Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Viking Sıvı Çamaşır Deterjanı & Viking Leke Çıkarıcı
amazon-image
Viking Sıvı Çamaşır Deterjanı & Viking Leke Çıkarıcı

Viking Sıvı Çamaşır Deterjanı & Viking Leke Çıkarıcı

Viking 
  4.25  (569 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Viking Sıvı Çamaşır Deterjanı

Beyazlar ve renklilerde kullanıma uygundur. İçerdiği enzim teknolojisi sayesinde tekstile zarar vermeden lekeleri çıkarır. Düşük sıcaklıklarda dahi (30-40 derece) etkin temizlik sağlar.

Nasıl Kullanılır?

Her yıkamada belirtilen dozajda (60 ml) Viking sıvı çamaşır deterjanı kullanınız.

Viking Leke Çıkarıcı

Çamaşır suyu içermediği için kumaşın dokusu ve rengine zarar vermeden, mükemmel leke çıkarma sağlar. Beyaz ve renkli çamaşırlarda güvenle kullanılır. Normal yıkamalarda da deterjan gücünü arttırıcı katkı amaçlı kullanılır.

Çamaşır makinenizin içine çamaşırlarınızla beraber önerilen miktarda (60 ml) koyunuz. Daha inatçı lekeler için çamaşırlarınızın lekeli kısmına Viking leke çıkarıcıyı dökerek kullanabilirsiniz.

Nasıl Kullanılır?

Çamaşır makinanızın içine çamaşırlarınızla beraber önerilen miktarda (60 ml) Viking leke çıkarıcıyı koyunuz. Daha inatçı lekeler için çamaşırlarınızın lekeli kısmına Viking leke çıkarıcıyı dökerek kullanabilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%38
%32
%2
%6
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Öykü B.
Öykü B. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Viking ürünlerini aktif olarak kullanıyorum ancak bu ürünlerini ilk defa deneyimledim. Tek kelimeyle "ba-yıl-dım"! Türk malı markamızla ne kadar gurur duysam az. Sıvı deterjanın kokusu çok çok güzel, leke çıkarıcı da çok ferah kokuyor. Çok fazla kirli kıyafetim olmadığı için leke çıkarma gücünü çok fazla deneyimleyemedim ama çamaşırlarımda ciddi anlamda bir renk tokluluğu oldu. Hem de dikkatimi çeken bir durum var; kuruduktan sonra çok fazla toz çıkarmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
DEMET Y.
Demet Y. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markayı daha önce duymuştum ama sadece bulaşık deterjanını kullandım ve memnun kalmadım ama bu ürünler çok güzel leke çıkarıcı efsane işe yarıyor özellikle beyaz spor ayakkabılarımı yıkadım leke çıkarıcı ve deterjanı karıştırdım ayakkabılarım bembeyaz çıktı. Daha öncede yıkamıştım ama kendi kullandığım deterjanda bu etkiyi görmemiştim vallaha bravo ürün efsane...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
merve A.
Merve A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde Vanish leke çıkarıcısını kullanırdım ve memnundum. başka marka denememiştim. bu kullandığım markada lekenin çıkması için çok bekletmek ya da çok çitilemek lazım oluyordu. Viking leke çıkarıcı ile daha erken tanışabilseydim, kendimi bu kadar yormazdım! çok pratik ve çok kullanışlı. bundan sonra tercihim Viking
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
PINAR U.
Pinar U. · 34 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Leke çıkarıcıyı çok zorlu bir lekede kullanmadım ama yine de temizledi. Kokuları da gayet güzel. Sıvı deterjanları sıklıkla kullanıyorum oyüzden fiyatı benim için önemli. satış fiyatına göre kesinlikle almayı isterim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ümmühan Ü.
Ümmühan Ü. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kullanım performansı gayet iyi. Minik şişelerine bayıldım 😊😍 Özellikle son zamanlarda Viking ürünlerini market raflarında fazlasıyla görmeye başladım. Sıvı bulaşık deterjanını ve yumuşatıcısını aldım bile.. Yükselişinizin devamını dilerim 😊👏👏
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
M. Merve Begde
M. Merve Begde · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sıvı çamaşır deterjanının kullanımı çok pratik; kokusu kalıcı ve çok hoş. Çamaşırlarımın rengine, dokusuna zarar verip vermediğini 2-3 yıkama da tam anlamam mümkün değil ama şu an için bir sorun yok . Oldukça memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SEMA Y.
Sema Y. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Viking sıvı deterjanı ilk defa kullandım. Elbisemde çıkmayan bir leke vardı Denebunu kutusu elime geçer geçmez hemen deneme fırsatım oldu ve inanılmaz bir şekilde leke çıktı !
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hülya S.
Hülya S. · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten iyi bir leke çıkarıcı. Bembeyaz halıma mandalina suyu döküldü hemen bu üründen kullandım biraz ovalayıp beklettim ertesi gün lekeden eser kalmamıştı. Çok memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SEVGi E.
Sevgi E. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şuanda deniyorum bir kaç kullanımdan sonra daha net olur fikrim.ama ilk yıkamada güzeldi sadece koku olarak viraz daha geliştirilebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mujde İ.
Mujde İ. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bn bu urune bayıldım Bı kısmını puskurtme sısesıne koyup uzernı su doldurdum ve halımı sildim gercekten ise yarıyor ocak temizligındede kullandım sonuc harika ustelık kokusu da cok güzel 🌼
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.