Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Yedigün Blue Gazoz (250 ml)
amazon-image
Yedigün Blue Gazoz (250 ml)

Yedigün Blue Gazoz (250 ml)

Yedigün 
  4.44  (24403 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Yedigün Blue - Yaban mersini ve portakal aromalı gazoz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%47
%24
%5
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ata P.
Ata P. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lezzetli bir ürün olmuş, çok kez gördüğüm reklamlarından sonra içmiş olarak söyleyebilirim ki yaban mersinli olması sadece adında değil tadında da var. Portakal tadı biraz arka planda kalmış olsa da belki de daha iyi olmuş öyle olması. Şekeri bana göre bir tık fazla olsa da soframızda herkesin hoşuna gitti, yine alıp içmeyi düşüneceğim bir içecek. Kesinlikle öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şenay K.
Şenay K. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gazlı içecek içmeyişime rağmen kalorisinin az olması ile tercih sebebim oldu. Renginden dolayı endişem vardı tadı konusunda ama yaban mersini ile portakal aroması bir araya gelince harika lezzet cıkmış.. Açıkçası bu ürün hakkında biraz önyargılıydım ama Denebunu sayesinde bu harika lezzet ile tanıştım.. Özellikle yaz aylarımın vazgeçilmezi olacagı kesin..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sema B.
Sema B. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelimeyle bayıldım. Tadı muhteşem, rengi çok çok tatlı olmuş. Zaten rengini görünce kesinlikle denemeliyim bu nasıl güzel bir şişe dedim. Evdeki herkes de çok beğendi. Özellikle tadı çok güzel, çok beğendim. Herkese tavsiye ettim mutlaka deneyin şahane diye. Sadece bana biraz tatlı geldi, biraz daha az tatlı olsa daha iyi olur gibi. Favori içeceğimiz oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülhan S.
Gülhan S. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü zaten geçenki denebunu kutudan biliyorum. Önceden de deneyimleme şansım olmuştu. Fikirlerini tekrar beyane etmem gerekirse öncelikle rengine vuruluyorsunuz zaten beni cezbeden ilk noktasi bu oldu ve daha sonrasında kokusu... EF-SA-NEE diyeceklerim bu kadar kokusu mükemmel gerçekten tadı da keza öyle ben çok beğendim ve kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Necmiye O.
Necmiye O. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cok eski zamanlardan beri bildiğimiz yedigün markasinin bence kendini yenilediği,sahalarda çok farklı ve renkli buluşlar yapıp,yer almasini çok sevdim. Tadida ,rengide efsane gerçekten.yaban mersini ve portakal aroması cok farklı düşünülmüş sıradışı bir tad oldu benim için. Sizin sayesinizde böyle yeni,cok tatli değişiklikleri takip edebiliyor ve deneyimliyor olabilmek cok hoş.teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
BURCU E.
Burcu E. · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yedigün Blue daha önce hiç denemediğim bir üründü. Gazlı içecek tüketmeyi çok sevmememe rağmen gayet başarılı buldum. Asit oranı diğer içeceklere göre normal sınırlardaydı. Yaban mersini ve portakal aromalı bir içecek olmasına rağmen yaban mersini daha baskındı ve bu çok hoşuma gitti. Sıcak yaz günlerinde serinletmek için içebileceğim ve önerebileceğim bir üründür.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra S.
Kübra S. · 27 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yedigün'ün önceki ürünlerini de kullandım fakat bu bambaşka. Tadına bayıldım. Yaban mersini ve misket limon aroması o kadar yakışmış ki! Kesinlikle daha fazla satılması gerekli, bu ürünü daha önceden de görmüştüm fakat hemen hemen her yerde gördüğüm bir ürün değil maalesef ki. Bundan sonraki market alışverişime bir tane daha eklenmiş oldu. Yedigün ve denebunu.com ekibine çok teşekkürler:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilay K.
Nilay K. · 40 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mavinin tonu o kadar güzel ki sadece rengi insanın içinde ürünü satın alma isteği uyandırıyor. Ağırlıklı olarak yaban mersini kokusu alınıyor. Kokusu çok güzel aynı zamanda hafif. Tat olarak da yaban mersini ağırlıkta olmadı ürünü daha güzel yaptı. Asit oranı fazla olmadığı için içinizi yakmıyor. Gazlı içeceklere yeni bakış açısı getiren bir ürün. Gayet başarılı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Polen T.
Polen T. · 30 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yedigün Blue'nun tadı bildiğim diğer gazozlardan çok farklı. Denediğim anda bu gazozun kokteyllere çok yakışacağını düşündüm ve hemen yedigün blue ile bir kokteyl yaptım. içine buz doldurup biraz limon sıkıp bir parça da limon dilimi koyduğumda enfes oldu. Hem tadı harika hem de rengiyle yaz tatillerinin en havalı içeceği haline geliyor :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlgi çekici bir rengi var, insanın dilini de boyuyor ve kalorisinin düşük olması dikkatimi çekti bunun yanında ilginç bir tadı da var çocukken içtiğim şuruplara benziyor ben o şurupların tadını çok sevdiğim için hoşuma gitti, yaban mersini tadı baskın ama arkadan hafif bir portakal aromalı ekşi bir tat da eşlik ediyor, bayıldım, teşekkürler!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.