Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Anthelios Invisible Fluid SPF50+
amazon-image
La Roche-Posay Anthelios Invisible Fluid SPF50+

La Roche-Posay Anthelios Invisible Fluid SPF50+

La Roche-Posay  · www.laroche-posay.com.tr
  4.79  (4109 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Anthelios ürünleri içerisinde en yüksek UVA korumasına sahiptir.

Yüksek spektrumlu koruması ciltte UVA ve UVB ışınlarına karşı kalkan görevi görür.

Kızılötesi-A ve hava kirliliği sebebiyle cildin zarar görmesini önlemeye yardımcı olur.

Suya, kuma ve tere karşı çok dayanıklıdır. Göz çevresinde kullanılabilir. Gözlerde batma hissi oluşturmaz. Beyaz iz bırakmayan, çok hafif, ağırlık yapmayan dokuya sahiptir.

Hassas ve reaktif ciltler üzerine dermatolojik kontroller altında test edilmiştir.

Hassas gözler ve göz çevresi üzerinde oftalmolojik kontroller altında test edilmiştir. Kontakt lens kullanıcıları üzerinde test edilmiştir.

30 yıldan fazla süredir Anthelios inovasyonlar ile öncü güneş koruması: UVA filtreleri, geniş spektrumlu koruma, dokular ve teknolojiler. Anthelios Invisible Fluid, Anthelios tarihindeki en yüksek UVA korumasına sahiptir.

Güneşe karşı hassas ve toleranssız ciltler üzerinde klinik olarak kanıtlanmış etkinlik. Anthelios'un etkinliği, foto-dermatoloji alanında dünyaca ünlü dermatoloji uzmanları tarafından laboratuvarda yapılan 31 klinik çalışma ile gösterilmiştir.

Uygulamada:

%98 Ciltte beyaz iz bırakmaz**

%81 Ciltte yağlı his bırakmaz**

%88 Ciltte hafif hissettirir ve ağırlık yapmaz**

*Ipsos tarafından Ocak 2020 – Mart 2020 tarihleri arasında gerçekleştirilen bağımsız araştırma sonuçları esas alınmıştır.

