Aveda Botanical Repair Yıpranmış Saçlar İçin Onarım Maskesi: Zengin Doku
Botanical repair, saçları anında içten dışa güçlendirmeye ve onarmaya yardımcı olur. İleri bitkisel teknoloji ile geliştirilen ödüllü ve doğal türevli† koleksiyonu, saç içinde yeni bağlar oluşturur ve yıpranmış saçların görünümünü ve hissini anında iyileştirerek daha canlı, daha yumuşak ve parlak görünmesini sağlar.
Kırılmadan kaynaklanan yıpranmayı önlemeye yardımcı olmak için saçı anında yumuşatır ve kolay taranır hale getirir.
Lüks ve yoğun bir dokuya sahiptir ancak saçı ağırlaştırmadan bakım yapar.
Sadece 1 kullanımdan sonra bile saçlar daha canlı, daha yumuşak ve daha parlak görünür.
İÇERMEZ: Silikon, Paraben, Mineral Yağ, Sentetik Parfüm
Kullananların %95'i saçlarının anında onarılmış hissettiğini ve göründüğünü söyledi.**
- %94 doğal türevlidir.***
- %100 vegan.
- Tüm orta ve kalın telli saç tipleri için formüle edilmiştir.
- Boyalı ve kimyasal işlem görmüş saçların kullanımına uygundur.
- Silikon ve paraben içermez
- Hayvan dostudur
Nasıl Kullanılır?
Şampuandan sonra nemli saça uygulayın. 2–5 dakika bekletin. İyice durulayın.
**110 hafif dokulu maske ve 132 zengin dokulu maske kullanan tüketici ile test edildi.
***Bitkilerden, petrol dışı minerallerden veya sudan.
Puan dağılımı
O kadar küçük ki deneme boyu resmen bir kullanışta bitiyor çok üzüldüm çünkü çokk beğendim 😭 krem kullanmadım normalde kremsiz saçlarım asla açılmaz boyalı olduğu için saçlarım yumuşacık oldu kuru ve kabarık olmasına rağmen saçlarım çok iyi hissettiriyor ağırlaştırma kesinlikle yapmadı keşke 3 4 kullanımlık olsaydı . Ayrıca maske yoğun kıvamlı kolaylıkla uygulanabilir yapıda
Aveda ne koydun bunun içine? Şirin iksiri mi? Mecbur alcaz artık fiyatına bakmadan. Onarıcı gece serumu dünyanın en mükemmel ve en etkili serumu, inanılmaz. Ama bu şampuan da o kadar güzel yaptı ki saçımı inanılmaz ya. İy ki tanıştım bu seri ile. Teşekkürler denebunu 💕
O kadar güçlü bir maskeki farkı hemen farkediyorsunun saçım yağlı şimdiye kadar kullandığım her ürün saçımı hep yağlandırmıştı bu ürünün tüm serisi saçımı tamamen arındırıp temizliyor saçım daha parlak daha güçlü daha sağlıklı duruyor ve herkesin bunu farketmesi bu ürünü vazgeçilmez kılıyor
hafif dokulu olana göre kalın telli saçlara sahipseniz ve saçlarınız da biraz inatçı bir yapıya sahipse elektrikleniyorsa bu maske size göre olabilir. saçı yumuşacık yapıyor. kokusu da şahane. onarım için daha düzenli kullanım gerektirdiğini düşünüyorum. ama parlak canlı bir görünümü ilk kullanımda bile elde ediyorsunuz. sevdim.
Maske olduğu için kokusu o kadar rahatsız etmedi fakat ürün muhteşem saçlarım çok yıpranmış bir haldeyken yumuşacık yaptı tek seferde tam kullanmadan yorum yapmak istemedim kullanınca koşa koşa yoruma geldim.
Bu serinin hepsinin kokusu harika, çok hoş bir koku, saçta kullanım ve dağılımı kolay, saça kolay yayılıyor ve saçı hafif doku ile sarıyor, kullanırken çok saçım elime geldi, sanırım onarıcı etkisinden/ cansız saçları eliyor… güzel bir ürün
urun gercekten sacta bir fark yaratiyor fakat gonderilen cok kucuk bir ml oldugu icin uzun sacliyim tek sefer kullanabildim uzun sureli kullanimda ne gibi bir fayda saglayacagini bilmiyorum.yumusak ve parlak yaptigi dogru
Denediğim ürünler arasında en memnun kaldığım maske kesinlikle bu oldu. İlk kullanımdan itibaren farkı gördüm ve kurumuş saçlarımı çok güzel nemlendirdi. Kesinlikle tekrar alacağım bir ürün 🙏
Saçımda etkisini hissettim, yumuşak yaptı. Duşta kullandım saçlarımı kolayca açtı. Sacımı iki kullanımda güçlendirdiğini hissettim ancak kutu biraz küçüktü :(
Aveda ürünlerini severek kullandım . Bu maskeyi de uyguladıktsn sonra saçlarım yumuşacık oldu. Normalde sert çabuk dolaşan bir saçım vardır ve duş sonrasi bile mutlaka kremleme ihtiyacı duydum.








