Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Aqualia Thermal Nemlendirici Gündüz Bakım Kremi
amazon-image
Vichy Aqualia Thermal Nemlendirici Gündüz Bakım Kremi

Vichy Aqualia Thermal Nemlendirici Gündüz Bakım Kremi

Vichy  · www.vichy.com.tr
  4.57  (2068 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Ürünün orijinal boy fiyatı: 97TL/50ml* 

Gün içinde cildin bazı kısımları daha fazla su kaybeder. Ciltte oluşan dengesizlik; kuruluk kaynaklı çizgilerin oluşmasına ve cildin mat görünmesine neden olur. Vichy Termal Suyu ve hyaluronik asit ile zenginleştirilen Aqualia Thermal Light, 48 saat* etkili nemlendirme, güçlü rahatlama ve günlük saldırılara karşı koruma sağlar. Canlı, parlak ve sağlıklı bir cilt görünüm için dinamik nemlendirme sağlar.
Alerji testinden geçmiş formül, dermatolojik kontrollerden geçmiştir.

Nasıl uygulanır?

Gece ve gündüz dikkatlice temiz yüze uygulayın. Tüm yüze küçük miktarlarda kremi yayın. Cildi yıpratmamak için yüz ortasından dışa doğru uygulayın.

*Tavsiye edilen satış fiyatıdır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%24
%6
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Şule G.
Şule G. · 29 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün yapısı ve kokusu çok güven veriyor. Cildimin gerçekten nemlendiğini hissedebiliyorum. Sabah kalktığımda aynada pürüzsüz bir cilt görüyorum. Makyaj öncesinde uyguladığımda da önceki nemlendiricim makyajımı kusuyordu, bu ürün tamamen cildime sabitliyor. Orijinal fiyatı biraz pahalı geldi ama yine de almaya değer olduğunu düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selinay T.
Selinay T. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nemlendiricilerde ilk olarak baktığım şey kokudur. Kokusu güzel değilse bir ürünü kullanmam imkansız gibi bir şey... Bu ürünün hem kokusu hem de bıraktığı etki gerçekten harika. Gece sürüp yattığımda sabah yüzümün yumuşacık ve sanki yeni krem sürmüşüm etkisi çok hoşuma gitti cildime sağlıklı bir görünüm kazandırdı ve makyajımın daha güzel ve doğal görünmesini sağladı diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe D.
Tuğçe D. · 25 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Son zamanlarda nemlendirici ürünler deniyordum. Denebunu'nun exclusive kutusunun içinde yer alan bu ürün beni mutlu etti. Bu ürünü de deneme fırsatım oldu. Cildi gerçekten yoğun bir şekilde nemlendiriyor ve yapışkanlık hissi olmuyor. Fakat bu ürünü makyaj öncesi baz olarak kullanmamanızı tavsiye ederim, bunun için uygun değil. Baz niyetine kullanırsanız ürün yüzden soyuluyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif G.
Elif G. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün orijinal boyunu zaten kullanmaktayım. Bayıldığım bir ürün oldu. Cildimin neme doyduğunu hissediyorum. Cildim canlı ve parlak gözüküyor. Uzun zamandır kullandığım sivilce üzerine olan cilt bakım kremlerinden sonra gerçekten cildime ilaç gibi geldi. Kesinlikle tavsiye ediyorum :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hicran Y.
Hicran Y. · 34 · Malatya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hayatımın nemlendirici kremini buldum diyebilirim. Cilde ağırlık yapmadan beklediğim nemi sağladı ve cildimiz yumuşacık yaptı. Ayrıca cildimde canlandırıcı daha parlak bi görünüm sağladı etkisi bütün gün devam ediyor. Kesinlikle çok beğendim ve hep kullanacağım bir ürün oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yağlı his bıramadan nemlendirmesi çok güzel,kokusu da başarılı, çok katı kıvamlı olmaması da kolayca uygulamamı sağladı.Cildim daha yumuşak ve nemli,sağlıklı görünüyor.Keşke orjinal boy ürün olsaymış:) Kendi kullandığım ürün daha yağlı bir hisbırakıyordu.Bu hissi vermeden nemlendirmesinden çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sema T.
Sema T. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkçası yağlı bir cilt tipim oldugu için nemlendirici kullanırken biraz tereddüt ediyorum. Sonrasında yağlı bir his kalır mı diye. Ancak vichy nemlendirici kremi her akşam uygulamaya çalıştım ve cildimin nemlendigini hissettim. Bittikten sonra büyük boy alacağım ve kullanmaya devam edeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Derya A.
Derya A. · 34 · Kütahya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimin nemlendiğini ve canlandığını hissettm. Daha hızlı yenilendi. Sivilce, leke gibi sorunlar daha hızlı iyileşti. Dışarıdan satın almayı düşündüm. Fakat fiyatı (zamlardan sonra) inanılmaz yükselmiş. Cildim nemlensin derken cepleri kurutmak insanın göz altlarına yansıyor. Sonra bir de göz kremi bakarken buluyorsunuz kendinizi😄
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem D.
Gizem D. · 34 · Adıyaman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir hafta oldu kullanmaya baslayali ve neden daha önce kullanmadım dedim. Az bir miktarla daha tüm cildim nemlenirken beraberinde sıfır yag, benim ki gibi hemen yağlanmaya dönük cildi olanlar için cok iyi bir ürün. Yağ yok sivilce yok. Bol nem var ciltte canlılık var 😀😀😀😀
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çiğdem D.
Çiğdem D. · 40 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dokusu cok guzel yapis yapis agirlik hissi olusmadi.ben gunduzleri pek nemlendirici kullanamam.bi agirlik varmis gibi gelir ve yuzumu yikama istegi duyarim.ama bu sefer oyle hissetmedim bu urunu gunduz de kullanabildim.ve hafif kokusuna bayildim.kokusunu parfum yapmalilar 🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.