Aveda Botanical Repair Yıpranmış Saçlar İçin Onarım Maskesi: Zengin Doku
Botanical repair, saçları anında içten dışa güçlendirmeye ve onarmaya yardımcı olur. İleri bitkisel teknoloji ile geliştirilen ödüllü ve doğal türevli† koleksiyonu, saç içinde yeni bağlar oluşturur ve yıpranmış saçların görünümünü ve hissini anında iyileştirerek daha canlı, daha yumuşak ve parlak görünmesini sağlar.
Kırılmadan kaynaklanan yıpranmayı önlemeye yardımcı olmak için saçı anında yumuşatır ve kolay taranır hale getirir.
Lüks ve yoğun bir dokuya sahiptir ancak saçı ağırlaştırmadan bakım yapar.
Sadece 1 kullanımdan sonra bile saçlar daha canlı, daha yumuşak ve daha parlak görünür.
İÇERMEZ: Silikon, Paraben, Mineral Yağ, Sentetik Parfüm
Kullananların %95'i saçlarının anında onarılmış hissettiğini ve göründüğünü söyledi.**
- %94 doğal türevlidir.***
- %100 vegan.
- Tüm orta ve kalın telli saç tipleri için formüle edilmiştir.
- Boyalı ve kimyasal işlem görmüş saçların kullanımına uygundur.
- Silikon ve paraben içermez
- Hayvan dostudur
Nasıl Kullanılır?
Şampuandan sonra nemli saça uygulayın. 2–5 dakika bekletin. İyice durulayın.
**110 hafif dokulu maske ve 132 zengin dokulu maske kullanan tüketici ile test edildi.
***Bitkilerden, petrol dışı minerallerden veya sudan.
Puan dağılımı
Saçımda etkisini hissettim, yumuşak yaptı. Duşta kullandım saçlarımı kolayca açtı. Sacımı iki kullanımda güçlendirdiğini hissettim ancak kutu biraz küçüktü :(
Aveda ürünlerini severek kullandım . Bu maskeyi de uyguladıktsn sonra saçlarım yumuşacık oldu. Normalde sert çabuk dolaşan bir saçım vardır ve duş sonrasi bile mutlaka kremleme ihtiyacı duydum.
saçım ince telli ve kına yaptığım için son 4 aydır yıpranmış görünümdeydi.Saçımı yıpranmasından ötürü kestirmeyi düşünürken ilk kullanımımda dahi o hissettiğim sağlamlık hissi çok tatmin ediciydi.
Ürün çok güzel genel olarak aveda ürünleri çok güzel. kullanmayı çok istiyordum fakat fiyatı çok yüksek olduğu için alamamıştım. bu fırsat sayesinde ürünün harika olduğunu da anlamış oldum.
İnce telli bir saç yapısına sahibim , çabuk yağlanan bir saç yapım var . Ürün asla yapıştırmadı . Yıpranan saçlarımın güçlendiğini hissediyorum.
Güzel bir maske saçlarım yumuşak yaptı ve içeriğinde paraben ve silikon yokmuş bu sayede ağırlaştırmıyorda severek kullandığım ve tanışam fırsatı bulduğum bir ürün oldu :)
Gerçekten maskeyi kullanır kullanmaz yumuşaklığı hissediyorsunuz çok beğendim boyalı saç uçlarımı yumuşack yaptı
Urunun yapisi da kojusu kadar guzel neme doyan sac daha hafif bir his verdi
saçlarımı yumuşatmasını sevdim. Kısa kestirdiğim için onarım olarak bir etkiyi anlayamadım
Kokusu ve kullandıktan sonraki saça verdiği yumuşaklık çok başarılı.








