Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vivident 45 Dakika Şişe Nane
amazon-image
Vivident 45 Dakika Şişe Nane

Vivident 45 Dakika Şişe Nane

Vivident 
  4.77  (310 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Türkiye’nin ilk zaman vaadi sunan sakızı Vivident 45dk'nın kesintisiz ferahlığı yeni draje formuyla şimdi şişede!

45 Dakika kesintisiz ferahlık sunar.

Net Miktar (g/ml)

67

Menşei

TÜRKİYE

İçindekiler

TATLANDIRICILAR (KSİLİTOL (% 21), ERİTRİTOL, MANNİTOL, MALTİTOLLER, SORBİTOLLER, ASPARTAM, ASESÜLFAM-K, SUKRALOZ), SAKIZ MAYASI, AROMA VERİCİLER (%5), DOĞAL NANE AROMA VERİCİSİ (%1), NİŞASTA, MALTODEKSTRİN, EMÜLGATÖRLER (SOYA LESİTİNİ, YAĞ ASİTLERİNİN SUKROZ ESTERLERİ), STABİLİZÖR (GLİSEROL), PARLATICI (KARNAUBA MUMU), KIVAM ARTTIRICI (SELÜLOZ GAM), ANTİOKSİDAN (E321), RENKLENDİRİCİ (E133).

Alerjen Uyarısı

SOYA LESİTİNİ

Saklama Koşulları

Serin ve Kuru Yerde Muhafaza Ediniz

Gıda İşletmecisi / Üretici / İthalatçı / Dağıtıcı

PERFETTİ VAN MELLE GIDA SAN.VE TİC.A.Ş.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%76
%12
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

SULTAN S.
Sultan S. · 32 · Siirt
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa kullandığım bir ürün değil daha önce de kullandım. Genel olarak sakız çiğnemeyi severim ama hani ferahlığa ve rahatlamaya ihtiyacınız vardır kendinizi daha güvenli hissetmeniz gereken anlar vardır işte orda kesinlikle rahatlıkla kullanılabilir tereddüt etmeye gerek yok sonrası koku var mı diye :) Bu özelliği bence yeterli.. kutu olanı en çok arabada ve evde kullanım tercihim hijyenik ve daha uzun ömürlü geliyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra G.
Esra G. · 28 · Kastamonu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayıldım! Günlük hayatımda çantamda her zaman naneli sakız ve türevi bulunur . Kutu ilk geldiğinde bu yüzden çok sevindim çünkü zaten hep kullandığım bi markaydı. Ürüne gelecek olursak yapısı sert gibi görünse de ilk ısırıkta yumuşacık dokusu ve keskin nanesi çok etkili bir his bırakıyor ve tütün ürünleri gibi ağızda koku bırakan birçok şeyi de bence nane aroması bastırarak güzel bir ferahlık ve koku oluşturuyor. Hem kutu tasarımını hem de kendisini çok sevdim 💙
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pelin P.
Pelin P. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gayet güzel ambalajı da çok iyi çantada, çekmecede rahatça kullanılabilir. Tadı ve aroması da enfes nane sevenler bayılır
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rukiye O.
Rukiye O. · 27 · Kahramanmaraş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
öncelikle ürünün geldiği o muhteşem güzel kutuyu tebrik ediyorum gerçekten bu işe önem verildiği ürünlerinin arkasında durulduğu gösterilmiş, ütrünse zaten raflarda elimizin ilk gittiği markanın. baştaki o yoğun aroma gitse de ferahlık hissi uzun süre kalıyor ve dişlerimde temiz bir his bırakıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia D.
Rabia D. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun süre ferahlık sağlayan sakız. Diğer markaların nane aromalı sakızlarını uzun süre çiğneyince mide bulantısı yaptı ancak vivident çiğnediğimde aynı sorunu yaşamadım. Ayrıca şişede olmasına bayılıyorum. Bitince kutusunu anneme veriyorum dikiş kutusu olarak kullanıyor 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melih G.
Melih G. · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle markanın vizyonu harika, paketleme yaparken bile harika özen göstermişler bunu bir dipnot düşelim. Sakızlar için zaten söylenecek çok söz yok her zaman severek kullandığım marka aroması, ferahlığı ve tadı gayet güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Damla Ö.
Damla Ö. · 33 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vivident 45 dakika şişe nane (67gr) ürününü bir süredir kullanıyorum ve genel olarak memnun kaldım. Ürünün vaat ettiği gibi, nefesimi tazeliyor ve uzun süre etkisini koruyor. Özellikle iş toplantıları ve sosyal etkinlikler öncesinde tercih ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma İ.
Fatma İ. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diğer saksı kısa kızlara göre aşırı derecede mentollü bir tek ağzı aldığım zaman diğer sakız göre çok fazla ağzı yakıyor çocuklara pek uygun bir sakız değil açıkçası çünkü acı olması ama ağızdaki 45 dakika boyunca kokuyu hapsediyor bu yüzden ürünü sevdim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge G.
Özge G. · 30 · Ordu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle Denebunu Ailesine çok teşekkür ediyorum bu ürünü denemek için beni seçtikleri için.Kutu tasarımı bir kere şahane. Aynalı olması çok hoş.(çiğne ve gülumse) vivident kalitesi zaten konuşulmaz.Çok güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve H.
Merve H. · 32 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Polis cevirmeye alkollu takılmadan önce agzıma iki adet attım 0 promil cıktı 😅 kesinlikle alın aldırın daha onceden se kullandıgım vır urun ayrıca paketli vs olması da hıjyenık kosullar için on numara
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.