Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Minéral 89 Günlük Nem Bakımı
amazon-image
Vichy Minéral 89 Günlük Nem Bakımı

Vichy Minéral 89 Günlük Nem Bakımı

Vichy  · www.vichy.com.tr
  4.45  (3801 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Vichy Laboratuvarları, %89 oranında Vichy Mineralli Termal Suyunun gücünü doğal kaynaklı Hyalüronik Asit ile birleştirerek Mineral 89 Günlük Nem Bakımı’nın formülünü oluşturdu.

Mineral 89 Günlük Nem Bakımı cildi nemlendirir ve güçlendirir. Hava kirliliği, stres gibi çevresel faktörlere karşı cildin daha dayanıklı olmasına yardımcı olur.

  • Cildi nemlendirir, güçlendirir, canlı görünüm kazandırır
  • Cilt daha dolgun görünür
  • Günden güne, cilt sağlıklı bir ışıltıya sahip olur
  • Sadece 11 içerikten oluşan minimalist formülüyle hassas ciltler dahil tüm cilt tipleri için uygundur. Hipoalerjeniktir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%29
%6
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 21 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Parfümsüz ve renksiz bir nemlendirici aşırı güzel bir yapısı var cildimi güzelce temizledikten sonra sürdüm aşırı memnunum çok güzel nemlendirdi ayrıca karma bir cildim var ama bence her türlü cilt yapısı kullanabilir güzel bir nemlendirici tavsiye ederim tek sıkıntısı çok hafif bir yapışkanlık hissi var ama ondan önce serum sürdüğüm için de olabilir almayı düşünüyorsanız tavsiye ederim günlük kullanıma uygun parfümsüz bir nemlendirici :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike Ü.
Melike Ü. · 24 · Karabük
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ilk defa bu markanın ürününü kullanıyorum keşke daha öncede kullansaydım dediklerimden oldu aşırı güzel nem veriyor yüzünüze.Cildi kurutmadan emiyor.Aşırı ferahlatıyor,yumuşacık ipeksi bir cilt görünümü yaratıyor . 2 damla bile aldığınızda yetiyor ve ayrıca mineral yapıda olmasıda beni çok memnun etti.Sonraki günde bile yüzümde etkisinin kaldığını düşünüyorum, ben çok memnun kaldım üründen büyük boyunu alacağım sizlere de mutlaka öneririm.❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceylan K.
Ceylan K. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün yapısı harika! Alkolsüz ve parfümsüz olması büyük bir artı benim için. Nemlendirme konusunda çok başarılı. Karma cildimi, yağlanma ve sivilce problemi yaratmadan çok güzel nemlendirdi. Kısa süreli kullanıma rağmen cildimi canlandırdığını fark ettim. Bu ürün beklentimin çok üstünde bir etki yaratarak beni çok memnun etti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilan D.
Dilan D. · 28 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Son dönemlerde adından sıklıkla söz ettiren Hyaluronik asit, cildin daha canlı, daha dolgun görünmesini sağlıyor. Hyaluronik asit Vichy Mineral 89 serisinde bulunuyor. Aynı zamanda %89 oranında Vichy Termal Suyu da içeriyor. Cildimiz bu sayede neme doyuyor, çevresel faktörlere karşı daha dayanıklı, güçlü oluyor.Cildi nemlendiriyor, güçlendirip capcanlı bir görünüm veriyor. Cildin daha dolgun görünmesine destek oluyor. Sağlıklı bir ışıltıya sahip olmasına destek oluyor. Şeffaf yapısıyla Vichy Mineral 89 serum olarak bilinse de, aslında günlük olarak kullanılan nemlendirici bakım kremidir. Makyajdan önce, sabahları evden çıkmadan, gün içerisinde cildimizin nemsiz ve cansız olduğunu hissettiğimizde, seyahatlerde, gece yatmadan önce… Kısacası her yerde, her zaman kullanabildiğimiz, zamansız bir nemlendirici. Hafif yapısı ve jel dokusuyla da cildimize nem takviyesi ve güç sağlıyor. Ayrıca bu özellikleri sayesinde erkeklerin de favori cilt bakım ürünlerinden! :) Vichy mineral 89 50 ml ve 30 ml olarak 2 boyu bulunuyor. Hava kirliliği, stres gibi çevresel faktörlere karşı cildimizin dayanıklı olmasına destek oluyor. Özellikle bu faktörlerden dolayı güce ihtiyaç duyan cildimize güç kazandırdığını da söylemeden geçmeyelim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem Ç.
