Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Caudalie Vinosource Sorbet Nemlendirici Bakım Kremi
amazon-image
Caudalie Vinosource Sorbet Nemlendirici Bakım Kremi

Caudalie Vinosource Sorbet Nemlendirici Bakım Kremi

Caudalie 
  4.21  (583 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Bu jel-krem cilde temas ettiğinde cildi yatıştıran, nemlendiren ve güçlendiren bir su tabakasına dönüşür. Cildin nem mekanizmasını harekete geçirir. Cildin ihtiyacı olan suyu depolamasını sağlar. Cilde esneklik ve rahatlık verir.

  • Komedojenik değildir.

Nasıl Kullanılır?

Sabah ve akşam yüz ve boyun bölgesine uygulanır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%41
%28
%16
%3
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · Bilecik
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
nemlendirmesi çok güzel. esas olarak ben bu ürünü ellerimde kullandım. doktorum ve hastanede durmadan eldiven giymek elleri yıkamak ellerimde dermatite sebep oluyor. bu ürün ile ellerim inanılmaz rahatladı, lezyonlarım azaldı kaşıntısı yanması geçti. ilk kez bu kadar iyi bir krem keşfettim. sonradan fark ettim ki aslında yüz kremiymiş. tekrar almayı kesinlikle düşünüyorum ancak yine ellerimde kullanacağım :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze K.
Gamze K. · 30 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimin gerçekten nemlendirilmeye ihtiyacı var. Düzenli olarak nemlendirici kullanırım. Ürün tester geldiği için bana yeterli olmayacağını 1-2 kullanımda biteceğini düşündüm. Ancak gerçekten yoğun bir nemlendirici . Çok az ürünle fazlasıyla nemlendiriyor. En sevdiğim özelliği yüzü ağırlaştırmıyor ve yapış yapış bir his bırakmıyor. Kolayca da emildi. Üründen çok memnun kaldım. Her cilt tipinin severek kullanabileceği uygun bir nemlendirici.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meliha A.
Meliha A. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün kutudaki diğer ürünlere göre beni en fazla şaşırtan ve memnun eden üründü. İnce yapılı olması ve yüzde inanılmaz hızlı emilmesine bayıldım. Çünkü bir çok yüz nemlendiricisi ağırlık hissi uyandırıyor ya da yapış yapış bir his bırakıyor. Fakat bu ürün bu sorunlardan hiçbirine neden olmadı. Son olarak da ürünün boyu inanılmaz küçük olmasına rağmen defalarca kullandım. Teşekkürler :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
HİLAL A.
Hi̇lal A. · 35 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Etkisi ve ciltte bıraktığı kadifemsi his hosuma gitti. Nemlendirme performansı iyi ancak benim cildim kuru olduğu için bir tık daha fazla nemlendiriyor olması beni daha fazla memnun ederdi. Önerdiğiniz gibi buzdolabinda bekleterek ferahlatıcı etkisini de deneyimledim😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra y.
Esra Y. · 32 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim gibi cildi aşırı yağlı olanlar için üretilmiş bir nemlendirici bence.Hatta nemlendiriciden daha fazlası var sürdüğümde yüzümdeki ferahlamayı sanki cilt temizleme ürünü kullanmışım gibi ferahlık,yumuşaklık ve parlamayı azalttığını farkettim . Kokusunu söylememe bile gerek yok bence muhteşem 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Begüm Y.
Begüm Y. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
karma bir cilt yapisina sahibim dogal olarak t bolgemi nemlendirmeye cok ihtiyac duyuyorum cunku yuzumu temizledikten sonra pul pul dokulme yapiyor. bunu kullanmaya basladigimdan beri cildigimin daha saglikli gorundugunu gordum, muhtesem bir urun kesinlikle tavsiye edicem
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ecem L.
Ecem L. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Her cilt tipine uygun hafif bir yapısı var bence dolayısıyla cildi yağlandırmadan nemlendiriyor bunu sevdim. Ancak kış için yeterli gelmedi bana, yaz ayları için daha uygun olabilir. Makyaj altına kullandığımda fondötenimde kusma yaptırmadı. Kısacası beğendiğim bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar B.
Pınar B. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tam seyahat öncesi denk geldi attım çantama 😍 ben 1 hafta kadar kullanıp bitirdim, nemlendirmesi benim karma cildim için gayet yeterliydi, yağ yağ his kesinlikle bırakmıyor, ben şuanda shiseido ibuki serisine devam ediyorum o seriye tercih edecek kadar değilse de, yine de başarılı. Kokusu da çok botanik çok severim😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru G.
Ebru G. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Allerjik ve hassas ciltler bile rahatlıkla kullanabilir kullandıktan sonraki hissiyatı mükemmel ötesi diyebilirim çok sorunlu bi cildim var bi ürün kullanırken çok dikkat etmem gerekir ama artık bu ürün makyajımın öncesinde baz olarak bile kullanabileceğim bi ürün oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep G.
Zeynep G. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle nemlendirme performansı çok iyi. Cildim kuru olmasına rağmen çok az ürünle neredeyse günlerce nemli kalabiliyor. Ayrıca içeriğinin biraz daha temiz olduğunu duymuştum. Gerçekten daha az kimyasalla bu performansa bayıldım. İçinde buram buram kimyasal parfümler kokmamasını da sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.