Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Victory Professional Care SPF+ BBC Cream - Medıum
amazon-image
Victory Professional Care SPF+ BBC Cream - Medıum
Victory Professional Care SPF+ BBC Cream - Medıum

Victory Professional Care SPF+ BBC Cream - Medıum

Victory 
  4.38  (676 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

UVA + UVB filtre sistemi sayesinde yüzünüzü güneşin zararlı ışınlarına karşı korumaya yardımcı olur.Cildinize ihtiyaç duyduğunu nemi kazandırıp, daha pürüzsüz bir görünüm sunarak cildinizi canlandırır. Özel olarak geliştirilmiş mavi ışık koruması sayesinde leke görünümünü ve yeniden oluşma riskini en aza indirir.Ton eşitsizlikleri dengeleyip içeriğinde bulunan Arbutin ile cilt lekelerinin azalmasına yardımcı olur.

Ürün İçeriği :

Ceramide - Cilt bariyerini oluşturmaya ve cildin nemi korumasına yardımcı olan lipitlerdir.

Hyaluronic Acid - Cildin canlılığını ve nemliliğini kazandırarak cildinize doğal bir parlaklık verir. Cilde esnek bir görünüm sağlayarak kırışıklığın azalmasına yardımcı olur.

Tinosorb S Aqua -   Su bazlı, yüksek performanslı geniş spektrumlu UVA + UVB filtresi olarak görev görür. Güneşin UV radyasyon ve zararlı etkilerine karşı cildi korur.

Arbutin - Ciltteki Hiperpigmentasyonu tedavi etmek için kullanılır. Cildi aydınlatılmasına yardımcı olur.

Prebiulin Fos - Bu prebiyotik şeker cilt mikrobiyotamızı kontrol eder ve cildi güçlendirir. Kirlilik,UV, agresif kimyasallar gibi harici saldırılara karşı bariyer etkisi kurar. Etanolun antimikrobiyal etkisini artırarak cildi arındırır.

Carotolino - Mavi ışığa karşı etkili bir şekilde korur, mavi ışığın neden olduğu cilt hasarını azaltmada önemli rol oynar.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%27
%7
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gökçe D.
Gökçe D. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün güneş ve mavi ışık koruma özelliği harika. Ciltte rahatsız edici bir his bırakmıyor ve tonu uygundu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yeliz Ö.
Yeliz Ö. · 42 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gönül Ç.
Gönül Ç. · 41 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim hassas kuru ve lekeli.. ayni zamanda guneş alerjim var..surekli Güneş koruyucu kullanmak zorundayim. Bu markayi hic duymamistim.. bir cok marka gunes koruyucusu kullandim surekli kullandigim bi markam var.. bu testeri actim ilk gordugum kremin rengi.. sarimsi benim en tercih ettigim koruyucu rengidir cunku yuzde beyaz beyaz kirec gibi kalmaz.. renginden gecti yapisi baya yogun krem yapili.. tester kucuk oldugu icin koruyuculugu konusunda yorum yapamiyorum cunku bir kere kullanma sansimiz oluyor.. ama yapisini begendim kokusu fena degil.. sivilce yapar mi? Onuda bilmiyorum cunku dedigim gibi sadece bir kere debedim.. ama ciltte beyaz beyaz kalmiyor , yapis yapis his yok tercih edebilecegim ozelliklere sahip.. simdilik begendim..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma Elif B.
Fatma Elif B. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Harika bir kokusu var cok ferah bayildim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hülya Y.
Hülya Y. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa adını duydugum bır markaydı.Hemen denemem ıstedım hafıf parfüm kokusuyla dıger gunes kremlerınden kendını hemen ayırdı agırlık hıssı vermeden yaglandırmadan makyaj altı baz olarak cok memnun kaldım cıltte beyazlık bırakmıyor ve ıcerısındekı mavı ısıga karsı cıldı koruyan carotılına olması ve antıoksıdan ıcermesı de benı cezbeden ozellıklerden
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seden B.
Seden B. · 36 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Seboreik dermatitim olduğundan dolayı kullanacağım kozmetik ürünleri öncelikle az miktarda deneyip kullanıyorum. Herhangi bir sorun yaşamadım. Özellikle cildimde renk eşitsizliğini giderişi hoşuma gitti. İçeriğindeki maddeleri ayrı ayrı almak yerine, tek bir üründe hepsi güzel bir şekilde toplanmış. Büyük boyunu alıp kullanmak istiyorum. Teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal Ö.
Hilal Ö. · 43 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hiç bir şekilde tortu ya da iz bırakmadı. Çok güzel yayıldı ve kapatıcılığı çok iyi. Ben biraz açık tenli olduğum için medium benim için bir tık koyu oldu. Light’ını denemeyi düşünüyorum. Spf 50 olması da çok iyi, güneş kremi ve bb bir arada. Genelde bu tarz ürünlerde 30 oluyor. Özetle ben memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Okşan Ç.
Okşan Ç. · 36 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kolay sürülebilir olması çok güzel. Nemlendirici özelliği de yerinde olmuş ne çok yağlı ne çok kuru ciltte yumuşak bir his bırakıyor. Koruyucu özelliği de gayet etkili ve leke oluşumunu engellediğini düşünüyorum. Ürünü başarılı buldum aktif hayatımda da kullanmaya devam etmeyi düşünürüm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esma K.
Esma K. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
öncelikle kremsi yapısını ve su bazlı olması çok güzel baya sevdim. tester küçük (tek kullanımlık) olduğu için koruyuculuğu konusunda ve lekeleri tedavi etme konusunda fikir beyan edemiyorum sürekli kullanımda belli olacak bişey. denemeye değer kokusu gayet güzel. ciltte yapışkan bir his bırakmıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nevin A.
Nevin A. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Buğday tenliyim hafif lekelerimi kapattı benim için gayet yeterli normalde sorunlu bir cildim olmadığı için fondöten yerine hep bb kullanıyordum bundan da memnun kaldım. Güneş koruyucu özelliği de artı bir dokunuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.