İrem Ç. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelime ile deseler bayıldım derdim o jelimsi yapısı zaten içerisindeki mineralli dokusunu hemen hissettiriyor yüzünüze sürdüğünüzde asla yağlı bir Yapısı yok yüzünüzde kaygan jelimsi dokusu gözeneklerinizi hemen işliyor harika bir hissiyatı var ferahlatıcı ve nemlendiricilik konusunda da gerçekten harika sürüp hiç makyaj yapmadığınız da bileYüzünüze o kadar güzel işlemiş oluyor ki evvelsi gün o yumuşaklığı ve nemi yüzünüzde hissedebiliyorsunuz hatta bunun en büyük kanıtı islak elinizi yüzünüze deydidiğiniz zaman yüzünüzdeki o nemi hissediyorsunuz Ben bu ürüne gerçekten bayıldım herkese tavsiye ederim kokusu da çok ağır bir koku değil yani öyle parfüm parfüm kokmuyor güzel Fhresh ferahlatıcı bir kokusu var Gerçekten tavsiye ederim bu ürünü kullanmanızı çünkü bütün vaatlerini yerine getiriyor Ve benim yüzüm bir çok şeye alerjik reaksiyon gösterir ancak bunda hiçbir şekilde bir reaksiyon göstermedi yüzümde bir kızarma dahi olmadı yani onda on ürün teşekkürler dene bunu hepinize tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seval Z.
Seval Z. · 32 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vichy ürünlerini daha önce deneme şansım olmamıştı. İlk kez bu tester ürünle deneyimlemişim oldum. Kullandıktan sonra keşke birkaç tane daha olsa dedim ve etkisini uzun vadede gerçekten görmek istedim. Günlük nem bakım kremimi değiştirmeyi düşündüğüm bir zamanda geldi aslında, indirimde yakalarsam mutlaka deneyeceğim bir ürün. Öncelikle yüzüme sürer sürmez bir ferahlama ve canlılık hissettim. Hızlıca emilimi gerçekleşti bu da çok sevdiğim kısımlardan biri. Sonrasında yağlılık hissinden çok korkuyorum ki önceki kullandığım nemlendiricilerden bu nedenle memnun değildim. Vichy Minéral 89 Günlük Nem Bakımı o korktuğum yağlılık hissini yaşatmadı bana. Tabi uzun süreli kullanımda nasıl olur bilmiyorum, deneyimleyip görmek gerek. Jel kıvamda olmasından ötürü ciltte yapış yapış görünüme neden olmuyor. Ciltte yumuşacık bir his bıraktığını düşünüyorum. Bir insanın günlük nem ihtiyacına kesinlikle yeterli olur. En kısa sürede temin edip uzun vadede etkisini görmek istiyorum. Beni Vichy ile tanıştırdığınız için teşekkür ederim:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sema K.
Sema K. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dene Bunu kutumda , Vichy mineral 89 günlük nem bakımı hediye edildiğini gördüğümde çok sevindim, çünkü kuru bir cilde sahibim ve sürekli çeşitli nemlendirici arayışlarım devam ediyor. Bu arayışın sebebi ise makyaj öncesi cildimi nemlendirdiğimde üzerine sürdüğüm baz ya da fondötenin soyulması uhu gibi yapış yapış bir görüntü oluşturmasıydı. Numunelik nemlendiricim bir defaya mahsus tüm cildimi nemlendirmeye yetti ben gece bakımı veya gün içerisi bakım olarak değil makyaj öncesi olarak değerlendirmek istedim ve üzerine direk fondöten sürdüğümde rahatsız olduğum görüntüyü oluşturmadı. Vichy markası daha önce duymuştum fakat fiyat olarak cazip gelmediği için memnun olmazsam parama yazık düşüncesiyle şans vermemiştim. Bu numunelik ürün sayesinde aradığım nemlendiriciyi bulduğuma inanıyorum cildimi inanılmaz yumuşattı ve kalıp gibi durmadı elbette sürekli kullandığımda daha iyi gözlemleyeceğim tarzda bir ürün o yüzden şuan 5 yıldız veriyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve E.
