Wee Baby Klasik PP Biberon
Biberon, anne sütünün saf yapısına zarar vermemelidir. Bunun yanında biberona geçen bebek anne meme ucu ve biberon emziği arasında yabancılık çekmemelidir. Biberonun akıtma yapmaması da büyük önem taşımaktadır. Aranan tüm özelliklerin bir araya toplandığı Wee Baby Klasik PP Biberon ile bebeğinizin beslenmesine doğal yoldan yardımcı olacaksınız. Biberon emziğinin silikon yuvarlak uçlu yapısı anne göğsünden emme hissi verecektir. Biberonun, ağız kısmındaki dökülmeyi önleyici koruyucu kapak ile çantada kolayca dökülmeden taşınabilmesini sağlar.
Üretimde FDA standartlarında BPA içermeyen hammaddeler kullanılmıştır.
0-6 aylık bebekler içindir.Yuvarlak emzik ucu emme esnasında anne göğsünden emme hissi verir.Emzik ucundaki kanal çizgileri sütün akışkanlığını sağlar.
Puan dağılımı
Cam ya da plastik yerine kullanılan malzemeyi çok beğendim kırılacak gibi de değil sıcaktan da etkilenecek gibi de boyutu çok güzel tam bebeklerin eline vermelik ucunu da ben beğendim gayet güzel hep kullandığım bi marka oglum doğduğundan beri emziginden biberonuna mama kaşığına kadar hep kullandığım ve çok memnun kaldığım onerdigim bir markaydı bu ürününü de çok beğendim eğer bebeğinizin eline verebileceğiniz bi biberon istiyorsanız bunu kesinlikle alın derim
Wee baby zaten kaliteli ve her zaman kullandığımız bir ürün biberon kalitesi cok iyi kızım defalarca yere attı düşürdü çatlama vs olmadı üstelik wee baby ürünlerinde diğer biberon markalarında renk solması yaşadık ama bu biberonda renk aynı ilk günki gibi temiz şeffaf kaldı daha önceden bir biberonumuz daha vardı oda aynı sekilde uzun ömürlü bir biberon
Bebeğime doğduğundan beri cam biberonunu kullanıyordum fakat kendisi tutmak istediğinde camlar ağır oluyor. PP biberon hafif ve bebeğim rahatlıkla kullanabiliyor. Kırılma endişesi de yaşamıyorum. Akıtma yapmıyor fakat kapağı delikli olduğu için çantada dik bir şekilde tutmanız iyi olur. Koku yapmadi . Fiyat açısından da her bütçeye uygun.
Aradığım tüm özelliklerin bir araya toplandığı bir ürün. Bebeğim beslenirken biberon emziğinin silikon ve yuvarlak uçlu olan kısmı bebeğimde daha kolay içim sağladı. Tesadüf müdür diyerek birkaç defa denedim. Bebeğim artık daha huzurlu ve istekli beslendi. Diğer biberonlarda yaşadığı huzursuzlukları yaşamadı. Sanırım içme şekli ona daha doğal geldi.
Biberon emziğinin silikon yuvarlak uçlu yapısı anne göğsünden emme hissi veriyor. Kullandığımda en korktuğum konu bebeğimin anne göğsünü reddetmeseydi ama hiç bir sorun yaşamadım anne göğüsünü reddetmedi hemde bana çok rahatlık sağladı hayat kurtarıcı ve biberonun, ağız kısmındaki dökülmeyi önleyici kapak ile çantada dökülmeden taşıyabiliyorsunuz.
Ürün yillarin markası. Sürekli alıyorum emzigini,biberonunu,göğüs pedini bile. Açıkcasi influencir önerileri çok dikkate almıyorum. Hepsi işbirliği yaptığı en pahalı markaları öneriyor. Üründen de memnun kaldım. Beyaz renk olmasını çok beğendim hem kız hem erkek kullanabilir.
Bebeğim 21 aylık ve bana 0-6 ay gönderildi dolayısıyla kullanamadım fakat şu an hali hazırda wee baby kullanıyorum şunu söyleyebilirim ki fiyat performans ürünü. Diğer markalardan bir farkı yok çünkü denedim :) Kızımda çok seviyor en çok sanırım fiyat uygunluğunu ve ulaşılabilirliğini seviyorum.
9 aylık kızımda denedim su içirirken gayet sevdi kendisi zaten benim sevmem değil onun sevmesi önemli :) bpa içermemesi ve hafif olması benim için en iyi özellikleri oldu. Çok beğendim zaten tercih ettiğim bir markaydı biberonunu ilk defa deneyimledim ve beğendim. Kesinlikle tavsiye edeceğim.
Ürünün temizliği gayet kolay. Pek çok farklı mağazada bulunması gayet güzel. Biz yenidoğan döneminde kullandık ve memnun kaldık. Icerisinde kapaktan dökülmesini engelleyen küçük bir aparat olması çantada acaba döküldü mü endişesi vermiyor. Bebek başlığın şeklinden dolayı çok rahat kavradı. Biz severek kullandık.
İnfluencer önerilerini kesinlikle dikkate almadığımi öncelikle belirtmek istiyorum. Aksine kullanmadan yalan yanlış yapmacık hareketlerle anlattıkları her bir ürünü alasım varsa da almıyorum. Bunun haricinde Wee baby biberonumuz kalitesi kullanışlı olması vs hakkını her konuda veriyor.


