Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Mineral 89 Nemlendirici Serum
amazon-image
Vichy Mineral 89 Nemlendirici Serum

Vichy Mineral 89 Nemlendirici Serum

Vichy  · www.vichy.com.tr
  4.60  (5920 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster
  • Vichy’nin Dünya Çapında En Çok Satan Serumunu Keşfet: MINERAL 89 Nemlendirici Serum.​
  • Saf Hyalüronik Asit ve milyonlarca mineral açısından zengin %89 Vichy Volkanik Suyu içeren eşsiz bir formüle sahiptir.
  • Minimal formülü yüksek güvenlik ve tolerans için tasarlanmıştır.
  • Parfüm ve alkol içermez.
  • Hassas ciltler için bile uygundur.
  • Kirlilik ve stres gibi çevresel faktörler, cilt koruyucu bariyerine zarar verebilir ve cilt nemsiz kalabilir. Bu nedenle, MINERAL 89 gibi bir nemlendirici ve güçlendirici bakımın uygulanmasıyla günlük nemlendirici desteği vermek çok önemlidir.
  • MINERAL 89, cildi nemlendiren, canlandıran ve cilt bariyerini güçlendiren bir serumdur. Minimalist formülünün kalbinde, %89 Vichy volkanik su ile hyaluronik asit bulunur. Hafif jel dokusu ciltte hızla emilir.
  • GÜNDEN GÜNE CİLT CANLILIK KAZANIR.

KLİNİK OLARAK KANITLANMIŞ ETKİNLİK

  • 24 Saat Nemlendirme*
  • Deneyenlerin %72'si için Daha Canlı Görünüm.**

 

*Instrumental test, 24 kişi, 1 saat sonra.

**Tüketici testi, 189 kişi, 4 hafta sonra

 

Nasıl kullanılır?

