Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Wella Invigo Enrich Şampuan
amazon-image
Wella Invigo Enrich Şampuan

Wella Invigo Enrich Şampuan

Wella  · yontemprofesyonel.com
  4.18  (354 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Ürünün orijinal boy fiyatı:16 TL/50 ml*

Derinlemesine besleyen şampuan 

Kuru ve yıpranmış saçları besleyerek canlılık kazandırır. Nutri - Enrich bileşenleri ile üretilmiştir.

Nasıl kullanılır?

Nemli saça 1 pompa uygulayın. Durulayın. Gün aşırı kullanıma uygundur.

*Tavsiye edilen satış fiyatıdır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%43
%30
%11
%5
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Sena K.
Sena K. · 33 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle uygulama sırasını söylemek istiyorum açıkçası saclarım uzun ve sık ürünün boyutu küçük saçıma yetmez ön yargısıyla önce kendi şampuanımla saçlarımı yıkayıp iyice duruladım daha sonra wella invigo enrich şampuanından avuç içime döktüm şampuan gayet sıvı geldi sonra saçıma uyguladım ve gerçekten çok şaşırdım beklediğimden iyiydi saç diplerim kuru günlük duş aldığım için ve yapısal olarak asla yağlanmadığı için çatır çatır kuruyor diyebilirim ama bu şampuan saç diplerimi anında o kadar rahatlattı ki durulamak bile istemedim bir kaç dakika masaj yaparak iyice yedirdim diyebilirim daha maske uygulamadan durulama sırasında farkı hissettim saçlarım yumuşamış ve rahatlamıştı ayrıca kuru yıpranmış saçları olanlar anlar saçlarım keçe gibi karışmamıştı kısacası ki zaten baya uzun anlattım ben bu şampuanı kullanmaktan çok zevk aldım denediğim içinde hiç pişman olmadım kullanır mıyım evet tavsiye eder miyim kesinlikle :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 46 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım kıvırcık, kuru ve ince telli... Bence ne kadar olumsuzluk varsa benim kafamda bir araya gelmiş. Kaşıntı ve kepek sorunlarını da eklersek eğer sıkıntının ne kadar büyük olduğunu anlarsınız diye düşünüyorum. Kullandığım ürünlerden bütün bu problemleri çözenine henüz rastlamadım. Kuruluğa iyi gelen kepeği arttırıyor. Kepeğe iyi gelen daha da kurutuyor. Wella'nın bu şampuanı ilginç bir şekilde hem kuruluğu önledi hem de kepek oluşumuna neden olmadı. Uzun süreli kullanımda etkisini görmek için sanırım büyük boyunu satın alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevil Y.
Sevil Y. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Boyalı saçlarda biraz problem oluyor sanırım. Yıkamada biraz problem yaşasam da sonucundan memnun kaldım. Memnun kalmamın birinci nedeni, saçı canlı göstermesi ve yumuşatması oldu ( wella ınvigo enrich maske nin de etkisi olabilir) ikinci nedeni ise saç derimin kabarması ve pul pul olması gibi bir sorunum vardı ilk yıkamada etkisini gösterdi. Kuru saçlar için tasarlanan bir şampuan nasıl olur da saç derisine de iyi gelebilir. Tebrik edilesi bir durum. Teşekkürler Wella..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seçil Nurdan K.
Seçil Nurdan K. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçımı çok güzel temizledi, kokusu da çok güzel. Maske için yaptığım yorum bunun için de geçerli. Ürünün boyutundan dolayı mı bilmiyorum ama kutunun üzerinde kullanıma dair bilgi yoktu. Salonlarda kullanılan bir ürün olduğunu düşündüğüm için kullanımına dair dikkat etmem gereken bir şeyler olabilir diye düşündüm o nedenle araştırmak durumunda kaldım. Ancak onun dışında her şey çok güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meltem G.
Meltem G. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç maskesiyle birlikte kullandım ve kızıl boyanın yıprattığı saçlarıma ipeksi bir yumuşaklık verdi. Saçlarımda kuruluktan eser yok ve buklelerim doğal bir şekilde duruyor. Bende kesinlikle yağlanma yapmadı. Saçları boyadan aşırı kurumuş kişilere şampuan ve maskesini şiddetle tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
evin d.
Evin D. · 43 · Mardin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yoğunluğu kokusu çok iyi.saçlarıma masaj yaparak kullanıyorum bu sabah bile ürünü kullandım hala kokusu saçlarımda .saçlarım karışmıyor ve kolayca taranıyor.besleyici bir özelliği de var galiba kullandığımdan bu yana saçlarım ahenkle dans eder derler ya tam da öyle oldu ..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İdil S.
İdil S. · 28 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün şuana kadar kullandığım şampuanlardan en iyisi çok memnun kaldım az miktarda kullanmama rağmen bütün saçıma yetti saçımın uzun olmasına rağmen kokusu gerçekten çok güzel saçlarımı yumuşacık yaptı ve çok kabarık olan saçlarımın bir nebze kabarıklığını indirdi çok memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge Ö.
Özge Ö. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü fiyatı yüksek olduğu için daha önce kullanmamıştım ama denebunu sayesinde uygun fiyatla alıp deneme fırsatı buldum.Geldiği günden beri her gün bu ürünle saçımı yıkadım. Saçımın dokusuna verdiği kurutmadan yumuşatma özelliği ve kokusuna bayıldım. Ayrıca saçıma verdiği dolgunluktan saçımı beslediğini de görüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar D.
Pınar D. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok çok hoş bir kokusu var. Kutum geldikten sonra ürünü açıp kokladım ve kullanmak için sabırsızlandım resmen. Üstelik kalıcı da koku. Saçımı yumuşacık yaptı ve maskeyle beraber ertesi gün akşama kadar saçımın yumuşaklığını korudu. Fiyatı da uygunsa kesinlikle kullanmaya devam ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyda P.
Şeyda P. · 32 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım genetik düzdür. Ürünün kapağını açtığımda harika bir kokusu var gerçekten çok narin. Duş kullanımımda ise kremsi yapısı ile saçlarımı güzel arındırdığını düşünüyorum. Saçlarım kuruduktan sonra farkı net anladım. Çok güzel bir ışıltı veriyordu. Ayrıca saçlarıma fön çaktırmişim gibi çok canlı gösteriyordu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.