Viking Çok Amaçlı Temizleyici
Viking Premium Çok Amaçlı Temizleyici, Plant Power Technology® sayesinde geliştirilmiş toksik kimyasal içermeyen özel formüle sahiptir. Banyo, mutfak, fayans, seramik, PVC, parkeler, dolaplar, pervazlar, masalar, ahşap yüzeylerde, tül, perde, işlemelerinizde, halı koltuk, döşemelerde, kumaş ve tekstillerde kullanıma uygundur. Mükemmel temizlik sağlar.
Nasıl kullanılır?
Püskürtme mekanizmasının ucunu ‘’ON ‘’ konumu üste gelecek şekilde çeviriniz. Gömlek yaka ve kol kirlerine sprey başlığı ile direkt olarak uygulanır ve 10 dk. bekletilir. Deterjan ile normal yıkama yapılır. Döşemelerde koltuk yüzeylerinde ve halılarda genel temizlik için, 1/5 oranında sulandırılarak tüm yüzey silinir. Leke çıkarmak içinse sprey başlığı ile direkt uygulanır ve 10 dk. bekletilir. Islak bir bez ile durulanır. Perdelerde is ve kir gidermek için, 200 ml ürün ile ıslatma ve ön yıkama işlemi yapılır. Devamında deterjan ile normal yıkama yapılır. Lekeli çamaşırlarda leke üzerine sprey başlığı ile direkt olarak uygulanır ve 10 dk. bekletilir. Deterjan ile normal yıkama yapılır. Tuvalet ve banyolarda Fayans, mermer, seramik ve PVC gibi kirli yüzeylerde sprey başlığı ile direkt olarak uygulanır ve 5 dk. bekletilir. Su ile durulanır.
Puan dağılımı
Çok amaçlı olduğu için ekstra bir ürüne ihtiyaç yok, ürün güzel kokusu harika. Hemen parlaklık belli oluyor.
Güzel bir leke çıkarıcı kokusu biraz ağır geldi ama kullanacağım bir ürün.
çoooook güzel bir ürün kokusu verdiği temizlik hissi dokusu beni çok memnun etti
Bugüne kadar kullandığım en iyi leke çıkarıcı. Bundan sonra evimin vazgeçilmez temizlik ürünlerinden bir tanesi olacak 👍
Çok amaçlı temizleyici olması sebebiyle hem performans hem de kullanım alanı çeşitliliği güzel
ben böyle güzel kokan kimyasal içermeyen ve kesinlikle temizleyen bir ürün görmedim çok teşekkür ederim harika bir ürün
Çok ama çok beğendim market raflarında gördüğüm an kesinlikle alacağım.
Kokusu ve kullandığım yerdeki parlaklık güzeldi. Beğenilecek türden bir ürün. Tavsiye ediyorum.
normalde kokulara karşı alerjim var. ancak bu ürünün kokusu beni hiç rahatsız etmedi. gerçekten çok iyi.
ÇOK GÜZEL KOKUYOR VE DOĞAL OLDUĞUNU BİLDİĞİM İÇİN GÖNÜL RAHATLIĞIYLA KULLANDIM.


