Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Minéral 89 Günlük Nem Bakımı
amazon-image
Vichy Minéral 89 Günlük Nem Bakımı

Vichy Minéral 89 Günlük Nem Bakımı

Vichy  · www.vichy.com.tr
  4.45  (3801 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Vichy Laboratuvarları, %89 oranında Vichy Mineralli Termal Suyunun gücünü doğal kaynaklı Hyalüronik Asit ile birleştirerek Mineral 89 Günlük Nem Bakımı’nın formülünü oluşturdu.

Mineral 89 Günlük Nem Bakımı cildi nemlendirir ve güçlendirir. Hava kirliliği, stres gibi çevresel faktörlere karşı cildin daha dayanıklı olmasına yardımcı olur.

  • Cildi nemlendirir, güçlendirir, canlı görünüm kazandırır
  • Cilt daha dolgun görünür
  • Günden güne, cilt sağlıklı bir ışıltıya sahip olur
  • Sadece 11 içerikten oluşan minimalist formülüyle hassas ciltler dahil tüm cilt tipleri için uygundur. Hipoalerjeniktir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%29
%6
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

asya naz s.
Asya Naz S. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gayet güzel bir yapısı var ince tek kullanımlık paketten neredeyse 2 kullanım sağlanır nemlendirmeside karma cildime uydu bence 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse B.
Buse B. · 22 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü geldiği akşam ve ertesi akşam kullandım. Günlük olarak yaptığım gibi yüzümü temizleyiciyle temizleyip ardından tonikledim ve 1-2 dakika bekledikten sonra bu ürünü kullandım. Jel gibi sıvı bir kıvamı ve renksiz bir yapısı var. Küçük bir miktarı tüm yüze yetiyor. Cildime sürdükten sonra hemen emildi, hafif bir gerginlik hissi bıraktı ama bu beni rahatsız etmedi. Yüzüme canlılık kattığını söyleyebilirim. Hoşlanmadığım tek yanı ürünü çok küçük ve ürünün korunması mümkün olmayan ambalajda yollamalarıydı. Küçük bir şişeye vs. koyabilirlerdi. Az olduğu için uzun süreli (1-2 hafta gibi) kullanımda nasıl bir etki bırakır bilemiyoruz bu yüzden üründen daha fazla gönderilmesi daha iyi olurdu. Ürünün fiyatına internetten baktım ve biraz fazla buldum. Daha az fiyatta olursa çoğu kişinin alacağını düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazlı G.
Nazlı G. · 26 · Şanlıurfa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nemlendirici benim için çok hassas bir konu gerçekten. Özellikle karma cildi olanlar bilir ki yağlanma yapmayan bi nemlendirici bulmak çok ama çok zor fakat sonunda buldum. Çok hızlı emilen ve kalıcı nemlendirme sunan bir ürün. Önce sivilce yapar diye korkmuştum çünkü çoğu ürün yapıyor karma ciltlerde ama bu ürün yapmadı ve bu çok önemli cidden. Deneme ürünü olduğu için tabii ki tek kullanımlıktı fiyatına baktım hemen almak için normalde pahalı ya almam diyeceğim bir ürünü hemen sipariş ettim çünkü hak ediyo yani fiyat performans ürünü gerçekten. Şu anda gelmesini bekliyorum ama beklentim denedikten sonra çok yükseldi ve ürünün avantajlarını uzun vadede daha iyi görebileceğimi düşünüyorum. Herkese tavsiye ederim cidden tek kelimeyle harika bir ürün!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru N.
Ebru N. · 26 · Yozgat
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün jel yapıda kokusuz ve şeffaftı. Jeli 11 de temiz cildime sürdüm , hafif ve kısa süren bi kaşıntı dan sonra cildim tarafından hızla emildi. Nem oranı çok düşük bir şehirde yaşadığım için gün içinde sık sık nemlendirici kullanırım. Ürünü deneyimlediğim süreç boyunca nemlendiriciye ihtiyacım hiç olmadı. Vichy Minéral 89'un İçerisindeki Hyarülonik asit oranı, diğer bu tür nemlendiricilere oranla daha fazla olduğu için cildi pürüzsüzleştirmede ve nemini korumada oldukça başarılı. Jelin yapısının su gibi olması harika sürer sürmez cilt tarafından hızla emiliyor. Sanki yüzünüzü yıkamış gibi ferah bir etki bırakıyor. Parfümsüz olduğu için hiç rahatsız etmiyor. Hassas ciltlerin çok severek kullanacağı bu ürün, kısacası alerji de yapmıyor. Müthiş !!!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Asena Y.
