Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Minéral 89 Günlük Nem Bakımı
amazon-image
Vichy Minéral 89 Günlük Nem Bakımı

Vichy Minéral 89 Günlük Nem Bakımı

Vichy  · www.vichy.com.tr
  4.45  (3801 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Vichy Laboratuvarları, %89 oranında Vichy Mineralli Termal Suyunun gücünü doğal kaynaklı Hyalüronik Asit ile birleştirerek Mineral 89 Günlük Nem Bakımı’nın formülünü oluşturdu.

Mineral 89 Günlük Nem Bakımı cildi nemlendirir ve güçlendirir. Hava kirliliği, stres gibi çevresel faktörlere karşı cildin daha dayanıklı olmasına yardımcı olur.

  • Cildi nemlendirir, güçlendirir, canlı görünüm kazandırır
  • Cilt daha dolgun görünür
  • Günden güne, cilt sağlıklı bir ışıltıya sahip olur
  • Sadece 11 içerikten oluşan minimalist formülüyle hassas ciltler dahil tüm cilt tipleri için uygundur. Hipoalerjeniktir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%29
%6
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Merve Ö.
Merve Ö. · 28 · Iğdır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün kesinlikle 5 yıldızı hakediyor. Ürün jel kıvamında fakat yoğun değil. Oldukça hafif ve ferah bir yapısı var. Temiz cildinize uyguladığımız da cildiniz pamuk gibi oluyor , ve ilk kullanımda dahi cildinizdeki hafifliği ve ferahlığı hissediyorsunuz. Cildiniz parlaklığını geri kazanıyor ve asla yağlı hissi bırakmıyor. Cildiniz nemi hapsediyor ve genç görünüme kavuşuyor. Kesinlikle ürünü alıp kullanmaya devam edeceğim ve tavsiye ediyorum. Asla pişman olmazsınız. Vichy kalitesini ve isminin hakkını bu üründe göstermiş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melek İremnaz K.
Melek İremnaz K. · 27 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merakla beklediğim ürünlerden biriydi. Daha önce bu markayı kullanmamıştım. Yağlı bir cilde sahip olduğum için çok nemlendirici krem kullanmıyorum. Hemen siyah nokta yapıyor cildime ama kuru ciltlerin bence kesinlikle kullanması gereken bir ürün. Testerını kullandım merak edip. İpeksi bir doku bıraktı cildimde. Kuru cilde sahip arkadaşlarım ile de paylaştım hatta. Fiyatına baktım internetten. Yüzlerce lira verip sonuç alamadığımız kremlere göre bence çok pahalı değil. Alınması gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şule Ö.
Şule Ö. · 30 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
VICHY urununu ilk defa kullandım ve vıchy mıneral 89 termal suyu yuzde gergınlıgı azaltarak rahatlatıyo ve nemi hemen hıssettiriyor. Banyodan çıktıktan sonra kullandım ve azıcık kallanmama rağmen baya geniş alana sürebildim bu açıdan küçük bir üründe olsa uzun süre kullanılır. Ayrıca kokusuz, renksiz olması ve sürdükten kısa bir süre sonra hemen emilmesi çok hoşuma gitti. Emiliminin çabuk olmasından dolayı yapış yapış yaglı bir his bırakmadı,canlı ve parlak bu gorunum sagladı . Ürün benim hoşuma gitti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sena Ö.
Sena Ö. · 26 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
hyaluronik asit içeren nemlendirici arıyordum uzun zamandan beri bu ürünü çok uzun zamandan beri yorumlarını takip ediyorum emin olamamıştım fiyatından dolayı ama gerçekten fiyatını her seyini hakediyor bence sürümü çok rahat diğer serumlar aksine daha su yapısında sanki su sürüyormuşsunuz hissi veriyor ve yoğun nemlendirme verdiği belli dolgunluk farkediliyor hyaluronik asit arayışında olanlar şans vermeli bence çok memnum kalırlar ben de almayı düşünüyorum sivilce vb gibi sorun yapmadı bende
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal Ç.
