Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Mineral 89 Nemlendirici Serum
amazon-image
Vichy Mineral 89 Nemlendirici Serum

Vichy Mineral 89 Nemlendirici Serum

Vichy  · www.vichy.com.tr
  4.60  (5920 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster
  • Vichy’nin Dünya Çapında En Çok Satan Serumunu Keşfet: MINERAL 89 Nemlendirici Serum.​
  • Saf Hyalüronik Asit ve milyonlarca mineral açısından zengin %89 Vichy Volkanik Suyu içeren eşsiz bir formüle sahiptir.
  • Minimal formülü yüksek güvenlik ve tolerans için tasarlanmıştır.
  • Parfüm ve alkol içermez.
  • Hassas ciltler için bile uygundur.
  • Kirlilik ve stres gibi çevresel faktörler, cilt koruyucu bariyerine zarar verebilir ve cilt nemsiz kalabilir. Bu nedenle, MINERAL 89 gibi bir nemlendirici ve güçlendirici bakımın uygulanmasıyla günlük nemlendirici desteği vermek çok önemlidir.
  • MINERAL 89, cildi nemlendiren, canlandıran ve cilt bariyerini güçlendiren bir serumdur. Minimalist formülünün kalbinde, %89 Vichy volkanik su ile hyaluronik asit bulunur. Hafif jel dokusu ciltte hızla emilir.
  • GÜNDEN GÜNE CİLT CANLILIK KAZANIR.

KLİNİK OLARAK KANITLANMIŞ ETKİNLİK

  • 24 Saat Nemlendirme*
  • Deneyenlerin %72'si için Daha Canlı Görünüm.**

 

*Instrumental test, 24 kişi, 1 saat sonra.

**Tüketici testi, 189 kişi, 4 hafta sonra

 

Nasıl kullanılır?

Cilt tipinize bağlı olarak, rutininizin ilk adımı olarak günde iki kez tek başına veya gündüz kreminizden önce cildinize masaj yaparak uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%19
%4
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gülten E.
Gülten E. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimi bebek gibi yapti
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Figen D.
Figen D. · 35 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu sabah işe geldiğimde yüzüme sürdüm yumuşak dokusuna bayıldım yüzüm pamuk gibi yumuşacık oldu sadece sevmediğim ilk sürer sürmez yapış yapış olması ama kalmıyor kuruyunca çok güzel oldu kokusu temiz ferah
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Ö.
Merve Ö. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullandığım an cildime nem ve parlaklık verdi, çok memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül Y.
Betül Y. · 36 · Ordu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünün yapısının pek cildime uygun olmadığını düşünüyorum. Her cilt için ideal sonucu maalesef vermiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Serap Beyza G.
Serap Beyza G. · 26 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk defa denedim jelimsi yapısı çok hoşuma gitti yüzüme ferahlık hissi verdi yüzüme masaj yaparak yedirdiğim için ilk başta yapışkanlık hissi bırakıcak diye düşündüm fakat cildim ürünü emdikten sonra yapışkanlık hissi ortadan kayboldu emilimi biraz yavaş oluyor başka marka serum kullanıyordum masaj yapana kadar kuruyordu bu yüz serumu hoşuma gitti yüz masajımı yaparken kayganlık sağlıyor ayrıca ilk defa kullanmama rağmen hoşuma gitti yapısı çok güzel yüzde hiç ağırlık yapmıyor ürünü beğendim keşke boyut olarak biraz büyük olsaydı bi kaç kullanım şansımız olsaydı cildimizde farkı görebilirdik boyut olarak sadece küçük geldi tek kullanımımda yorumlarım bu şekilde
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu Ceylan K.
Duygu Ceylan K. · 27 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diğer kullandığım nemlendiricilere göre oldukça başarılı bir ürün. Tabi markanın da büyük bir etkisi var kalitede ☺️ Normal boyunun satış fiyatı ben bir tık fazla buldum fakat indirimde değerlendirilecek ürünler arasında benim için. Akşam temiz cildimin üzerine yatmadan hemen önce uyguladım ilk izlenimde yağlı bir his bırakmaması bu benim en hoşuma giden özelliği oldu açıkçası çünkü yağlı hissi sevmiyorum ve suratımdan silmek istiyorum o tarz ürünleri. Yumuşaklık etkisi de sabah uyandığımda bile devam ediyordu. Tabii deneme boyuyla tam bir yorum yapmak imkansız. Uzun süreli etkilerini anlamak için büyük boy şart.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu Ü.
Burcu Ü. · 29 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü kullanır kullanmaz gözünde bir ferahlık hissettim hemen kafamı kaldırıp aynaya baktım sanki yüzüm böyle bir aydınlanmış gibiydi kokusu bile çok güzeldi bana gönderilen testerı 2 kere kullandım yüzümü o kadar pürüzsüz yaptı ki yumuşacıktı çok hoşuma gitti sonra biraz araştırdım yorumlarını okudum sonra kendime bir tane sipariş verdim şu an kullanmaya başladım bile izin sayenizde denedim iyi ki denemişim çok memnunum diğer kullandıklarımın arasında en güzeli buydu bu zamana kadar bir sürü nemlendirici bir sürü yüz serumu denedim ama ilk defa ilk kullanımda kendini bu kadar net gösteren bir serum kullandım teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
HAZAL E.
Hazal E. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa deneyimliyorum ve ben çok beğendim :) Tabiki bu tür ürünlerde devamlılık esas :) Tüm cilt tiplerine uygun olması ve gün boyu kullanılıyor olması beni cezbetti. Çalışma hayatının temposu, günün yoruculuğu derken kendime vakit ayırmayı unutuyorum. Bu tür ürünler ile kendi cildimi besleyip, güçlendirmenin tenimden çok içime parlaklık verdiğine inanıyorum. Başka bir ürün kullanıyorum ben ama denemeden de yazmak istemedim. Ben 30 ml olanı sipariş ettim, kullanacağım, umarım tenime iyi hissettirir :) Bu ürünü gönderdiği için Dene Bunu ekibine çok teşekkür ederim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba B.
Tuğba B. · 31 · Van
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün tester olarak gönderildiği için uzun bir süreçte gözlemleme yapma fırsatım olmadı maalesef. Cildim karma yapıya sahip özellikle t bölgem yağlı yanak bölgem kuru. Ürünü kullanma tarihim Haziran. Cildimi güzelce temizledikten sonra kullandım ve yaz mevsimi olduğu iÇin çok güzel nemlenme sağladı fakat kışın sanki ekstra bir nemlendirici ile beraber kullanmak gerekir diye hissettirdi nedense. Yaz iÇin güzel bir ürün ve gerçekten farkı ilk kullanımda hissettirdi. Sivilcelenme yapmadı. Daha fazla sonuç iÇin sanırım satın alacağım. Tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe A.
Ayşe A. · 40 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gelen ürünü azar azar kullanıp günlere yaymama rağmen etkisi çok belli oluyor. Kıvamı yoğun, sürerken cildinize işlediğini hissediyorsunuz ve o hep rahatsız eden yağlılık hissi ve görüntüsü yok.. Yoğun yapili bir krem ama bu olumsuz düşündürmesin sürümünde yoğunluk hissedilmiyor. Çok kuru bir cildim var vücudum ellerim ve yüzüm kuru olur nemlendirmem gerçekten çok zor oluyordu bazı kremler çok yağlı his bırakıyordu bazılarının nemlendirmesi yetmiyordu. Bu krem öyle değil nemlendirmesi çok güzel sürüldüğü an bebeksi bir his oluşturuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.