La Roche-Posay Anthelios Invisible Fluid SPF50+
Anthelios ürünleri içerisinde en yüksek UVA korumasına sahiptir.
Yüksek spektrumlu koruması ciltte UVA ve UVB ışınlarına karşı kalkan görevi görür.
Kızılötesi-A ve hava kirliliği sebebiyle cildin zarar görmesini önlemeye yardımcı olur.
Suya, kuma ve tere karşı çok dayanıklıdır. Göz çevresinde kullanılabilir. Gözlerde batma hissi oluşturmaz. Beyaz iz bırakmayan, çok hafif, ağırlık yapmayan dokuya sahiptir.
Hassas ve reaktif ciltler üzerine dermatolojik kontroller altında test edilmiştir.
Hassas gözler ve göz çevresi üzerinde oftalmolojik kontroller altında test edilmiştir. Kontakt lens kullanıcıları üzerinde test edilmiştir.
30 yıldan fazla süredir Anthelios inovasyonlar ile öncü güneş koruması: UVA filtreleri, geniş spektrumlu koruma, dokular ve teknolojiler. Anthelios Invisible Fluid, Anthelios tarihindeki en yüksek UVA korumasına sahiptir.
Güneşe karşı hassas ve toleranssız ciltler üzerinde klinik olarak kanıtlanmış etkinlik. Anthelios'un etkinliği, foto-dermatoloji alanında dünyaca ünlü dermatoloji uzmanları tarafından laboratuvarda yapılan 31 klinik çalışma ile gösterilmiştir.
Uygulamada:
%98 Ciltte beyaz iz bırakmaz**
%81 Ciltte yağlı his bırakmaz**
%88 Ciltte hafif hissettirir ve ağırlık yapmaz**
*Ipsos tarafından Ocak 2020 – Mart 2020 tarihleri arasında gerçekleştirilen bağımsız araştırma sonuçları esas alınmıştır.
**22-62 yaş aralığında, her cilt tipine sahip 36 kadın, 7 erkek üzerinde test edilmiştir. %100 reaktif/hassas cilt.
Puan dağılımı
Bu ürün harika birşey,ilk defa denedim ve çok memnun kaldım.Beyaz tenliyim ve güneşten çok etkileniyorum bu ürün sayesinde tenimin korunduğunu hissedip gördüm.Mutlaka evden çıkmadan sürüyorum kokusu,iz bırakmaması ve yağlı gibi hissettirmemesi sizi rahatlatıyor.Ben çok memnun kaldım büyük boy olanı varsa ondan alıcam bir daha ki sefere ailecek kullanacağız mutlaka yazın en büyük yardımcımız oldu
Bir ürün nasıl bu kadar hem hafif, asla ağırlık yapmayan hem de bu kadar fazla koruyucu olabiliyor gercekten şaşırtıcı. Evet güneş kremi kullanmak her daim şart. Çünkü bugün güneşin zararlarını göremiyoruz ama cildinizin altinda bir yerlerde lekeler oluşuyor ve biz yaş aldıkça bu lekeler gün yüzüne çıkıyormuş. Her gün kullanmak için cok idel bir krem.
Harika. Deneme ürünü olarak cok küçük minnak gonderildiginden cilt yapima cok uyup uymadığı hakkında yorum yapamam ama genel anlamda ilk kullanim deneyimim yagli yapiskan bir his yok, iz leke yok, koruyuculuğu yuksek olmasi gerektigi gibi fakat dedigim gibi ürünün kullanışlılığıni ve uyumunu uzun vadede kullanimda yorumlayabilirim zira cildim hassas.
Ürünü beyendim cildi yumuşacık yapıyor. Ciltte ağırlık,yaglanma vermemesine çok sevdim. Hafif dokuya sahip yüzde güneş koruyucu olduğunu dahi hissettirmiyor insana. Ürün her anlamıyla harika. Tabaka halinde kalmıyor ciltte. Ürünü kesinlikle denemenizi tavsiye ediyorum bu üründen sonra başka güneş koruyucu kullanmak istemiyeceksiniz.
Harika bir güneş kremi gerçekten.Özellikle İzmir gibi kavurucu sıcakların yaşandığı şehirde yaz aylarında kullanmak için çok uygun .UVA -UVB açısında oldukça koruyucu seviyede.Ciltte beyazlık ,yapışkanlık hissi bırakmıyor.Keşke fiyatı daha uygun olsa da stok yapabilsek.Bu ürünle tanışmama vesile olan Denebunu ailesine çok teşekkür ediyorum.
Ürünün kalitesi tartışılmaz güneş altında kesinlikle kullanılması gereken bir ürün. Yüksek koruma sağlaması başarılı suyu toza kuma karşı dayanıklı olması çok güzel olmuş , hassas ciltler için de uygun olması ve iz bırakmayan yapısı ürünü daha da muhteşem yapmış. Kesinlikle kullanılması gereken süper bir ürün. Kalitesi tartışılmaz.
Gerçekten çok denemek istediğim bir üründü, çok fazla öneri almıştım ve deneyince beni hiç yanıltmayan bir ürün oldu. Ciltteki hızlı emilimi ve yok gibi hissiyatıyla beni çok etkiledi. Hassas cilt yapıma da gerçekten uygun bir ürün olduğunu düşündüm. Yüksek koruma faktörü sayesinde de tercih edeceğim bir ürün oldu ve hemen sipariş verdim zaten.
merhaba herkese, sürekli güneş kremi kullanan biriyim ve birçok markayı dönem dönem denedim. bu da sırada olan bir üründü. hafi yapısına yapış yapış his bırakmamasına hayran kaldım. ayrıca kokusu cok hafif bu da cok hosuma gitti.- bu yaz kullanabilecegiö bir ürün. daha onceki kremlerim zor sürülüyordu ve burnumda bi koku bırakıyordu sıkılmıstım aslında. bu ürün gayet başarı benim için
Güneş kremi 4 mevsim kullanılması bir ürün.La roche posay in bu güneş kreminide beğendim.Gözenek tıkamıyor,yağlı hissi yok,cilde yedirmesi kolay,tabiki kapaticiligi yok ama renk tonunu eşitliyor.Makyaj altina da rahatlikla kullanılabilir.Bayağı akışkan bir yapısı olduğundan kullanması pratik oldu benim için.Bence kesinlikle kullanılması gereken bir ürün bi şans verin derim ben:)
ürünü daha önce duymuştum ama kullanma fırsatım olmamıstı fırsat verip deyenimlettiniz için ayrıca teşekkür ederim ürüne bayıldım uzun zamandır iyi bir günes kremi almayı düsünürken tam aradıgım güneş kremini bulmuş oldum asla yapıskan bir his bırakmıyo soyulma yada beyazlık yok hassas cilde ve lekelere sahip biri olarak kesinlikle tavsiye ederim düsünmeden alabilirsiniz ....


