Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Caudalie Vinosource-Hydra Organik Üzüm Suyu İçeren Jel Nemlendirici Krem
amazon-image
Caudalie Vinosource-Hydra Organik Üzüm Suyu İçeren Jel Nemlendirici Krem

Caudalie Vinosource-Hydra Organik Üzüm Suyu İçeren Jel Nemlendirici Krem

Caudalie 
  4.60  (4248 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Organik Üzüm Suyu İçeren Jel Nemlendirici Krem, prebiyotik organik Üzüm Suyu™ ve organik aloe vera yönünden zengin formülüyle cilt bariyerini güçlendirerek cilde yoğun nem sağlar. Silikon içermeyen, ferahlatıcı jel-krem dokusuyla cildi yağlı his bırakmadan nemlendirir. Uygulamanın hemen ardından cilt daha dolgun, yoğun olarak nemlenmiş, ferah bir hisse kavuşur.

- Cildi yoğun olarak nemlendirir ve yatıştırır

-  Cildin nem bariyerini güçlendirir

- Yağlı his bırakmadan canlandıran doku

Nasıl Kullanılır?

Organik Üzüm Suyu İçeren Jel Nemlendirici Krem'i sabah ve akşam tek başına veya serumdan sonra yüz ve boyun bölgesine uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%25
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

meyranur t.
Meyranur T. · 25 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle karma bir cilt yapım var. Dudak ve burun çevrem kuru, T bölgem yağlı. Ürünü temiz yüzüme uyguladım hızlıca emildi, yeterli nemlenmeyi sağladı ve aksi bir durum yaşatmadı bana kızarma, kaşıntı, sivilcelenme vs. gibi. Ürünün kokusunu da çok beğendim hafif ve hoş bir kokusu var. Fakat ürün tek kullanımlık gönderildiği için benim ilk gözlemlerim böyle birkaç kullanıma nasıl devam eder onun için bir yorumda bulunamıyorum. Böyle zamanla kendini daha iyi belli edecek ürünlerin tam boyu veya seyahat boyu gönderilse kullanıcıların yorumlaması için daha iyi olacaktır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Figen S.
Figen S. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok merak ettiğim bir markaydı ancak hiç alma fırsatım olmamıştı. Kutu içerğinde görünce çok sevindim. Kremin dokusu çok ama çok güzel. Cildinizde hemen emiliyor ve çok doğal bir kokusu var. Parfümlü, bu yüzden belki hassas ciltliler için rahatsız edici olabileceğini düşünmüştüm ama kokusu o kadaar hafif ve uçucu ki çok memnun kaldım gerçekten. Testerın içinde 2 kullanımlık kadar krem vardı. Kesinlikle almayı düşünüyorum. Cilde verdiği ferahlık ve nemlilik çok başarılı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ÖZGE G.
Özge G. · 37 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce markanın maskesini ve peelingini kullanmistim ve cok memnun kalmistim. Dermatolog ve eczacilarin sıkça onerdikleri bir marka zaten. Nemlendirici etkisi cok guzel. Benim gibi kuru ciltler çok sevecektir. Jel yapida fakat yagli ya da yapış yapış bir hissi yok. Makyaj altina da iyi duracağını dusunuyorum zira cok guzel puruzsuz bir etki birakiyor. Dogal iceriklere de sahip oldugu icin tam boyunu almayi dusunuyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Caudalie markasını önceden hiç kullanmamış olmama rağmen bir kremi bu kadar tek kullanımda sevebilirdim. Öncelikle hiç bilmediğim için içeriğini okumakla başladım ve silikon paraben içermemesi beni cezbetti. Sürdüğüm de yapış yapış his bırakmaması ve hızlıca emilmesi de ayrıca güzel noktaları kremin ve en güzel yanıda çok güzel kokuyor olması. Dene bunu.com a bu ürünü keşfetmemi sağladığı içinde ayrıca teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
aynur u.
Aynur U. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üründe en çok üzüm suyu ve aloe vera içermesini sevdim. Kokusu gayet güzeldi. Ürünü kullanırken çok almaya gerek duyulmuyor ufak bir miktar bile bir yüze yetiyor ve anında nemlendiriyor. Kullandıktan sonra hafif bir gerginlik veriyor ve yüzdeki parlaklık hissini beğendim. Tabikide ürün az olduğu için böyle ürünlerin etkisini görmek için bir süre kullanmak gerekir. Ayrıca ürünün vegan olmasını beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur Ş.
Yağmur Ş. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aşırı yağlı bir cildim olmasına rağmen makyaj altında uyguladığımda asla makyajım kusmadı, yağlı bir görüntü oluşmadı ki çoğu nemlendiricide bu sorunu yaşıyorum. Uyguladıktan sonra ciltteki gerilme ve yatışma etkisini hissediyorsunuz. Mermer gibi doğal bir parlaklık ve gerginlik sağlıyor. Ciddi anlamda çok memnun kaldım fiyatını hak eden bir ürün. Ve çok bereketli minicik bir miktarı bile tüm yüze yetiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve E.
Merve E. · 34 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Okadar hafif bir yapısı var ki incecik bir krem en çok bunu sevdim sanırım.paketi birkaç kez de bitirdim çünkü çok az sürmem yeterli geldi.sadece kokusundan hoşlanmadım oda zaten keskin değildi.iki üç kez sürmem de bile yüzümde bı ferahlık aydınlık farkettim.asla ama asla yağlı bı his birakmiyo anında emiyo ciltle bütünleşiyo.cildi gerçekten yatistirma etkisi var.kesinlikle almayı düşünüyorum.iyiki gönderdiniz ve bu markayla tanıştım 👍👍🙏
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem Ö.
Sinem Ö. · 31 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Caudalie zaten kullandığım bir marka olmasıyla birlikte bu nemlendiricisini de denemiştim zaten. Sabah akşam cildimi temizledikten sonra kullanım sağlamıştım. Karma-yağlı bir cilt tipine sahip biri olarak ben çok çok sevdim. Hemen emilmesi ve ciltte yağlı his bırakmaması benim için çok önemliydi. Nemlendirme oranı da gayet başarılı. Hemen hemen tüm cilt tipleri sevecektir. Deneyimlenmesini tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uygulaması çok kolay. Tüm jel kremlerde yasadigim gibi basta emmeyecek sandım ama birkac saniye icinde cildim hemen emdi ve resmen kadife gibi oldu. Aşırı kuru bir cilde sahip olduğum için sabah sürdüğümde nemi gün için yeterli olmadı bana ama güneş kreminin altına ideal bence. Hiç yağlı kalmıyor. Akşam sürdüğümde de sabah cildim yumuşacıktı. Özellikle yaz aylarında kuru ciltler için ideal oldugunu düşünüyorum. Kokusu da harika.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ecem T.
Ecem T. · 35 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urun kesinlikle vaadlerini karsiliyor arkadaslar 👍🏼 Normal bir cildim var minicik kullanim yeterli oldu cildi neme doyuruyor. Jel yapisi ferhalik veriyor kesnlikle yapis yapis hissiyati yok. Hassas bir cildim olmasina ragmen ne alerji ne de sivilce yapmadi 👍🏼 Urun cok sevildi fakat daha ulasilabilir rakamlara satilmasini umuyorum 🙏🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.