**22-62 yaş aralığında, her cilt tipine sahip 36 kadın, 7 erkek üzerinde test edilmiştir. %100 reaktif/hassas cilt.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%13
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Feride Ç.
Feride Ç. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü daha önce defalarca duydum fakat denemeden almak beni biraz tereddüt ediyordu. Denebunu sayesinde birçok ürünü denediğim gibi bu ay da kutumda bu ürünün olmasına çok sevindim. 💖 Ve kesinlikle alınması gereken bir ürün olduğuna karar verdim. Hassas cildim olmasına rağmen asla bir sorun yaşamadım. Cildim o kadar güzel emdi ki beyazlık bırakmadı. Ve hemen sipariş verdim bile. Bu yaz yanımdan ayırmadığım bir ürün olacak. 🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülsüm Y.
Gülsüm Y. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü krem şeklinde bekliyordum ne yalan soyleyim 😊 ama sıvı olması daha hoşuma gitti emiciligi iyi. Sarımsı bi rengi var. Ayrıca hassas ciltlerde uygun olması çok guzel. Kokusu parfüm veya yüz kremi tarzında kokuyor hoş bir kokusu var hafif. Suya yere karşı koruması var ayrıca. bence en önemlisi de bu. Bu sıcakta akıp gitmeyen bir güneş kremi. Sıvı oluşundan iz veya beyazlık bırakmıyor. Şiddetle tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elmas Gündoğan
Elmas Gündoğan · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün diğer güneş kremlerine göre daha sıvı ama yapış yapış olmuyor çok güzel bir yapısı var yağlı his vermiyor. Benim en çok beğendiğim özelliği ise göz yakmaması ve cildimi yumuşacık yapması. Deneme boyuda 4-5 kere kullanılıyor. Ben çok memnun kaldım satın almayı düşünüyorum. Tatil öncesi harika bir deneyim oldu benim için. Bu arada cildim hassas hiçbir kötü etkisi olmadı herkese tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Onur S.
Onur S. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün boyutu küçük olmasına rağmen içi akışkan olduğundan dolayı bir süre daha kullanılır. Çok az bir miktarı cildime yetti. Koruyuculuğu güzel. Yağlı his kesinlikle bırakmıyor ve vücud çok kolay emilimini sağlıyor. Bir kaç gün kullanımdan sonra cildimde tahriş sivilce vs yapmadı. Ayrıca göz çevresine kullanabilmek beni çok mutlu etti. Yumuşak hissi bırakıyor ciltte çok hoşuma gitti çok hafif yapıda bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
özen c.
Özen C. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu tarz urunlerde su ve tere karsi dayaniklilik cok onemli. Sirf bu yuzden kullanmama sebebi.o yuzden basarili diyebilecegim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
tolga g.
Tolga G. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lazer epilasyon işlemim sonrasında kullandığım krem biraz sıvı tam krem gibi değil.Güneşli bir günde koruması oldukça etkili.Ufak bir tüpte geldi ürün tek kullanımda güneş gelmemesi gereken cildime bir kurtarıcı oldu.Ucuz kremler Güneş ışını geldiğinde krem korumazsa cildinizi siyahlatabiliyor.Bu ürün sonrası cildim güneşten etkilenmedi ve etkin bir koruma sağladı.Bundan sonraki epilasyon seanslarım için seni satan bir yer bulmalıyım Anthelios.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
suat K.
Suat K. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kullanimda fazla akışkan gibi geldi ama cildime dağıtinca öyle olmadığını farkettim,hızlıca emildi,beyazlık ,tortu,yapışkanlık hissi olmadı, Sebamed 50+kullanıyordum hep,cildim çok hassas, çok sık kremi yenilemem gerekiyor ,güneşlenmem yasak, oldukça güzel korudu,hiç kızarıklık ,kaşıntı olmadı , kokusu da mis gibi,genellikle kremler kokusuz oluyor ya da kötü kokuyor,bunun kokusu çok hoş,tavsiye ederim ,tercih de edeceğim artık 👏
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sema nur G.
Sema Nur G. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Numune boyu bitmeden yenisi aldım ve tek kelimeyle harika. Öncelikle diğer güneş kremlerindeki gibi yapış yapış his asla yok. Daha sivi ve akışkan bir formda. Kalıcılığı ise böyle olmasına rağmen diğerlerine göre daha yüksek. Suya ve tere dayanıklı. Diger güneş kremlerindeki beyaz iz bu üründe asla olmadı ve bu benim için ekstra önemli biseydi. Hassas olan cildim için gereken özeni barındıran suan için piyasadaki en iyi güneş kremi diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mustafa U.
Mustafa U. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün harika birşey,ilk defa denedim ve çok memnun kaldım.Beyaz tenliyim ve güneşten çok etkileniyorum bu ürün sayesinde tenimin korunduğunu hissedip gördüm.Mutlaka evden çıkmadan sürüyorum kokusu,iz bırakmaması ve yağlı gibi hissettirmemesi sizi rahatlatıyor.Ben çok memnun kaldım büyük boy olanı varsa ondan alıcam bir daha ki sefere ailecek kullanacağız mutlaka yazın en büyük yardımcımız oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bahar B.
Bahar B. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir ürün nasıl bu kadar hem hafif, asla ağırlık yapmayan hem de bu kadar fazla koruyucu olabiliyor gercekten şaşırtıcı. Evet güneş kremi kullanmak her daim şart. Çünkü bugün güneşin zararlarını göremiyoruz ama cildinizin altinda bir yerlerde lekeler oluşuyor ve biz yaş aldıkça bu lekeler gün yüzüne çıkıyormuş. Her gün kullanmak için cok idel bir krem.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.