Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
YSL Black Opium Nuit Blanche EDP
amazon-image
YSL Black Opium Nuit Blanche EDP

YSL Black Opium Nuit Blanche EDP

YSL 
  4.52  (1533 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Yeni bir macera başlıyor! Heyecan verici, özel bir gece sözü…

YSL Beauté BLACK OPIUM NUIT BLANCHE ile karşınızda. Şaşırtıcı karakteristiği ile ikonik BLACK OPIUM EAU DE PARFUM’ün yeni yorumu. Baş döndürücü bir fırtına yaratan, BLACK OPIUM NUIT BLANCHE sonsuz gecenin karanlığına heyecan getiriyor. Heyecan verici, feminen, gizemli, yaşamın zirvesinde.

BLACK OPIUM ailesinin imzası: kahve çekirdeği notaları. Arzu edilen kaliteye ve olgunluğa gelene kadar mühürlenmiş fıçılar içinde kırk günden fazla bir süre özenle saklanır. Ultra salt vanilya onun lüks ve eğlenceli notası… Hint Okyanusu adalarından toplanarak Fransa’nın Grasse şehrinde şekillendirilen ve ardından yıkıcı karanlığı getiren asil, gizemli ve vahşi dokusu ile özenle işlenir. Sandal ağacı esansı ile doğallığı anımsatan zemin… Beyaz miski, özel bir hediyeyi korur gibi sarmalar.

Nasıl Kullanılır?

Parfümü temiz tene ve/ ve ya kıyafete 15-20 cm uzaktan sıkınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%16
%8
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Zeynep Ö.
Zeynep Ö. · 41 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
içindeki kahve esansı ile kalbimi çalan parfüm. kahve bağımlısı bir insan olarak sıktıktan 10dk sonra kahve kokusu almaya başlayınca bileğimle aşk yaşadım bir süre. açılışı çok meyveli ve baharatlı olduğu için garip gelmişti fakat kokunun devamı yasemin-kahve-vanilya olarak gidince cok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esma B.
Esma B. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu parfüm hakkında yorumlari okuduğumda çiçeksi koku sevenler uzak dursun gibi ifadeler vardı. Kesinlikle hayalimdeki ağır, baharatlı koku değil. Hatta ben hanımeli kokusu aldım hep. Ferah koku sevenler de rahatlıkla kullanabilir. Ha günlük mü? dersen kişiye göre değişir. Ben özel durumlar için kullanırım 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze A.
Gamze A. · 44 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Etkileyici,büyüleyici,kalıcı,şekerli ve çiçeksi. Çok şekerli parfümşerden çok çiçekli olanları tercih ederim. Parfüm kolay seçemem ve değiştiremem.jadore ve burberry body uzun süredir kullanıyordum.bu parfüm de favorilerim arasında artık 😊Çok beğendim ücretine baktım biraz yüksekti.satın almak isterim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İpek K.
İpek K. · 34 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu parfümü arkadaşım kullanıyordu.. kokuyu alıralmaz markasını sordum ve inanılmazdı gün boyu kalıcılığını sağlıyordu hemen kendime aldı nişanlımda hayran kaldı tendeki uyumu insana katmış olduğu enerjinn tarifi yok dene bunu kutumdaki ürünler arasında görünce yüzümde bir tebessüm mutluluk ... :) vazgeçilmez işte benim parfümüm
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek A.
Dilek A. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markayı duymuştum ve parfümün reklamınıda çok merak etmiştim kutumdanda testırı çıkınca çok mutlu oldum ve inanın çok beğendim koku tam bana göre ben çok zor parfüm beğenirim buna bayıldım eşime söyledim oda çok beğendi hemen temin edicem hem kokusu çok güzel hem kalıcı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Firdevs Ö.
Firdevs Ö. · 53 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün daha önce kullanmadığım bir üründü. Hoş ve kalıcı kokusuyla beni ilk kullanımımda etkiledi , çevremdeki kişilerden de kokuyla ilgili olumlu yorumlar aldım. Gerçekten kaliteli ve güzel bir ürün olmakla birlikte fiyatlarının yüksek olması onu daha da özel ve ulaşılmaz kılıyor 😉
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Secil S.
Secil S. · 40 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markanın genel olarak kalitesi kokuya yansımış.Bence gece ve gündüz kullanıma uygun.Kalıcılığı şahane. Gün içerisinde tazeleme ihtiyacı hissedilmiyor. Koku burnuma geldikçe kendimi çok iyi hissediyorum çünkü büyüleyici. Şekerli kokulara zaten ilgim olduğu için, şekerli koku severler bence bu parfüme bayılacaktır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
seda k.
Seda K. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Koku çok güzel ve kalıcı... Sabah 7 gibi sıkıp işe geldim ve akşam saatlerince halen hırkamda kokusu duruyordu. Böyle şekerli kokuları sevenler için çok ideal... Ancak şekerli ve çok yoğun olması nedeni ile benim için çok ağır bir parfüm... böyle ağır kokular bana hitap etmiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mediha D.
Mediha D. · 39 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
koku olarak kullanılabilecek ve insanlarda büyük etki yaratan bir parfümdür. sıktığım anda insanların mutlaka sorduğu nasıl temin edilebilir olarak yönlendirdiğim bir parfümdür. kalıcılık açısından çok iyidir. eksi yönlenleri hiç yoktur.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
D. Kübra Ö.
D. Kübra Ö. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün, ilk anda aldığım baharatımsı kokusunun vücutta kaldıkça daha da güzelleştiğini ve hafiflediğini düşünüyorum. Ancak bu hafifleme kesinlikle kalıcılığına gölge düşürmüyor. Uzun zamandır hiçbir kokuyu bu kadar beğenmemiştim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.