Hilal Ç. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok kuru cildim olmasına rağmen sürdüğüm an kadife yumuşak neme doymuş bir cildim oldu. Mercimek tanesi kadar ürün bile tüm yüze 2 gün yetecek nem sağladı. Normal ve yağlı ciltte etkisi daha uzun da sürebilir. denediğim kremler içinde anında etki edebilme ve nem verebilmesi en başarılı ürünlerden biri. Kesinlikle depolacağım bir krem çünkü cildim prüzsüz yumuşacık neme doyduğu için parlak ve canlı oldu. Düzenli kullanımda cildimde nem bariyeri oluşturacağını ve etkisini arttıracağını düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatmanur K.
Fatmanur K. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün küçük bir ambalaj paketinde geldi ve bi kısmını sabah bir kısmınıda akşam sürdüm. İlk olarak oldukça sıvı bır yapıya sahip nemlendirmesi güzel herhangi bir yağlı his hem yüzünüzde hem elinizde bırakmıyor. Nem derecesi bence göz altınada yeterli ekstra göz altı nemlendirme ihtiyacı duymadım ki göz altları yüzümüzde daha kuru duran bir bölge. Hafif bir aydınlık hissi veriyor cildi canlı tutuyo. Karma bir cilt tipim var t bölgem yağlanmaya müsait ama parlama yapmadı sıcak havada. Uzun vadeli kullanımda cilt tonuna eşitlik verdiği söyleniyor fakat tester boyu küçüktü ve bunu deneyimleme fırsatımız malesef yok bu şarta bu yüzden sivilce yapıp yapmadığına dair bir durumdan bahsetmekte mümkün değil bu kısa sürede. İlk izlenim ve bıraktığı hissiyat güzeldi ama muadilleri bence var cilt tipinizi iyi tanıyorsanız kullandığım uygun fiyatlı ürünlerin fiyatı arttığında tercih edebilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 21 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürün bir harikaydı. Çok azı bile bütün yüze yeterliydi. Yüzümde yağlılık hissi bırakmadan saniyeler içerisinde emildi. Sürdükten sonra cildimde gerilme hissettim. Ve parlak bir cildim oldu. Ürünü tekrar kullanmayı düşünüyorum. Ama birincisi gönderilen testerın paket olması beni rahatsız etti kolay açılıp saklanmıyor malesef. Mini boy bir şişe olabilirdi. İkincisi ürünü tekrar kullanırım. Satın almayı düşünüyorum ama fiyatı biraz yüksek. 50 tl civarı olursa daha çok insanın kullanabileceğini düşünüyorum. Teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Doğa K.
Doğa K. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ilk geldiğinde minicik ben bunu nasıl deneyimleyeceğim diye düsünmüstüm fakat daha sonra farkettim ki çok azı bile cildi nemlendirmeye yetiyor. (1.5 ml paketi 6 kez kullandım) Yüzünüze sürdüğünüzde ilk başta yapış yapış bir dokusu oluyor fakat yüzünüz emdiğinde yüzünüzü yumuşacık yapıyor ve güzel nemlendiriyor. Diğer kremlerde olan yağlılık hissi yok. Ayrıca ailem yüzümün renginin açıldığını ve daha canlı daha parlak durduğunu söylüyor. Kokusu ise insanı rahatsız etmeyen hoş bir koku.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra T.
Büşra T. · 30 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürün jel kıvamda, kokusu çok hafif. sürüldüğünde serinlik hissi veriyor bu yüzden özellikle yazın vazgeçilmezlerim arasında olabilir. cilt tarafından hızlı emiliyor. bazı kremler gibi yağlı hissine neden olmuyor. benim cilt tipim yağlı bu nedenle herhangi bir kuruluk hissetmedim. aşırı kuru cilt tipleri için belki yetersiz kalabilir veya bir kaç defa sürmeleri gerekebilir çünkü çok hızlı emiliyor. onun haricinde yağlı cilt tipleri hiç düşünmeden alabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin Y.
Yasemin Y. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Selam Arkadaşlar, ürünü duş sonrası peeling uyguladıktan sonra kullandım ve yüzümde hafif bi yanma hissi oluştu kolayca emilmesi mükemmel diyebilirim sanki cildimin yenilendiğini hissettim sabah kalktığımda ise bebek gibi pürüzsüz bir cilt ile uyandım şiddetle tavsiye ederim sürekli kullanımda eminimin çok daha iyi sonuçlar verecektir almak istiyorum ve tavsiye ediyorum çünkü ilk kullanımda bu kadar etkili ise sonrasında çok daha iyi sonuçlar elde edebileceğini düşünüyorum Sevgiler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.