Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Ideal Body Duş Jeli - Mineral Yağ
amazon-image
Vichy Ideal Body Duş Jeli - Mineral Yağ

Vichy Ideal Body Duş Jeli - Mineral Yağ

Vichy 
  4.49  (1250 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Daha nemli bir cilt için Vichy Mineralli Termal Suyu ile formüle edilmiştir. Kompleks Mineral ve Shea Yağı içeren formülü ile ciltte koruyucu bir tabaka oluşturur. Cildi temizler ve nemlendirir. Yumuşak jel dokusu ve kokusu ile hassas cilt kullanımına uygundur.

Göz çevresi ile temasından kaçının.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%27
%8
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Beyza Y.
Beyza Y. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün bence 10/10. Her şeyiyle çok beğendim. Kolay köpürüyor. Hafif ama kalıcı bir kokusu var. Ama en çok beğendiğim özelliği nemlendirici özelliği. Gerçekten verdiği yumuşaklık çok uzun sürüyor. Özellikle bacaklarımda gözenekler çok belirginleşmişti son zamanlarda kuruduğu için duştan sonra nemlendirmem de çok fark ettirmiyordu. Ama bu ürünü kullanmaya başladıktan sonra ciddi manada azaldığını fark ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün oldukça güzel, normalde duş jeli olarak daha kremsi duş jellerini tercih ederim, ama bu ürün jel yapılı olmasına rağmen cildimin nem dengesini bozmadı. Soğuk kış günlerinde cildim nemlendirmeyince pul pul dökülüyor, bu yüzden özellikle bacaklarıma mutlaka duşta vücut nemlendirici sürerim. Vichy duş jelini kullanırken bazı günler nemlendirici kullanmadan aceleyle duştan çıktığımda dahi cildimin pul pul dökülmediğini fark ettim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ebru g.
Ebru G. · 37 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kıvamı bir harika. Mercimek tanesi kadar sungerime sıktım ve çok yoğun bir köpük oldu. Diğer duş jelleri gibi boca edercesine kullanmaya gerek kalmıyor. Duştan çıkınca temizlendiğini ferahladigini hafiflediğini en güzel şekilde hissediyorsun. Kokusunu da çok sevdim ve kokusu çok kalıcı. Ertesi günde de tenim hala mis gibi kokuyordu. Formülüne yaydığı kokusunada bayıldım... az miktar ürünle çokça duş keyfî.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
GİZEM T.
Gi̇zem T. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten kaliteli bir ürün. Kokusu muhteşem. Diğer duş jelleri gibi köpürmüyor, ama diğer duş jellerinden daha kaliteli olduğunu kullanım esnasında anlıyorsun. İçsel olarak vücudumun diğer duş jellerine oranla daha fazla temizlendiğini hissine kapıldım. Jel yağlı bir yapıya sahip, vücudumu nemlendirdiğini tespit ettim. Ürün arkadaşlarıma tavsiye edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ELİF T.
Eli̇f T. · 32 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayıldımm..Kokusu müthiş ötesi .. Vücutta bıraktığı histen bahsedeyim birazda öncelikle ben elimle masaj yaparak uyguladım yağ hissiyatını tam anlamıyla hissetmek için .. Güzelce yayılan yağlı his bırakmayan ama aynı zamanda nemlendirdiğini hissettiren bir ürün . Mutlaka denenmeli duş sonrasında tenimi koklamaktan alıkoyamadım kendimi .. Teşekkürler Vichy...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilay B.
Nilay B. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kış günleri için ideal olduğunu düşünüyorum. Vücudunda kuruluk olanlar ve duştan sonra kremlenmeyi veya yağlanmayı sevmeyenler mutlaka denemelisiniz. Ben normalde duş jeli yerine kolay durulandigi için doğal sabunları tercih ediyorum ama soğuk günlerde bu ürünü kullanmaya devam etmeye karar verdim. Kesinlikle bir şans verilmeli diye düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe G.
Tuğçe G. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim çok kuru ve pul pul dökülen cinsten ve bu ürün bana çok iyi geldi cildimi yumuşacık bebek gibi yaptı , düzenli kullanımda harika nemlendiriyor, kokusu da çok hoş asla ağır değil bu kadar iyi özellik bir arada bulunduğu için mutlaka bu ürünü tekrar tercih edeceğim bu ürünü deneme şansını bana verdiğiniz için teşekkürler denebunu :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selinay T.
Selinay T. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu, nemlendirici etkisi ve verdiği rahatlık çok hoşuma gitti. Bir duş jelinin bu kadar etki yaratacağını ve güzel olabileceğini düşünmemiştim. Bu ürünü kullanana kadar elime geçeni kullanırdım. Bu ürünü kullanınca elime geçeni kullanmamam gerektiğini anladım. Teşekkürler “VICHY”
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aydan Ç.
Aydan Ç. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nemlendirici içeriği çok güzel , ciltte yumuşak bir his oluşturuyor. Kokusu temiz ve ferah bu açıdan güzel hisettiriyor Çok kuru bir cildim oldugu için (özellikle bacaklarımda) kurulugu giderdi ve memnun kaldım. Sadece kokusu biraz daha arttırılabilir diye düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yeliz B.
Yeliz B. · 34 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urun performans acisindan guzel bir urun ama ben dusta bol kopuk seviyorum. Bu sebeple her zaman urunden fazlaca kullanmak durumunda kaldim. Bu da boyut olarak normalda kullamdigim urunlerden daha kisa surede tukendi. Fiyat ve gramaj olarak diger markalar tercihim olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.