Vichy Collagen Specialist 16 Bonding Serum
Daha genç görünen bir cildin arkasındaki bilim nedir?
Vichy Liftactiv Collagen 16 Bonding Serum içerdiği Co-Bonding teknolojisi sayesinde tüm kolajen tiplerini bağlar ve güçlendirir. +%350 daha fazla kolajen¹. Collagen Specialist 16 Bonding Serum, Rhamnose + Peptidler + Maitake içeren, içerinde Co-Bonding Teknolojisine sahip ilk serum. Bu sayede ciltte daha güçlü bir kolajen matrisi oluşturur. Benzersiz formülü sayesinde kırışıklık, ince çizgiler, sıkılık, dolgunluk gibi yaşlanmanın 16 belirtisine karşı etki eder.
Kilinik olarak kanıtlanmış 16 Yaşlanma Belirtisi :kırışıklıklar, ince çizgiler, sıkılık, dolgunluk, tonisite, gerginlik, pürüzsüzlük, cilt dokusu, elastikiyet, cilt gücü, ışıltı, yumuşaklık, esneklik, nemlendirme, canlılık, düzgünlük.
Puan dağılımı
Güzel tekrar satın alabilirim, beğendim. Annem ve kardeşim de kullandı onlarda sevdi . Teşekkürler
Bu ürün bana göre pahalı o yüzden deneyimleyebildiğim için çok mutluyum. Teşekkür ederim denebunu ailesine. Tek kullanımdaki tabiki de kalıcı ve muhteşem bir etki beklenemez. Ben yapış yapış olur zannediyordum ve korkuyordum böyle ürünlerde yapışkan hissettirecek diye ama öyle değil. Kadifemsi bir yapısı var ve yumuşacık hissettiriyor. Çok güzel nemlendirdi cildimi. Ben T bölgem yağlı. Ekstra yağlandırmadı. Çabuk emilen de bir ürün. Kokusunu ben çok beğendim. Hiç rahatsız edici kokusu yok. Parama kıyar alır kullanırım maaş günü artık.
Taşınma karmaşasından dolayı yorum yapmam biraz gecikti ama bu serumu denedikten sonra yazmadan geçemedim! ✨ Vichy Collagen Specialist 16 Bonding Serum tam anlamıyla minik bir mucize.💫 Cildime sürdüğüm anda o kadifemsi dokuyu hissettim, anında canlılık ve ışıltı verdi. Sanki cildim uykusundan uyanmış gibi oldu 😍 Düzenli kullanımda kesinlikle sıkılaşma fark edilir. Öyle bir ürün gerçekten “ben buradayım” diyen bir serum. Küçücük ama etkisi büyük! 💖gidip satın alacağım bir serum.
Bu ürün bana göre pahalı o yüzden deneyimleyebildiğim için çok mutluyum. Denebunu ailesine teşekkür ederim. Tek kullanımlık bir paket olduğu için uzun vadeli etkilerini gözlemlemek zor ama ilk izlenimim oldukça olumlu.Yapısı kadifemsi ve oldukça hafif, cilde sürdüğüm anda hızla emildi ve yapış yapış bir his bırakmadı.Çok güzel nemlendirdi cildimi.Çabuk emilen de bir ürün. Kokusunu ben çok beğendim. Hiç rahatsız edici kokusu yok.Kollajen destekli bakım arayanlar için güzel bir alternatif olabilir.
Vichy Collagen, cildimdeki farkı kısa sürede hissettiren harika bir ürün. Hafif yapısı sayesinde kolayca emiliyor ve cildi kesinlikle yağlandırmıyor. Düzenli kullanımda cildim daha dolgun, canlı ve sıkı görünüyor. İnce çizgilerde gözle görülür azalma sağladı. Nemlendirici etkisi de oldukça başarılı. Hassas cildimde herhangi bir iritasyona neden olmadı. Kaliteli içerikleriyle güvenle kullandığım ve gönül rahatlığıyla tavsiye ettiğim bir ürün.
Ürün harika kırışıklıklarımın çıkmaya başladığı dönemdeyim yavaş yavaş farkına vardıkça Benim de serum ihtiyacım olduğunu düşünüyordum ürün bu vesileyle karşıma çıktığı için çok mutluyum kokusu mükemmel yapısı hissiyatı mükemmel kesinlikle çok memnun kaldım hemen gidip alacağım harika bir ürün tavsiye ediyorum cildimi mükemmel nemlendirdi asla yağlılık hissi bırakmadı ve karma bir cilde sahibim, kesinlikle tavsiye ediyorum
Ürünün yapısı güzel. Cilde yayılımını sevdim ve kolay emiliyor. Ürünü sürdükten sonra çok kısa süre içerisinde emildiğini ve bir yumuşaklık verdiğini gördüm. Bu markanın daha önce hiç bir ürününü kullanmamıştım sanırım bu vichy collagen specialist ile markanın ürünlerini kullanmaya başlayacağım. Kolojeni içeriden aldığımız kadar dışarıdan almamızın da önemli olduğu ve etrafta sahte etkisiz ürün kirliliğinin olduğu bu dönemde imdadıma yetişen bir ürün oldu.
Vichynin serumları çok kaliteli zaten uzun kullanımda ince çizgileri germede ve gozenekleri küçültmede etkisi olacağını düşünüyorum.Tek kullanımda cildimi canlandırdı.Guzel bir kokusu var. Hızlı emiliyor o yüzden ciltte yapış yapış bir his bırakmıyor. Fiyatı biraz pahalı ama serumlar artık genel olarak böyle maalesef.Şans verilir uzun etkisini görmek içinn
Cildin nem dengesını çok güzel saglıyor ve yapış yapış bir his bırakmıyor. Cildi parlak gösteriyor ilk kullanımda bile ve bence allerjık olarak test edılıp onaylanmıs olması çok çok önemli bir nokta. Allerjıye egılımlı bir cilde sahip olduğum halde herhangi bir sıkıntıyla karsılaşmadım. Düzenli kullanımda cılde güzel etkileri olacağını düşünüyorum
Kokusu, yapısı, ciltteki emilimi okadar güzelki cildime ilk sürüşümde bile okadar iyi gelip yatıştırdı ki uzun vadeli kullanımda kesinlikle etkisi olucağının izlenimini verdi diyebilirim. Dene bunu ya çok teşekkür ediyorum böyle bir ürünü bana deneyimleme fırsatı verdiği için:)