Merve E. · 29 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün deneme boy olarak elime ulaştı. Ambalaj şeklini beğendim. Vichy markasını hep denemek istemiştim denebunu sayesinde deneyimlemiş oldum. Ambalajı açtığımda kokusunun olmadığını farkettim bu benim için güzel bir özellik. Ayrıca cildi çok hassas birisiyim bu nedenle kullandığım ürünler özenle seçiyorum. Vichy mineral 89 günlük nem bakımı gerçekten de tam bir günlük bakıma uygun nemlendirici. Hafif jelimsi bir dokusu var. Çok az elime alarak tüm yüzüme ve boynuma uyguladım ve en güzel özelliği olan gözaltına uygulayabildim. Ürünü yüzüme sürünce hiç yapışkanlık veya ağırlık hissi vermedi. Dokusu çok hafif ve sürer sürmez kurumaya başlayan emilimi hızlı olan bir ürün. Hatta sürdükçe süresiniz geliyor saniyeler içinde yokmuş gibi oluyor. Bunu da çok sevdim. Çünkü üzerine başka bir krem ya da makyaj yapmak isterseniz kolaylıkla yapabilirsiniz. Asla beyazlık ya da herhangi bir kalıntı bırakmıyor. Gerçekten bu ürüne bayıldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Erim C.
Erim C. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vichy ürünlerini daha önce birçok kez kullanmıştım ve genel olarak çok kaliteli buluyorum. Memnun kalmadığım, aldığıma pişman olduğum hiçbir ürünü olmadı şimdiye kadar. Denebunu sayesinde tanıştığım bu üründen de oldukça memnun kaldım. Dokusu ve yapısı çok güzel. Karma ama zaman zaman kuruyan bir cilde sahip olduğum için cildimin neme ihtiyacı var. Vichy'nin bu ürünü cilde hemen nüfuz ediyor ve harika bir şekilde nemlendiriyor, cildiniz yumuşacık oluyor. Hiçbir şekilde ciltte yapış yapış ve rahatsız edici bir his bırakmıyor. Cildimde herhangi bir hassasiyet yaratmadı, tahriş vesaire oluşmadı. İçerik olarak temiz ürünleri kullanmayı tercih eden biri olarak, bu ürünün de içeriğinde alkol ve parfüm olmaması, bence en önemli artılarından. O kadar memnun kaldım ki, deneme ürünü yeterli gelmedi ve ilk fırsatta aynı üründen satın alacağım gibi görünüyor. Teşekkürler Denebunu...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün yapısı jelimsi bir kıvamda ve oldukça akışkan bir formu var. Renksiz olması ve içeriğinin temiz olması çok hoşuma gitti. Yüzünüze sürdüğünüz andan itibaren hemen emilme sağlıyor. İçerisinde bulunan hyalüronik asit ile nemli ve sağlıklı bir cilt sağlıyor.Cildiniz eğer kuru ise bu ürün size yetersiz gelebilir, ekstra bir nemlendiriciyle takviye yapılabilir. Cildim karma olduğu için gerçekten memnun kaldığım bir ürün oldu. Özellikle seyahatlerde iklim değişikliğine, güneş ışınlarına maruz kalan ve kuruyan cildimizi toparlayacak bir serum olabilir bence. Daha önce denemediğim bir markaydı. Gönderilen tester malesef çok azdı. Testerda kullandığım kadarıyla memnun kaldığım için ürünün orjinal boyunu sipariş ettim. Ürünün uzun kullanımda çok güzel sonuçlar vereceğini düşünüyorum. Ürünle beni tanıştırdığı için denebunu ailesine teşekkür ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.