Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vione Antibakteriyel Köpük Sabun
amazon-image
Vione Antibakteriyel Köpük Sabun

Vione Antibakteriyel Köpük Sabun

Vione 
  4.69  (3250 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Vione Antibakteriyel köpük sabun, özel geliştirilmiş formülü % 99,9 bakterileri yok eder. İçindeki nemlendirici özel bileşenleri, yoğun gliserin içeriği sayesinde cildinizi kurutmaz. Yoğun, kremli köpük formuyla keyifli ve güvenli bir deneyim sunar.

Nasıl Kullanılır?

Bir miktar antibakteriyel köpük sabunu avucunuza alarak ellerinizi tüm iç ve dış yüzeylerine temas edecek şekilde köpürterek yıkayınız (60 saniye). Kullandıktan sonra bol su ile durulayınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%16
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

burak ç.
Burak Ç. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kutudan çıkmadan önce alıp kullandığım hatta yedeklemeyi düşündüğüm gün kutumdan bu ürünün çıkması tesadüf oldu. Köpük olması ve elde daha da köpürmesi gayet güzel hemen sönmüyor. Temizliğinden de hiç şüphem yok. Özellikle bu pandemi döneminde hayat kurtaran bir ürün ama benim için artık sürekli kullanacağım bir köpük sabun olacağı kesin.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yeşim K.
Yeşim K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Antibakteriyel urunlerin kokusu genelde cok agir ve kotu kokuyor o yuzden hic kullanmak istemezdim. Ama Vione'de oyle hafif bi koku var ki hic rahatsiz etmiyor yikadiktan sonraki temizlik hisside ayri guzel. Hic duymadigim bi marka iyi ki tanistim heryerde bulunabilecek bi urun olur umarim. Cocuklar icin olani da varmis mutlaka alacagim ❤
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sümeyye S.
Sümeyye S. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten harika ötesi bir sabun yıkaması olsun kir çıkarması olsun hepsinden çok memnun kaldım. Bu markayı ilk defa duyuyorum ama gerçekten satın almayı düşünüyorum daha önce markette de görmedim ama araştıracağım. Kokusu da kolonyağı gibi ellerimin gerçekten mikroplardan arındığını hissediyorum bu zamana kadar kullandığım deneme ürünlerinin en iyisi kesinlikle buydu 🤩
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fahriye D.
Fahriye D. · 31 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urun antibakteriyel özellikli güzel kokan bir ürün el ve yüz temizlik ürünlerinde koku olayına çok takılan biriyim ve sevdim kokusunu biraz gül kokusu gibi geldi ki normalde gül kokusunu sevmem ama rahatsız etmedi beni köpük sabun olmasida ekstra bi yumuşaklık hissi veriyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslan E.
Aslan E. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hijyene ekstra dikkat ettiğimiz süreçte kullandığım el yıkama köpüğünü çok beğendim. Ürün oldukça başarılı daha önce kullanmamıştım. Temizlemesi iyi ve yıkarken nemlendirmesi bakım yapması çok iyi bundan sonra tercih edebileceğim ürünler arasında yerini aldı. Teşekkürler denebunu😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çiğdem T.
Çiğdem T. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pandemi sürecinde bu ürünle tanışmak çok güzel bir zamanlama oldu gerçekten. Hijyene önem verdiğimiz bu dönemde, kalitesini ciddi anlamda beğendiğim bir sabun oldu kesinlikle. Sürekli el yıkamaktan dezenfektan kullanmaktan ellerim yıpranıyor malesef. Bu ürünün kullandıktan sonra nem sağlaması da çok güzel. Bayıldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hayriye B.
Hayriye B. · 30 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten çok güzel kokulu bir üründü nemlendirme özelliği muhteşem normalde ellerim yıkayınca kururdu ama bu sıvı sabun ellerimi kurutma harika bir şekilde temizlediğine inanıyorum gerçekten çok güzel bir ürün eveimin her lavabosuna almayı düşünüyorum teşekkür ederim bu ürünü deneme fırsatı sunduğunuz için
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Funda D.
Funda D. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pandemi döneminde ellerimi sabunlamaktan ve dezenfektanlamaktan kupkuru oldu ellerim.Krem kullandığımda da ellerin pislenmiş hissediyordum. Bu sabun müthiş, kokusu çok iyi.Ellerinizi yıkadıktan sonra nemlendirici etkisiyle eller yumuşacık oluyor ve pislenmiş hissetmiyorsunuz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hazal A.
Hazal A. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünün adını da markasını da daha önce duymamıstım , ama bu urunden oldukca memnun kaldım , köpük olması ,kokusunun hos olmasını sevdim, ellerımı gayet ıyı temızledıgını dusunuyorum , çok ama cok memnun kaldım , hiç bilmediğim bir markaın hiç bilmediğim ürününü bana tanıtan dene bunu ya tesekkurlerr
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mine E.
Mine E. · 36 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kez deneme firsatim oldu.Gayet başarılı bir ürün.elde güzel bir nemlendirici etikisi de bulunmakta.yogunlugu ve köpük seviyesi yeterli.ambalaj kısmında yeterli.diger kullandığım ürünlere göre daha sağlıklı kutuya sahip.ic rahatlığıyla tavsiye edeceğim ürünler listemdedir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.