Victory Professional Care Body Mist - Bomb Cium
İçeriğinde bulunan Collegen + Hyaluronic Acid vücudunuza ihtiyacı olan nemi geri kazandırmaya yardımcı olmak için tasarlanmıştır.Hızlıca emilir.Yağlı ve Yapışkan bir his bırakmaz.Tüm cilt tipleri için uygundur. Vücudunuzun gün boyu büyüleyici kokmasını sağlar.
Koku Stili : Meyvemsi , Çiçekli , Misk
Ürün İçeriği :
Collagen : Temel görevi bağ dokusunu güçlendirmek ve vücut bütünlüğünü korumaktır. Vücudumuzda kolajen olmadan vücut parçalarımız bir arada kalamaz. Vücut bağ dokusunun büyük bir bölümünü oluşturan kolajenin temel görevi, cilde güç, esneklik ve sağlamlık vererek, cilt yapısını oluşturmaya yardımcı olur.
Hyaluronic Acid : Mükemmel su bağlama kapasitesine sahip sinerjik bir komplekstir Extra nemlendirme özelliği ile cildin yumuşaklığını ve esnekliğini arttırır.
Puan dağılımı
ÇOK HOŞ BİR KOKUSU VAR.ÇİÇEK KOKULARINI ÇOK SEVERİM. SÜREKLİ KULLANDIĞIM PARFÜMLE İÇERİKLERİ AYNI VE BU ÜRÜNÜ KULLANMAYI TERCİH DEİYORUM ARTIK.TEŞEKKÜRLER DENEBUNU.COM.
kokusu çok güzel. testerı kullanırken herkes kokumu sordu. yenisini almak için alışveriş noktalarına baktım. hepsi burada da göremedim , daha fazla yerde yer alması satılmasını kolaylaştıracaktır.
Kokusu harika vücudu ışıll ışıll yapıyor adeta bir yıldız gibi parlıyorsunuz bunun yanı sıra güzel bir nem de veriyor mutlaka bir şans verilmeli
İlk başta biraz ön yargı ile yaklaşıp denemeyi erteledim. Fakat o kadar beğendim ki kokusunu. 2 günde bitirdim. Kalıcılığı da bence bir body miste göre gayet yeterli.
Ben bu ürüne bayıldım resmen kokusu okadar fresh okadar hafif ki aynı zamanda etkileyici kalıcılığı ise efsane diğer konuları kesinlikle denicem
Gelen ürünlerden en çok beğendiğim ürün olur kendisi. Böyle bir koku yok. Büyük boyunu satın aldım. İlgili firma tekrar başka testerler göndermiş, bu döngüden çıkamayacağım sanırım ☺️
kokusu pek bana hitap etmedi ama gerçekten inanılmaz kalıcı.Elimin üstüne sürdüm elimi defalarca yıkamama rağmen kokusu çıkmadı.birde yıkadıkça kokusu daha bi güzelleşti sanki :) beğendim :))
İlk defa kullandım ve kokusuna bayıldım. Yaz-kış demeden her mevsimde çok rahat kullanılabilecek bir ürün. Kalıcılığı da gayet iyi. Kesinlikle tavsiye ederim.
Kokusu şahane bayıldım .Hafif yumuşak aynı zaman da temiz hissettiriyor.Kalicigili da efsane sabah kullandim akşama kadar mis gibi hissettim kendimi.Aynamin önünden asla eksik etmem😊
Kokusu çok hoş, güzel bir gül kokusu geliyor. koku hemen gecmiyor, insanı mest ediyor, ikide bir koklamak istiyorsun. tercih ettiğim ve edeceğim kokular arasında.

