oldu. Hibiskusun hafif ekşimsi lezzeti ile elmanın doğal tatlılığı güzel bir denge oluşturuyor. Sıcak tüketildiğinde rahatlatıcı, soğuk olarak hazırlandığında ise oldukça ferahlatıcı bir içecek oluyor. Kokusu hoş, içimi yumuşak ve günün her saatinde tüketilebilecek lezzetli bir karışım. Farklı bitki çayları denemeyi sevenlere tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yıldız K.
Yıldız K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Avoya blend meyveli doğal zengin mineralli gazlı içeceğini çok beğendim ağızda bıraktığı o ekşi ve güzel tat beni içeceğe daha çok yaklaştırdı zaten ben bu markayı severek içiyorum bu ürünü açıkçası hiç denememiştim fakat denedikten sonra bidaha almayı düşünürüm çünkü ağızda bıraktığı tadını çok beğendim özetle sizlere çok teşekür ederim bu ürünü sizlerin sayedinde deneme fırsatım oldu çok sağolun
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra G.
Büşra G. · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçtiğimde ferahlık hissettim. Magnezyum oranının yüksek değerde olması da güzel. Tadı rahatsız etmiyor. Rengi çok hoş
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sara G.
Sara G. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu içeceği gerçekten “gazlı içecek” gibi değil de küçük bir kaçış molası gibi hissettim 🌺🍎 Hibiskusun hafif ferah tadı, elmanın yumuşak aromasıyla çok dengeli olmuş. Özellikle soğuk içince tadı daha da keyifli geliyor. Ne fazla şekerli ne de boğucu. Şişe tasarımı da tam yaz enerjisi veriyor ✨ Gün içinde farklı bir şey içmek istediğimde tekrar alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice K.
Hatice K. · 28 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Farklı lezzetler ve fresh tatlar seviyorsanız mutlaka şans vermelisiniz. Ben lezzetini çok beğendim elma tadı o kadar güzel geliyor ki ayrıca diğer içecekler gibi şişkinlik yaratmadı veya midemi rahatsız etmedi. Mutlaka alıp evde bulundurmayı düşünüyorum Adana sıcağında böyle ferah,mideyi rahatsız etmeyen içecekler şart gibi bir şey :) 💖
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül Ö.
Ayşegül Ö. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak bayıldım.Avoya blend doğal ve zengin içeriği beni mestetti.öncelikle doğal meyvelerden oluşuyor.Mürver çiçeği,elma,salatalık,hibiskus içeriğini deneyimledim haritaydı.hibiskus ayrı bir tad vermişti.ve en yüksek magnezyum değerine sahip!tadlandırıcı ve koruyucu renklendirici içermemesi ayrıca raflarda aradığım en belirgin özeliktir.Avoya bu konuda güvendiğim markalardan 💕
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep K.
Zeynep K. · 26 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tamamen şeker dolması içeceklerden sıkılmış ve farklılık isteyen birisi olarak tadına bayıldım son dönemlerde yediğim şeylerin içeriğine ve besin değerlerine dikkat ediyorum içerdiği magnezyum ve temiz içeriği beni etkiledi ürünün daha önce de bir çeşidini denemiştim bu ürünü denedikten sonra da her yeni gördüğüm aromasını alıp deniyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda H.
Seda H. · 44 · Bolu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kapağı açar açmaz ben sağlıklıyım diyen bir koku karşılıyor sizi. Elma tadı yoğun bir hibiskus kokusu ardına gizlenmiş bir şekilde geliyor. İçeriği ödem atmaya da oldukça yardımcı olacak gibi duruyor. Yemek sonrası bana ilaç gibi geldi. Oldukça ferahlatıcı. Bu içecek bana bir hikaye anlattı, bağ kurdum onunla. Tanışmama vesile olduğunuz için teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.