Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Yumoş Uzman Kolay Ütü
amazon-image
Yumoş Uzman Kolay Ütü

Yumoş Uzman Kolay Ütü

Yumoş  · www.yumos.com
  4.73  (888 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Yumoş’tan dev dev dev bir devrim! Yumoş uzmanlarının geliştirdiği özel teknolojilerle formüle edilen Uzman ailesinin yeni üyesi Yumoş Uzman Kolay Ütü ile ütü yapmak tam 2 kat daha hızlı ve kolay! Siz giysilerinizin tadını çıkarın, bakımı işin uzmanına bırakın!

KIRIŞIKLIĞA KARŞI YUMOŞ’UN EN İYİSİ! 

  • Kolay Ütü Teknolojisi içeren özel formülü sayesinde kumaşların dokularını sararak giysilerinizin daha az kırışmasını ve daha kolay ütülenmesini sağlar.
  • Giysilerinizde ipeksi pürüzsüzlük etkisi yaratır ve extra yumuşaklık verir.
  • Şekil ve doku koruma sağlar.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%68
%18
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Özge A.
Özge A. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
5 yıldız verdik ama bu ürüne puanım 10 yıldız. 4 aydır kullanıyorum ve bittikçe alıyorum. şimdi toplanın nasıl kullandığımı anlatayım. tshirt, elbise, gömlek ve pantolonlar için kullandım ve aşırı memnunum. kıyafetleri 800 devirde ve 30 dakikada yıkıyorum 1 kez giydiğin tshirt oldukları için 800 devir önemli kuru ama kırışmamış çıkıyorlar. makineden çıkarınca güzelce çırpıp elbise atkısında kurutuyorum sanki ütülemiş de almışım gibi veeeeee kuruyınca kumaşların çoğunda yüzde 100 bir kısmında da yüzde 90 kırışıklıkları önlüyor kıyafetleri doğrudan dolaba koyuyorum böylece ütü nedir unuttuk gençler. teşekkürler yumoş umarım bu ürünü asla piyasadan çekmez daha da iyisini de yaparsın
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şule Kübra K.
Şule Kübra K. · 26 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pek ütü yapmayı seven birisi değilim, onun yerine kurutma ve katlama aşamasında dikkat ettiğim için hep ütülü gibi duruyor çoğu kıyafetim. Yine de bu ürünün farkını denemek istedim. Yumuşatıcı olarak kokusu çok güzel zaten ama kolay ütü etkisini de sanirim kumaşı nemli tutarak yapıyor. Kıyafetleri astıktan sonra elimde krem sürmüşüm gibi yumuşak bir his kaldı. Kıyafetler kurudugunda ise daha az yıpranmış gözüküyordu. Genel olarak memnun kaldım ama tekrar özellikle bu ürünü alacağımı düşünmüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda S.
Eda S. · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yumoş genel olarak tercih ettiğim bir marka özellikle bu ürününü tişörtlerde ve gömleklerde tercih ediyorum.Hatta çamaşırları asarken iyi çırpıp askıya asıp kuruttuğum için ütüye bile gerek olmadan çok rahat kullanıyorum giysileri.Çalışan insanlar için pratik ve iyi bir ürün olduğunu düşünüyorum kokusunuda beğeniyorum uzun süre kalıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MEHMET AK
Mehmet Ak · 44 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kalıcı kokusu,Giysilerin şeklini ve dokusunu koruma özelliğinin yanısıra kolay ütü özelliği gerçekten de bahsedilen kalite de ne de olsa yıllardır bildiğimiz Yumoş markası yine beni şaşırtmadı tıpkı diğer ürünlerinde de olduğu gibi emeği geçen herkese teşekkürlerimle.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurcan Ş.
Nurcan Ş. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
özellikle yaz ve ilkbahar aylarında giydiğim tshirt ve bluzlar için eşsiz bir iyilik. Gömlek üzerinde de etkisi aynı. Tek seferde ütü yapıyorum ve yeterli oluyor. iş hayatında olan ve özellikle takım elbise giyenlere tavsiye ederim. kokusu da çok güzel, daha önce de bu markanın diğer ürünlerini kullandığım için çok memnunum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayfer T.
Ayfer T. · 50 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok şanslıyız. Hanımların işlerini kolaylaştırıcı ürünler çıkıyor. Ütü hiç sevmediğim bir iş olduğu için hemen aldım. Ütüyü kolaylaştırdığını ütünün giysi üzerinden kolaylıkla kırışıklıkları açıyor. Denemenizi tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep K.
Zeynep K. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kokusunun kalıcılığı benim çok hoşuma gidiyor ütü için de gerçekten az da olsa etkili görünüyor tabi sizin makine kullanımınız ve kurutma şekliniz de bunu etkiler diye düşünüyorum, benimkinde az bir fark oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ümmü Ö.
Ümmü Ö. · 57 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
sık sık ütü yapan biri olarak işimi yüzde 90 kolaylastiriyor haftada mutlaka bir kutu alıyorum ilk çıktığı günden beri kokusu süper giysilerin dokusunu hiç bozmuyor benim göz bebeğim. ütü yapımını bu kadar kolaylaştırması sürekli kullanacağım bir ürün oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
sürekli ütü yapan bir olarak çok sevdiğim bir ürün oldu. ütü yapmayı bu kadar kolaylaştıracağını düşünmemiştim. giysilerin rengini ve şeklini koruması ve kokusunun kalıcılığı çok yeterli. satın alacağım bir ürün oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra K.
Kübra K. · 27 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
sürekli kullandığım bir ürün. kokusu çok fazla hoşuma gitmese de sürekli ütülenmesi gereken kıyafetlerde kullanıyorum. ütü yapma süremi çok aza indiriyor, bu kolaylığı sağlaması bile almak için yeterli bir sebep.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.