Asena Y. · 28 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde bu tarz ürünler için en sağlıklı olanı 1 ay kullanım sonrasında yaşadığın deneyimdir ama gönderilen denemeyide yaklaşık 2 gün sabah akşam kullandım. Kendisi su bazlı bir nemlendirici ve inanmayacaksınız ama benim gibi kuru cilti bir insan için bile 2 damlası yetti ayrıca su bazlı olduğu için yağlı ciltlerinde memnun kalacağından eminim anında emiliyor ve o doğal parlaklığı hissediyorsunuz. Ürünün en güzel vaadi ise çok amaçlı kullanımı yani yüz göz ve boyun çevresi için kullanılabiliyor. İçerisindeki Hyalüronik asit sayesinde nem ve dolgunluk veriyor. Çok uygun fiyatlı bir ürün gibi görünmeyebilir ama sabah akşam kullanımda rahat 3-4ay kullanabileceğinizi düşünürseniz o kadar da maliyetli değil. Kesinlikle kullanıma devam edeceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selma g.
Selma G. · 32 · Yalova
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim ferahladı yumuşacık oldum yüzüme güzel nem verdi bayıldım🥰🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
dicle a.
Dicle A. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
karma/yağlı cilde sahibim, yüz yıkama jeliyle temizledikten sonra yüzüme uyguladım. Jel yapıda olmasından dolayı gün boyu hiç ağırlık yapmadı veya bir yoğunluk hissetirmedi. Ancak jel olmasına rağmen yüzümde emilimi çok kolay olmadı kurumasını beklemem gerekti. Ama nemlendiricilik olarak yağlı ciltler için çok iyi. Ciltteki yağ parlaklığını alıp canlı bir görünüm verdi. Ve tüm gün etkisi azalmadan devam etti. Nemlendircilik olarak hafif bir şey isteyenler için tüm gün devam eden güzel bir etki ancak kuru cilt için yetersiz kalabilir. Kesinlikle öneriyorum. Kullanım olarak da küçük boy olmasına rağmen jel yapısıyla ilk gün çok fazla geldiği için bir gün daha denedim. Normal boyu uzun süre yetekcektir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar E.
Pınar E. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim gibi yağlı bir cilde sahip olanların gerçekten memnun kalacağı bir ürün. kolay emilmesi ve yağlı bir etki bırakmayışından çok benim nemlendirici konusunda en dertli konu olduğum nokta cildimin belirli bir süre sonra ürünü kusmasıydı ve enteresan bir şekilde bu gerçekleşmedi. Cruelty free bir muadil bulursam ama mutlaka alacağım. Ürünü vicdanım el vermediği için satın almayı düşünmüyorum. NOT: Bana kutu geldiğinde daha bu cruelty free olayı patlamamıştı ve ben öncesinde bu kadar bilinçli değildim. Artık kullandığım her üründe buna dikkat edeceğim için satın almam diyorum. Objektif bir şekilde ürün ve markayla alakalı yorumda bulundum herkesin kendi görüşü durduk yere linçlemeyin o yüzden, teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceyda E.
Ceyda E. · 28 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Günlük rutinimde jel bazlı ürün kullanmayan birisiyim.Ürün ise jel kıvamında.Bu sebeple cildime ilk uyguladığımda hissiyatı farklı geldi.Fakat ürünü hemen emişi ve nemlendirmesi hoşuma gitti.Küçük bir miktar alındığında bile tüm cilde rahatlıkla yetebilmesi ise oldukça önemli bir faktör.Gün boyu cildimin yumaşacık oluşu hoşuma gitti.Hassas bir cildim var bu yüzden ürünlerin içeriği benim için oldukça önemli.İçeriğinde alerjik reaksiyon gösterecek herhangi bir madde tespit etmedim ve cildime çok iyi gelen bir ürün oldu.İndirim dönemlerinde alınabilecek kaliteli bir ürün olduğunu düşünüyorum.Denemek isteyen ve tereddüt eden herkesin gönül rahatlığıyla alabileceği bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
beril uygur
Beril Uygur · 29 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü denediğim an yüzümdeki ferahlama hissi gerçekten muazzam. Ürünü denedim ve ertesi günü direk orjinal boyunu sipariş verdim aradığım nemlendirici bu gerçekten bana ve cildime çok iyi geldi akneye meyilli bir cildim var ancak hiç sorun yaşamadım. Ürünün orjinal boyuda elime ulaştı ve her gün düzenli olarak kullanacağım 89 gün sonrası etkisiini inanılmaz merak ediyorum ve o günü iple çekiyorum. Ürünü daha önce duymuştum ancak fiyatından dolayı cildime iyi gelir mi bilemediğim için almaya cesaret edemedim. Bana ürünü tanıma fırsatı verdiğiniz için çok teşekkür ederim sayenizde aradığım nemlendiriciyi buldum. :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.