Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Veet Normal Ciltler için Sir Ağda Bantları Bacak&Vücut Bölgesi
amazon-image
Veet Normal Ciltler için Sir Ağda Bantları Bacak&Vücut Bölgesi

Veet Normal Ciltler için Sir Ağda Bantları Bacak&Vücut Bölgesi

Veet  · www.veet.com.tr
  4.67  (709 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster
  • Yeni Easy-Gelwax™ teknolojisiyle geliştirilmiş jel formülü cilt üzerinde kolayca dağılır ve cildinizi değil, en kısa tüyleri* yakalar.
  • Tüyleri kökünden alarak 28 güne kadar pürüzsüzlük sağlar. Bu sayede ağda bantlarını daha önce kullanmamış kişilerin bile ilk seferde mükemmel sonuç almasını sağlar.
  • Hoş kokusu ve güzel renkleri ile özel jel dokunun cildinizde bıraktığı hissin tadını çıkarın.
  • Normal ciltler için geliştirilen Veet Sir Ağda Bantlarının içeriğindeki Shea Yağı cildinizi nemlendirir ve Açai Üzümü cildinizde güzel koku bırakır.
  • İki yarım bacak, koltuk altı ve bikini bölgesini almak için yeterlidir.
  • İçerisinde 12 adet Ağda Bandı ve 2 adet Temizleme Mendili bulunmaktadır.

*1.5 mm

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%22
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

İnci A.
İnci A. · 30 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk olarak ağda yapmayı inanılmaz bir şekilde kolaylaştırıyor. Kullanımı çok kolay, önceden ısınmasını bekleme yada deriyi yakma gibi bir problemi yok. Ağdanın bir yere damlaması yada eller yapış yapış olmuyor. Çok pratik ve hızlı bir şekilde uygulma yapılabiliyor. Bu yüzden sir ağda bantları tercihim. Veet bu konuda bence en başarılısı. Tek bir çekişte kılların nerdeyse hepsinden kurtuluyorsun. Hatta bir bandı birden fazla kez kullanabiliyorsun ben genellikle sorun yaşamadan 3 kere kullanabiliyorum. Artı olarak kokusuda çok güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice E.
Hatice E. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kullanımı oldukça başarılı ve çok pratik. Vaad ettiği gibi en kısa tüylerde dahi alım sağlıyor. Cildim oldukça hassas bir yapıda her ağda sonrası kızaran tenim en ufak bir tepki söz konusu olmadı. Ürünü çok beğendim. Belirttiği gibi 28 gün pürüzsüzlük deneyimini ürünü test edip yorum belirtmem gerektiğinden (16gün içerisinde) 10 gündür herhangi bir tüy çıkışı olmamıştır. Kesinlikle bundan sonra tercih edeceğim ürünleri. Teşekkürler veet👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sümeyye İ.
Sümeyye İ. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Malesef ağda bantlarından alışkanlık olduğu İçin elim her defasında ısıtmaya, sürtmeye gidiyor. Bu akışkanlığımızdan tamamen vazgeçebileceğimiz bir ürün olmuş açıkcası. Isıtma derdi yok ısındı mı içinde ki ağda yumuşadı kıvam aldı mı diye düşünme derdi yok. Yıllardır beklediğim buluş olmuş diyorum. İçinden temizle mendilinin çıkması da temizlik hissine ayrı bi güzellik katıyor. Missler gibi tertemiz oluyorsun.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Serap D.
Serap D. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karantinadan dolayı çıkamayınca zorunlu olarak ağdami evde kendim yaptim. Oyle kullanılmaması gerektiğini söylemesine rağmen ürünü genital bikini bölgesi için kullandım. Çünkü genital bölge için özal olan cok yetersiz. Bu bolgede bu ürün cok başarılıydı. Aradaki fark genital bölgeye uygun olan hic acitmiyordu. Bu biraz acıtıyor. Ama tek sıkıntı cok yapış yapış oluyor ve bu yüzden ağdaya devam edemiyorsun. Temizleme mendili kullansan ondan da cok az var bu sefer agda sonuna mendil kalmayacak. Mecburi olarak ağdaya ara verip bebek yağı ve kısa dusla problemi halledip ağdaya devam ettim. Bu cok sıkıcıydı. Madem bu kadar yapışacak bari mendil daha fazla olsun. Ama yine de çok beğendim. Bundan sonra böyle devam etmeyi düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Miray H.
Miray H. · 26 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Veet markası normalde de kullandığım bir markaydı diğer markalara kıyasla tüyleri alma konusunda daha başarılı bulduğum bir marka bu ürünü de en kısa olan tüyleri bile bir seferde yapıştırdığınızda alabilen ve daha az acıyla aldığınız bir ürün bu yüzden de her zaman tercih ettiğim bir marka.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma Nur Y.
Fatma Nur Y. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Beklentimin çok üstünde bir etkiye sahipti. En kısa tüyleri bile alabildim. Cildimde neredeyse hiç ağda bırakmadı ki diğer versiyon ağda bantlarında en sevmediğim özelliklerden biridir.Ağdanın cilt için yıpratıcı ancak temiz bir işlem olması sebebi ile hassas bölgeler için piyasadaki en iyi ürünlerden olduğunu söyleyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Y.
Büşra Y. · 28 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Isıtmadan kullanmak o kadar pratik ve güzel ki diğer ağda bantlarından ayrıldığı en güzel nokta bu olabilir , kokuları muhteşem. Güzel koku sayesinde keyif alarak ağda yapılıyor. Normalde benim diz kapağımda Ağdadan sonra çok tüy kalırdı, bu en kısa tüylere bile ulaştı ve pürüzsüzlük sağladı teşekkürler veet
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sanem Ş.
Sanem Ş. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok hassas bir cildim var ve çoğu ağda bandı yara veya tahrişe sebep oluyor. Bu üründen de memnun kaldım fakat cilt özelliğimden dolayı hassas ciltler için olan diğer veet ürününü kullanmayı tercih ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem B.
Gizem B. · 25 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diğer markalara göre açık ara önde olduğu bir gerçek. Benim elim bu markadan başkasına gitmiyor. En kısa tüylerde bile etkili. Bir ağda bandını bir kere kullanıp atmaktan hoşlanmıyorsanız veeti deneyin derim. Cildinizi de tahriş etmiyor. Kesinlikle VEET ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu Y.
Cansu Y. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Isıtmadan kullanıldığını bilmediğim için ben ısıttım ama bir sorun yaşamadım. Bence ağda bantlarındaki en büyük sorun, kullanmadan önce ellerin arasında ısıtılması gerektiği. Büyük kolaylık olmuş. Ben kolum için kullandım ve bir sıkıntı yaşamadım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.