Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Youplus Multi Ener-G Vitamin ve Mineral Kompleksi
amazon-image
Youplus Multi Ener-G Vitamin ve Mineral Kompleksi

Youplus Multi Ener-G Vitamin ve Mineral Kompleksi

YouPlus  · youplus.com.tr
  4.60  (1937 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

Youplus Multi Ener-G, günlük vitamin ve mineral ihtiyacınızı karşılamaya destek olabilecek multivitamin ve mineral içeren gıda takviyesidir.

Ginseng, guarana ve yeşil çay içerir. Enerji oluşum metabolizmasına, yorgunluk ve bitkinliğin azalmasına katkıda bulunur.

11 yaş ve üzeri bireylerde günde 1 tablet kullanımı önerilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%44
%18
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

ayşegül u.
Ayşegül U. · 40 · Kastamonu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
uzun süredir bu tarz bir ürün arayışındaydım,denebunu ile satın almadan önce deneme fırsatı buldum,öncelikle teşekkürler denebunu:) ürün çok başarılı,zaten firmayı güvenilir buluyorum.içerik konusunda diyetisyenime danıştım ve kendisi bana içerikteki miktarların oldukça yeterli ve vücut için gerekli olduklarını söyleyince daha rahat kullandım ve kesinlikle gün içerisinde enerjimi korumamla farkı farkettim.hem zihinsel hem fiziksel performans gerektiren günük işlerim oluyor,hem bunlara hem de iki erkek çocukla ilgilenen bir anne olarak ben başarılı buldum ve kutu bittiğinde kesinlikle satın alacağım bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülseren V.
Gülseren V. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yeni anne olmuş bir kadın olarak sağlık ocağı doktoruma danışmadan kullandığım ürün. Uykusuz geçen gecelerin sabahında kahvaltıdan sonra günde sadece tek tablet aldığım zengin vitaminleri ile uykusuz ve yorgun geçen günlerimi sakin mutlu ve enerjik geçirmemi sağlayan, evde her işe yetişmemi sağlayan muhteşem ötesi takviye gıdasıdır. Umarım doğum sonrası kilolarımı vermemde de yardımcı olur. 30 tablet bittikten sonra yorumumu güncelleme dileği ile sağlıcakla kalınız
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
GÜLSÜM T.
Gülsüm T. · 46 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yeni başladım kullanmaya. Herhangi bir yan etki olmadı. Az uyuyorum ve enerjim düşük oluyor genelde. Yoğun bir iş tempom var. 4 gün oldu başlayalı hemen etkisini gösterdi ve enerjik hissediyorum. İçeriğini okudum ve şişe bitince sonuçlarını göreceğiz, saç uzamasına ve parlak görünmesine kadar birçok olumlu yanı varmış. Merakla bekliyorum. Kullanan bir arkadaşım var düzenli aralıklarla kullanmaya devam ediyor. Piyasadaki en iyi ürün dedi ve bende Abdi İbrahim ürünü olduğu için gözüm kapalı alırım bundan sonra.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Necla T.
Necla T. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle korkum vardı iştahım açılacak diye ama uzun bir kullanımdan sonra yazmak istedim sonucu görmek için. Fakat acıktırma olmadı hatta aksine metabolizmam hızlandı. İki çocuklu Bi anneyim ve aşırı efor sarfediyorum gün içinde. İhtiyacım olan buymuş demekki dedim. Çok çok iyi geldi. Yorgun uyanamıyorum. Gün içinde enerjim bitmiyor. Hapı tutmakta biraz zorlandım sadece tek eksisi bu. Enerji ve kilo kontrolü oluşuna ben de şaşırdım kesinlikle kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fadime D.
Fadime D. · 39 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü pandemi dönemi girdiğinde eczaneden almıştım iki şişe hatta ,nisan mayıs ayında kullandım oyle kaliteli urun yapmışlar ki . Gerçekten gün icinde insan canlı olduğunu dinamik olduğunu ve kendindeki değişimi anlayabiliyor . Dene bunu sağolsun ben yine eczaneden almayı düşünürken bana aynısını göndermişler. :) yine yeniden gönül rahatlığıyla kullanabileceğim tek urun diyebilirim. Korkmadan alınabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
YELİZ A.
Yeli̇z A. · 47 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
covid döneminde en çok konuşulan vitamin, enerji, bağışıklık konuları üzerine kutumdan böyle güzel bir ürünün çıkması gerçekten mutluluk verici.tam zamanında kullanılması gereken bir ürün.tadi güzel, kullanımı kolay ve deneme boyu falan değil :)tam bir aylık kullanım .kullandığım günden beri kendimi enerjik hissediyorum.Anneme tavsiye ettim bile hemen kendine al ve kullan dedim. herkese de tavsiye ederim.teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hülya Gül
Hülya Gül · 46 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir haftadır kullanıyorum. Diğer ( marka vermek istemiyorum) ürünü bırakıp bunu kullanmaya devam edeceğim. Diğer enerji veren vitamin haplarının aksine sindirim sisteminin sağlıklı çalışmasını sağlıyor ve gün içinde bitmeyen enerji veriyor. Saçlarımda ve tırnaklarımda belirgin uzama fark ettim. Cildimde daha canlı ve parlak. Abdi ibrahim markasına yaraşır bir multivitamin olmuş. Tebrikler👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sibel D.
Sibel D. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İthal muadillerinden bir farkı yok. İnsanı dinç tutuyor, özellikle mevsim geçişlerinde mutlaka kullanılmalı. Yerli malı. Mineral yönünden biraz eksiği var gibi ama onuda günde bir soda icerek tamamlayabilirsiniz. Enerji veriyor diye uyku düzenini bozacagini düşünmeyin herzamanki saatimde uyudum Spor yapiyorsaniz size artı bı dinçlik vericektir Kullanmaya devam edicem özellikle mevsim geçişlerinde
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Songül Ç.
Songül Ç. · 62 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın c vitaminini kullanmıştım, memnun kalmıştım. Markayı daha önceden bildiğim için ürünün iyi olacağından şüphem yoktu, fakat beklentimin de üzerinde çıktı. Son zamanlardaki halsizliğimi kullandığım ilk günden beridir hissetmiyorum. Vücut üşümelerim azaldı. Ayrıca boyutu sayesinde içimi de kolay. Bu ürünü herkese tavsiye ederim, özellikle gün boyu çok hareketli olması gereken insanlara. Enerjinizi yeniliyor, gün boyu devam ettiriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urunun içimi cok kolay çünkü genelde vitaminler kocaman oluyor ve içimi çok zor..icerigi gayet hos cunku benim gibi yesil cay icemeyenlere de uygun icinde olmasi Q enzim olmasi guzel cildimizin guzellesmesi icin ..ve benim gibi demir ,b12 si dusuk birinin hepsi bir arada kullanmasi gereken bir vitamin ..ve midemi yormadi genelde gun icinde 2-3 kere kestiririm sekerleme bugun onu yapmadim buda cok guzellll 😇😇
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.