Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Miseca Venere Katı Şampuan 15 g
amazon-image
Miseca Venere Katı Şampuan 15 g

Miseca Venere Katı Şampuan 15 g

Miseca  · miseca.com
  4.00  (508 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Tüm saç tiplerinde kullanılabilir.

Shea butter, pantenol ve inülin ile saçları derinlemesine nemlendirir. Badem yağı, ylang ylang ve buğday proteini saçların canlı ve sağlıklı görünmesini sağlar.

Yıldız içerikler:

  • Shea Butter
  • Pantenol
  • Buğday proteini
  • Badem Yağı
  • Pembe Kil

İçindekiler: Sodium Cocoyl Isethionate, Sodium Cocoamphoacetate, Coco Glucoside, Butyrospermum Parkii Butter, Theobroma Cacao Seed Butter, Cetyl Alcohol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Montmorillonite, Illite, Kaolin, Inulin, Panthenol, Hydrolyzed Wheat Protein, Glyceryl Stearate, Lactic Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Pelargonium Graveolens Oil, Cananga Odorata Flower Oil, Sodium Benzoate, Potassium SorbateKatı şampuan nedir?

Katı şampuan konsantre bir üründür, sabun değildir. Sıvı şampuanların su içermeyen hali gibidir. Doğru şekilde saklandığında 60-80 kullanıma olanak sağlamaktadır. Bir kutu katı şampuan ortalama 2-3 paket 300 ml şampuana eşdeğerdir.

Neden katı şampuan?

Plastik ambalaj ihtiyacı olmadığı için doğaya karşı atık oluşturmaz. Hafif ve taşınabilir olduğu için nakliye açısından da çevrecidir. Aynı zamanda seyahatlerinizde size rahatlıkla eşlik eder.

Katı şampuanlarınızın farkı nedir?

Katı şampuanlarımız Sülfat, SLS, SLES, Paraben, Alkol, Silikon, Boya, Sentetik Koruyucu, Parfüm ve Sentetik Esans gibi çevreye ve insana zararlı içerikler bulundurmaz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%38
%21
%14
%6
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ceren E.
Ceren E. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ılk kez katı sampuan kullandım tereddutlerımı geride bıraktı gercekten kopürdü , tek kullanımda erimedi.. fakat kışın daha çok tercih edilir diye dusunuyorum . Kokusu yeterli degildi daha aromatik kokular eklenebılır
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Öznur M.
Öznur M. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü ilk kez deneyimledim ve gerçekten sevdim sandığım gibi kalıntı bırakmadı saçımı çok aşırı sertleştirmedi sülfat içermemesi zaten muhteşem en azından saç rutinime haftada 2-3 kez kullanıcak şekilde ekledim. kokusu biraz az sadece bunu pek beğenmedim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyzanur A.
Beyzanur A. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü ilk başta kullanmayı düşünmedim ama sonrasında ne olabilir ki diye düşündüm ve gerçekten çok memnun kaldım. saç tipim kuru ve kepekli olduğu için tedirgin kullansam da saçlarımı yumuşattı. katı sabun olarak düşünmüyorum gerçekten yumuşacık yaptı saçımı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia Esmeray Y.
Rabia Esmeray Y. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü genel olarak çok beğendim . Genel olarak katı şampuan deneyimlemek istiyordum . Bu şampuanda ilki oldu . Benim saçlarımı yumuşacık yaptı kokusunu da sevdim . Ayrıca organik olması ilgimi en çok çeken noktası oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kardelen D.
Kardelen D. · 27 · Elazığ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok sevdim gerçekten temiz ve çok iyi köprüyor sadece kullanışlı değil yani banyoda nere koyacağım nasıl steril kalacak kestiremiyorum sürekli de kullandığım bir ürün olmadigi için ona özel kutum vesaire de yok
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
merve d.
Merve D. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
eskiden kullandigim zeytinyagli sabunlar gibi bir kokusu ve dokusu vardi onlar sacimi kaskati yapiyor ve durulamada gucluk cekiyordum. ama bu kati sampuan hem durulamada cok rahatti hemde saçlarimi sertlestirmedi ve ayni sampuanla yikamis gibi yumusatti. begendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sabun kullanmış gibi katı katı yapacak gibi düşünmüştüm fakat öyle olmadı. Bence tek kötü yanı bir kez kullandıktan sonra saklama zorluğu, illa bir sabun kutusu gibi bi şeye koymak lazım, onun dışında temizlik hissi ve kokusu gayet iyi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pelin A.
Pelin A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa katı şampuan kullandım ve ön yargılıydım tamamen ön yargımı kıran bir ürün oldu. Köpürmesi olsun temizliği olsun verdiği hacim çok iyiydi. Çabuk yağlanan ve hızlı sönen saçlarıma çok iyi geldi. Tekrar alacağım bir ürün olacak
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike Ç.
Melike Ç. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk defa katı şampuan kullandım ve gerçekten çok memnun kaldım asla sabun gibi kurutmuyor rahat taranıyor çok memnun kaldım tavsiye ederim 👌🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zennure Ç.
Zennure Ç. · 37 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçı sertlestirmeyen yumuşacık yapısıyla güzel köpüren bir ürün ilk kez kullandım cokda sıcak değildim ama şans verilebilir ilk kullanimda böyleyse devamlı kullanımda etkili sonuçları olacağı kesin
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.