Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Liftactiv HA Filler Kırışıklık Karşıtı Dolgunlaştırıcı Serum
amazon-image
Vichy Liftactiv HA Filler Kırışıklık Karşıtı Dolgunlaştırıcı Serum

Vichy Liftactiv HA Filler Kırışıklık Karşıtı Dolgunlaştırıcı Serum

Vichy 
  4.49  (9830 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Kırışıklıkları ve ince çizgileri doldurur. Cildi nemlendirir ve dolgun görünüm sağlar. Cilt yapısının bozulması ve hyalüronik asit kaybının neden olduğu yaşlanma belirtilerinin görünümünü düzeltmek için aşamalı dolgu etkisi sağlayan %1.5 saf Hyalüronik Asit ile güçlendirilmiştir. 

6 haftada kırışıklık görünümü -%47*, ince çizgi görünümü -%60* azalır.

*Klinik skorlama, 53 kadın.

Nasıl Kullanılır?

Her sabah ve akşam uygulayın. Tam bir dozaj için aplikatöre hafifçe bastırın ve formülasyonun 2-3 damlasını avcunuzun içine damlatın. Temiz ve kuru cildinize uygulamak için parmak uçlarınızı kullanın. Tüm yüzünüze yayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%54
%25
%7
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Zehra B.
Zehra B. · 27 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü sürdükten hemen sonra bile cildimi parlattı ve gerginlik hissi verdi. Özellikle ışık altında peeling yapmadan temiz ve yorgun cilde uyguladım ki kırışık azaltma vaadini gerçekleştiriyor mu bakabilmek için. Bende işe yaradı. Derin kırışıklıklarda işe yarar mı bilemiyorum. Uzun süreli kullanım ile bakmak gerekir tabi. Cildim herhangi bir reaksiyon vermedi. İçeriği de güzel görünüyor, detaylı bakmak isteyenler için broşürün ve deneme ürününün fotoğrafını bırakıyorum. Kırışıklık karşıtı serum arayanlar şans verebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
elif s.
Elif S. · 24 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bayıldımm deneme boyundaki ürünü 3kez kullanabildim ama ilk kullanımda direkt etkisi farkediliyor içerisinde %1.5 hyalüronik asit var ki nemlendirme için gerçekten etkili c(g) vitamini de içeriyormuş bir kaç damla yüm yüze yetiyor ilk sürüldüğünde bir kaç saniye yapıştırıcı sürmüş gibi geliyor ama sonra hemen geçiyor ve yumuşacık bir cilt oluyor imkanınız varsa mutlaka denemenizi tavsiye ederim düzenli kullanımda etkilerinin harika olacağını düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi Keser
Sevgi Keser · 40 · Bartın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün muhteşem göz çevremde uyguladım ve etkisi çok iyi cildi dolgun gösteriyo ve yumuşacık yapıyor. Almayı düşündüm fakat fiyat olarak biraz pahalı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem K.
Özlem K. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
1 kere denedim anlamak için etkisini 1 ay kullanmam gerekecek ama çok beğendim .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda O.
Eda O. · 26 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildin alt katmanlarında dolgunlaştırıcı etki yaratarak kırışıklık ve ince çizgi görünümünün azalmasını sağlayan serum. Hyalüronik asit içeriyor. Avcunuza 2-3 damla damlatıyorsunuz ve tüm yüzünüze iyice yediriyorsunuz. Yapışkanlık hissi bırakmıyor. Güzel ürün. En yakın zamanda orjinal boyunu alıp denemek istiyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
AYŞE G.
