Vitasent Keratin, Biotin, Vit B5, At Kuyruğu ve Üzüm Ekstresi
Ürünün orijinal fiyatı: 100 TL/60 tablet*
Keratin bütün insanların derisinde, tırnaklarında, dişlerinde ve saçlarında bulunan bir maddedir. Dayanıklılığı arttırır. Özellikle saçların sürekli olarak işlemden geçmesi ve çevre kirliliğine neden olan kimyasallara saçların maruz kalması sonucu doğal keratin üretimi azalmaktadır.
Takviye olarak keratin ve biotinin birlikte alınması saçı canlandırır, besler, sağlıklı bir şekilde uzamasını sağlar, saç kökleri güçlenir, dökülmesi engellenir. Saçın donuk ve mat görünümü azaltır. At kuyruğu ekstresi cilt problemlerinde içerisindeki salisilik asit sayesinde iyileştirici özelliğe sahiptir. Kafa derisinde meydana gelebilecek deri döküntülerinin, kelliğe neden olan sorunların azaltılmasına yardımcı olur.
Çinko, Selenyum, Vitamin B1, Folik asit cilt, tırnak ve saç bakımı için kullanılması gereken en önemli vitaminler ve minerallerdir. Polifenol özelliği olan üzüm ekstresi hücre yenilenmesi, serbest radikallerin tutulmasında etkinliği kanıtlanmış bir meyvedir.
İçeriği
Keratin 50 mg, Biotin 1000 g, At kuyruğu ekstresi 50 mg, Üzüm ekstresi 50 mg, Çinko 5 mg, B3 Vitamini 5 mg, Folik asit 400 g, Selenyum 55 g, B1 Vitamini 2,5 mg
*Tavsiye edilen satış fiyatıdır.
Puan dağılımı
Beğendiğim ve tavsiye ettiğim bir ürün içtiğim zaman kendimi daha dinç hissetmeye başaladım ve saçlarımın daha canlı gözüktüğünü fark ettim
düzenli olarak ortalama 2 hafta kullandım sık sık kırılan tırnağım hızla uzadı ayrıca saç dökülmemde 6. günde durdu. böyle bir performans beni şaşırttı açıkcası çok mutluyum
Ürün gayet performanslı bir ürün. kullanım tavsiyesi olarak şunu söyleyebilirim; Eğer ağır geleceğini düşünüyorsanız günde bir adet yarım kapsülle başlayabilirsiniz.
tırnaklarımda hemen etkisini gösterdi ciddi anlamda uzama ve sertleşme oldu ancak saçlarımda etkisini göremedim oda bence mevsim geçişinden kaynaklı olabilir
vitasenti araştırdığımda yeni çıkan bir ürün olduğunu öğrendim . Bu sebeple yorumda pek yoktu ürün hakkında.Güzel bir kokusu var içerken zorlanmıyorum sadece boyutu diğerine göre büyük ama benim için bi sorun teşkil etmedi . geldiği günden beri düzenli kullanıyorum herhangi bir yan etki yapmadı bende . sonuçlarını daha iyi görebilmem için uzun süre kullanmam gerek . Ama şuan için düzenli olarak kullanıyorum ve bitene kadarda kullanmaya devam edicem. Çok umutluyum umuyorumki faydasını görücem . 2 aylık olması yönünüde çok sevdim .
saç dökülmesi ve tırnak kırılması problemi yaşadığım için almayı tercih ettim düzenli kullanımda etkilerini daha iyi göreceğimi düşünüyorum şimdiden severek kullanıyorum
Ürünü 2 ay boyunca kullandıktan sonra karar vermek istiyorum. İlk defa bu kadar çok içerikli bir ürün görmek beni mutlu etti. Umarım saçlarım bu sefer uzar.
İçindekilere göre kokusu rahatsı edici değildi içimi de kolaydı haplar fazla büyük değildi genel olarak memnun kaldım
uzun vadede kullanmadığım için net sonucu söyleyemem ama şimdilik memnunum.
Fiyat performans olarak çok güzel bir ürün. Vücudumu desteklemek için kullanıyorum, memnun kaldım diyebilirim.

