Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan (Yıpranmış, Bakıma İhtiyaç Duyan Saçlar)
amazon-image
Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan (Yıpranmış, Bakıma İhtiyaç Duyan Saçlar)

Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan (Yıpranmış, Bakıma İhtiyaç Duyan Saçlar)

Elseve 
  4.36  (1701 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

L’Oréal Paris Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan ile kuru ve yıpranmış saçlar için köpüksüz şampuan dönemi başlıyor! L’Oréal Paris Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan ile köpürtme, masaj yap: tek yıkamada 3 etkiyi 1 arada al!

  • Saçı nazikçe temizler
  • Kolay tarama sağlar
  • Saçı kökten uca onarır

Nasıl kullanılır?

  1. Elinize 10-15 pompa sıkın.
  2. Dipten uca uygulayın.
  3. 1 dakika masaj yapın.
  4. 2 dakika bekletip durulayın.

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%48
%24
%10
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Rabia Nur T.
Rabia Nur T. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Köpüksüz olmasına başta önyargılı yaklaştım ve kullanımından sonra saçlarımı temiz hissetmicekşim gibi düşünüyordum. Fakat etkisi çok iyiydi! Memnun kaldım bayağı. Saçlarım yumuşacık oldu. banyoda saçlarımı iki kere yıkıyorum. Hala daha tam olarak temizliğinden emin olamadığımdan önce kendi şampuanımla saçımı yıkıyorum. İkinci yıkamada elseve 3ü 1 arada kullanıyorum. Saçlarım yumuşacık oluyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hümeyra U.
Hümeyra U. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Köpüksüz olması, kremli olması açıkçası ilk başta çekince yarattı bende, ilk denediğimde belki sabah tekrar yıkamam gerekir yağlandırabilir diye düşündüm. Ama ürünü inanılmaz beğendim, kokusu, saçınızda bıraktığı doku yumuşaklık harika ve saçlar pırıl pırıl tertemiz, kesinlikle kullanılması tavsiye edilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe A.
Ayşe A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Köpüksüz şampuanı daha önce de duymuştum ama piyasada güvenilir bir marka olmaması sebebiyle kullanmaya cesaret edememiştim. Loreal parisin böyle bir ürünle karşıma çıkması mükemmel oldu. Güvenerek ve memnuniyetle kullanıyorum ayrıca saçımdaki parlaklık ve canlılığı da farketmek hiç zor değil :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze Y.
Gamze Y. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün kesinlikle harika saçım pamuk kadar yumusak ve tararken hic bir sekilde zorlanmıyorum vede artik parmaklarim saclarıma takılmıyor buda beni cok mutlu ediyor bu ürünü denememe fırsat verdiginiz icin cook tesekkurler ederim kesinkli artik sampuanim L'oreal paris elsev 3'in1 arada❤❤❤
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem K.
Özlem K. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dene bunu bana dememem için göndermiş olmasaydı kesinlikle para verip bu şampuanı alacağımı düşünmüyorum çünkü köpürmeden temizleme fikri pek kafama yatmamıştı deneyince ön yargılarımdan kurtulmam gerektiğini farkettim zaten güvendiğim bir marka ne kadar zararlı olabilir ki
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Naz Ö.
Naz Ö. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımda ağırlık yapmadı inanılmaz nem ve yumuşaklık sağladı. Ve saç diplerimde bu krem şampuan sayesinde kuruluktan kurtuldu. ilk yıkamadan itibaren farkı görebiliyorsunuz. kokusuda oldukça kalici. Ayrica masaj seklinde uygulanmasindan kaynakli rahatlama sağlıyor. :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda C.
Seda C. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Marka olarak Loreal Paris ürünlerine bayılıyorum zaten. Bu şampuan Harika ötesi birşey! Düzenli olarak mucizevi saç kremini kullandığım içim, şampuanıda kullandığımda saçlarımı canlı gösterdi. Saçlarım yumuşacık oldu, teşekkürler Lorael Paris, teşekkürler denebunu! ;)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
gözde ç.
Gözde Ç. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünün kullanımı , yumuşaklığı ,temizliği iyiydi. tek eksiği yıllardır köpüklü şampuana alışkın olduğumdan ilk başta tuhaf geldi. genel olarak iyi tasarlanmış bir üründü. diğer bir eksikliği de avuç içine sıkarken kullanma talimatında 10-15 kere sıkın diyordu. zaten şişenin yarısı ilk kullanımda bitti. onu geliştirmeleri lazım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
feyaziyee k.
Feyaziyee K. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk başta köpüksüz şampuana karşı önyargılıydım almayı düşünmüyorum. Denebunu kutumda gelince denedim ve çok güzel olduğunu gördüm önyargılarımı yıktım. gerçekten yıpranmış ve bakımsız olann saçlarımı onardı ve canlılığını geri getirdi. Bu ürünü herkese tavsiye ediyorum 3ü1 arada bir bakım m
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda G.
Seda G. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü genel olarak gerçekten beğendim. Krem kullanmaya gerek yok yumuşacık yapıyor. Bu da duşun süresinide kısaltıyor. Kokusu kalıcı ve insanı aşırı temiz hissettiriyor. Ama keşke biraz da olsa köpürseydi😂 10-15 pompa sıkın yazıyor ama bu kadar sıkarsakta kısa sürede ürün biter.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.