Ayşe G. · 39 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce, içeriğinde en fazla % 1 hyalüronik asit olan bir serum vardı elimde. Bu üründe oran % 1,5. Kıvamı sudan bir tık daha yoğun. Çok kıvamlı değil. Az miktarda alınca bile tüm yüzünüze yetiyor. Tek bir tester olduğu için, cildimdeki etkisini gözlemlemek adına, hemen bitmesin diye az az sürdüm. 5 veya 6 seferde bitti 1 ml'si. Bu tür ürünlerin kutuda en az 2 adet olması çok daha iyi olur kanımca. Sadece akşam rutinlerimde kullandım, gün boyu yüzüm nemli ve yumuşak kaldı. Göz çevresine de sürülebilmesi çok büyük artı, extra göz için serum kullanmanıza gerek yok, tüm yüze gerekli bakımı yapıyor. Bu açıdan ekonomik buldum. Cildimde herhangi irritasyona neden olmadı, sadece ilk sürüldüğünde hafif bir yanma hissi oluyor, asit içerikli olduğu için gayet normal. Beğendiğim ve tercih edebileceğim bir ürün, Vichy markasının serumlarını güzel buluyorum daha önce de probiyotikli serumunu kullanmıştım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
şaban ö.
Şaban Ö. · 47 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü daha önce duymuştum ancak deneme fırsatı bulamamıştım. Bu fırsatı verdiği için denebunu.com a çok teşekkür ederim. Çok güzel ve muhteşem bir ürün. SürdüğünBu ürünü daha önce duymuştum ancak deneme fırsatı bulamamıştım. Bu fırsatı verdiği için denebunu.com a çok teşekkür ederim. Çok güzel ve muhteşem bir ürün. Sürdüğünüz ilk an cilde gerginlik hissi veriyor bir tabaka halinde cildi kaplıyor. 12 saat süren kalıcı bir etkisi var ve yıkayınca kaybolmuyor.Yüzüme sürdüğüm ilk an cilde gerginlik hissi veriyor bir tabaka halinde cildi kaplıyor. 12 saat süren kalıcı bir etkisi var ve yıkayınca kaybolmuyor. Ürünü cilde sürdüğünüz de cilt hemen emmeye başlıyor. 43 yaşındayım göz çevremde kırışıklık var. Ürünü tüm cildime uyguladım ve özellikle göz çevresindeki çizgilerde azalma olduğunu farkettim. Üründen çok memnun kaldım ve kullanılmasını kesinlikle öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meliha A.
Meliha A. · 43 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle dokusu harika akışkan bir yapısı var şeffaf bir serum ve anında emiliyor. En sevdiğim özelliği cildimde yapış yapış bir his bırakmaması oldu. Çok uzun süre kullanmamış olmama rağmen göz çevremdeki dolgunlaşmayı hissettiğimi söyleyebilirim. Göz çevremde çok ince kırışıklıklar var ve mimik yapmadığımda bile belli oluyorlar gözlerimi kıstığımda daha da belirgin bir hale geliyorlar. Mimik yapınca hala kırışıklıklarım belli oluyor ama azaldığını söyleyebilirim. Mimik yapmadığım zamanlarda ise göz çevrem oldukça pürüzsüz görünüyor. Kesinlikle çok faydalı bir ürün. Uzun süreli kullanımda kırışıklıkların daha da azalacağına ve göz çevremin daha genç görüneceğine eminim. Hyaluronik asit icermesi çok büyük bir artı. İlk kullanımda bile o parlak ve canlı görüntüyü farkedebiliyoruz. Kirışıklık problemi yaşayanlara kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra Y.
Esra Y. · 25 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urunu ilk elime sıktım ve renksiz olması hosuma gitti bu boyasi ve dogal oldugunu gosteriyor akşam kullanmayı tercih ettim. Cilde verdiği ışıltı, ferahlık ve hemen emilmesi hoşuma gitti. Ancak diğer nem ve enerji serumlarında da gördüğüm sorun bunda da var (Örneğin; Lancome Energie De Vie - The Antioxidant & Anti-Fatigue Liquid Care). Üzerine herhangi bir krem sürüldüğü zaman -ne kadar emilmesini beklersem bekleyeyim- serum topaklanma yapıyor. Sürerken silgi gibi ele geliyor. Yani yüz nemlendiricisi ile birlikte kullanmak biraz zor. Ya da ikisinin süre aralığının geniş olması lazım ki; bu da sabah acelesinde (cilt temizleme, nemlendirme ve ardından makyaj) pek pratik olmayan bir durum. Eğer ürünün tek başına kullanımı öneriliyorsa, bu durumda da nemlendirici yerine geçeceğini düşünmüyorum. Belki kullanım alternatifleri daha detaylı anlatılabilir. Teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazlıgül E.
Nazlıgül E. · 47 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok memnun kaldın.Urun kullanmaya devam edecegim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.