Vitasent Keratin, Biotin, Vit B5, At Kuyruğu ve Üzüm Ekstresi
Ürünün orijinal fiyatı: 100 TL/60 tablet*
Keratin bütün insanların derisinde, tırnaklarında, dişlerinde ve saçlarında bulunan bir maddedir. Dayanıklılığı arttırır. Özellikle saçların sürekli olarak işlemden geçmesi ve çevre kirliliğine neden olan kimyasallara saçların maruz kalması sonucu doğal keratin üretimi azalmaktadır.
Takviye olarak keratin ve biotinin birlikte alınması saçı canlandırır, besler, sağlıklı bir şekilde uzamasını sağlar, saç kökleri güçlenir, dökülmesi engellenir. Saçın donuk ve mat görünümü azaltır. At kuyruğu ekstresi cilt problemlerinde içerisindeki salisilik asit sayesinde iyileştirici özelliğe sahiptir. Kafa derisinde meydana gelebilecek deri döküntülerinin, kelliğe neden olan sorunların azaltılmasına yardımcı olur.
Çinko, Selenyum, Vitamin B1, Folik asit cilt, tırnak ve saç bakımı için kullanılması gereken en önemli vitaminler ve minerallerdir. Polifenol özelliği olan üzüm ekstresi hücre yenilenmesi, serbest radikallerin tutulmasında etkinliği kanıtlanmış bir meyvedir.
İçeriği
Keratin 50 mg, Biotin 1000 g, At kuyruğu ekstresi 50 mg, Üzüm ekstresi 50 mg, Çinko 5 mg, B3 Vitamini 5 mg, Folik asit 400 g, Selenyum 55 g, B1 Vitamini 2,5 mg
*Tavsiye edilen satış fiyatıdır.
Puan dağılımı
Yorum yapmadan önce bir süre kullanmak ve gözlemlemek istedim. Açıkçası bu kadar etkili olabileceğini beklemiyordum. Her gün bir tablet kullanıyorum yaklaşık 1 hafta oldu, fiziksel olarak güne çok enerjik başlıyorum. Tırnaklarım daha çabuk ve güçlü uzuyor. Normalde çok çabuk kırılırdı hala kırılmadı. Saçlarımda henüz bir fark görmedim ama sindirim sistemimde direkt olarak ilk kullanımda olumlu etkisini gördüm. Bu kutu bittikten sonra yenisini alıp devam edeceğim. Bu pandemi döneminde takviye tabletler almak iyi oluyor. Belki placebo etkisidir bilemiyorum ancak kullanmaktan zarar gelmez.
İçeriği ile tırnaklarımın sağlıklı hale gelmezinde büyük bi rol aldı, 2 hafta -10 gündür kullanıyorum ve öncesinde tırnaklarımda kırılma, katman soyulması gibi şikayetlerim vardı ve şimdiden aşırı faydasını gördüm ne bir kırılma kaldı ne de eskisi gibi soyulma bu ürünü devamlı almayı planlıyorum. Bu sorunları yaşayanlara kesinlikle tavsiye ederim. Aynı zamanda kafa derimle sorunlar yaşıyorum fakat onu daha azaltması uzun zaman alır diye düşünüyorum fakat saçıma canlılık geldi sanki saç köklerimi güçlendirdi ve dökülmesini azalttı. Keşke iki adet ürün alsaymışım dedirtti.
Birçok benzer hapın aksine, küçük boyutu sayesinde yutması kolay. Düzenli kullanımda( 3-4 hafta) tırnaklarımda sertlik etkisini hemen farkettim ve tırnaklarım çok hızlı uzadı. Mesela çok kısa kestiğim tırnaklarım 1 haftada damla manikür yapılacak seviyeye ulaştı. Cildim aşırı kuru olduğu için tırnak yüzeyimde , kir gibi, tortu gibi pürüzler oluyordu. Bunlar çok azaldı. Saçımda süper bir etki görmedim, belki saçım normalde de çok çabuk uzadığı için farketmemiş olabilirim.
Öncelikle daha önce bu markaya ait hiç vitamin kullanmamıştım. İlk deneyim olarak vitaminin cam şişede olması güzel. Şişe içinde 60 tablet var,2 ay kullanım sağlar buda vitaminin etkilerini görebilmek için yeterli bir süre. Yani sonrasında tekrar alıp almayacağınıza doğru karar verebilirsiniz. İçeriği oldukça zengin bu yüzden benim beklentim ince, güçsüz kırılan tırnak ve saçlarımı güçlendirmesi.
Son günlerde çok ciddi oranda saç dökülmem ve tırnaklarımda kat kat ayrılma problemi yaşıyordum.Dene Bunu'ndan Vitasent Vitamin D3 ile beraber edinebileceğimi gördüğüm gibi kaptım:)Biraz araştırınca ikisini birlikte kullanmakta hiçbir sorun olmadığını da öğrendim.Saç dökülmem epey azaldı ama en büyük pozitif düzelmeyi tırnaklarımda gözlemledim.Gerçekten eskisi gibi ayrılmayan bir yapıya kavuştular.
Daha once biotin kullanip cok memnun kalmistim, yilda bir kac kez kur halinde kullandigim bir vitamindi. Vitasentin bu vitamin complexi hem keratin ve daha bir cok vitamin iceriyor, hem de hepsini yeterli miktarda iceriyor. Sac tirnak ve cilde cok iyi gelen bir urun, tavsiye ederim. Daha ilk haftadan tirnaklarda guclenme ve kisa surede sacta uzama yapiyor.
Özellikle keratin ve biotin içerdiği için denemek istedim. Saçlarımı her ay düzenli olarak boyadığım için çok yıprandı. Ayrıca saçlarım eskisi gibi uzamıyordu. Kullanmaya başladıktan sonra saçlarım gözle görülür şekilde güçlendi. Uzaması hızlandı. Düzenli olarak kullanmaya devam edeceğim.
Uzun zamandır hem cildim hem de saçlarım için faydalı olabilecek bir vitamin arıyordum. Bu ürünün içeriğine bakınca biotin ve destekleyici vitaminler ile saçlarıma çok iyi geleceğini anladım. Daha ilk haftam olmasına rağmen saçlarımdaki dökülmenin azaldığını hissediyorum. Umarım ilerleyen süreçte uzamasına da katkı sağlar.
Tablet boyutları çok büyük içerken biraz zorlanıyorum ama bu beni yıldırmıyor. Yaştan dolayı saçlarım azalmaya başladı ve kepek problemim var bunun yanı sıra tırnaklarım çok çabuk kırılıyor. Vitamini kullanmaya başladığımdan beri saçlarım biraz canlanmış gibi. Umarım en kısa sürede faydasını görecegim
Saç dökülmesi problemi için almıştım 2 haftadır düzenli kullanıyorum ve gerçekten belirgin şekilde saç dökülmemde azalış var. Ayrıca tırnaklarıda güçlendiriyor. Kesinlikle harika bir ürün tavsiye ederim.