Cilt tipinize bağlı olarak, rutininizin ilk adımı olarak günde iki kez tek başına veya gündüz kreminizden önce cildinize masaj yaparak uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%19
%4
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Yusuf A.
Yusuf A. · 38 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sürdüğüm ilk andan itibaren cildimi yağlandırmadan nemlendirdi. Daha canlı görünmesini ve ışıldamasını sağladı. Kolayca emiliyor ve cilt yüzeyinde yapış yapış kalmıyor. Cildi yumuşatıyor ve pürüzsüz olmasını sağlıyor. Hyaluronik asit içermesi çok güzel , cildime çok iyi gelen bir madde. Her cilt tipine uygun olduğunu düşünüyorum. Nemlendirmesi uzun süre yetiyor. Cildiniz çok kuru değilse gayet yeterli bir nemlendirme sağlıyor. Öneririm güzel bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Derya K.
Derya K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Deneme ürünü tek kullanımlık olduğu için uzun süreli etkisini deneyimleyemedim. Ancak tek seferde dahi kısmen de olsa etkisini gösterdi. Cildimin anında arınip ferahladigini hissettim. En önemlisi de uyguladıktan birkaç dakika sonra cildim emdi ve herhangi bir yağlı görüntü bırakmadı. Cildim için bu tarz bir bakım serumu arayisindaydim ve benim için güzel bir deneyim oldu. Uzun süreli kullanmayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze D.
Gamze D. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diğer kullanmış olduğum nemlendiricilere göre kalitesi çok daha yüksek . Yüzümde yağlı bir his bırakmıyor emiciliği çok yüksek kuru bir cilde sahip olduğum iÇin nemlendiriciler benim için oldukça önem taşıyor satış fiyatının da gayet makul olduğunu düşünüyorum Deneme boyunu sadece 1 kere kullanabildim keşke mini boy şişede en azından 2.3 kullanımlık olabilseydi daha kesin bi yorum yapabilirdim ama yinede indirimi bekliyorum kesinlikle bu ürünü almak istiyorum .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice Canbaba
Hatice Canbaba · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nemlendirici sınıfındaki bu ürünleri tek kullanımda deneyimlemek çok zordur fakat sürerken bile kadifemsi yapıda olduğunu söylemek mümkün.Gözeneklerinizi bariz bir bir biçimde kapattığınıda onaylıyorum.Hyalüronik asit,cildi besler,yatıştırır ve hücreleri yeniler.Fiyat olarak biraz pahalı memnun kaldığım için ilk fırsat da yüz bakım rutinime ekleyecegim.Kesinlikle öneririm.(benim cilt tipim kuru dan karma ya dönük)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansel Y.
Cansel Y. · 34 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hassas ve kuru bir cildim var. Türlü ürün deniyorum uygun bir nem dengesi sağlayabilmek için. DENEBUNU sayesin de bu ürünle tanıştım. Ve hariiiikaaaaa hemeen eczanemden bu müthiş ürünü temin ettim sabah sabah bir miktar uygulandığında hem canlılık hem ferahlama sağlıyor ciltte. O kadar memnunum kaldım ki en favori yüz nemlendirme ürünüm artık değiştirmeyi düşünmüyorum ve hemen arkadaşlarıma da bahsetmeye başlıyorum 😻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok hoşuma gitti. İlk sürdüğüm de 1. 2 damla bile yayıldı cildime önce ıslaklık gitmiyecek gibiydi ama masaj yaparak sürdüğüm de hemen cildim emdi. Cildim emdikden sonra ilk hissiyatı gerginlik ve yan ma oldu. Ama cildimde bir ferahlıkda oldu. Ürünü almak için fiyat araştırdığımda biraz pahalı daha uygun fiyatlarda olabilirdi. Ürünü sürdükten belli bir zaman geçtikten sonra elimi yüzüme sürdüğüm de sanki topaklanıyor gibi bir his oluştu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Y.
Merve Y. · 30 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün elime geçer geçmez denedim veeee İçerisinde bulunan hyalüronik asit cildimin canlı bir görünüme sahip olmasını sağladı ayrıca gerçekten cildin nem oranını karşılayabilecek nitelikte bir ürün ve içerisinde boya ve parfüm içermemesi ürünün ne kadar katkı maddesinin az olduğunu ve dogallıgını gösteriyor cildim çok hassastır ama bu ürün bende herhangi bir kötü etki göstermedi teşekkürler gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe G.
Ayşe G. · 32 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim için kullandıgım ürünün dermotolojik olması önemli vich hem kaliteli hemde güvenilir bir marka ürünün ilk önce dokusu çok güzel hafif cildi ağırlaştırmayan jel kıvamlı muhtesem bir ürün cildim okadar kuru ve donuktuki makyaj yaptığimda pütür lükler oluyordu vich nemlendirici krem sayesinde cildim yumuşacık pürüz ve aynı zamanda çok canlı ve bu özellikleri saglarken cildimde hiç yağlanmada olmuyor önerdiğim bir marka ve ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Y.
Büşra Y. · 31 · Düzce
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Emilimi inanılmaz hızlı. Zaten serumların en büyük avantajı saniyeler içinde cildin 3 kat altına inebilmesi. Yinede bazı serumlar uygulama sorması yapışkan bir his bırakır bu üründe onu yaşamadım. En önem verdiğim husus bu oldu. Ve etkisi uzun süre cildimde kaldı. Kesinlikle parasına değer bir ürün. Çünkü 2 sıkım tüm yüz için gayet yeterli olacaktır. Yoğunluğu çok iyi çünkü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sadiye B.
Sadiye B. · 27 · Çankırı
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimi vadettiği gibi yağlanmadan nemlendirdi makyaj bazından önce kullandım ara ara yüzüm pul pul oluyor inanılmaz kuru olduğu için makyaj yapınca pürüzsüz durmuyor ama bunu kullandığımda öyle bi görüntü olmadı bunu sevdim anında parlaklaştırmadı zaten tester üründü belki bu vaadini uzun bi süreçte yapıyordur tek seferlik kullandım ama nemlendirmesini ve hissettirdiği yumuşaklığı sevdim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.