Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Veet Hassas Ciltler için Sir Ağda Bantları Bacak&Vücut Bölgesi
amazon-image
Veet Hassas Ciltler için Sir Ağda Bantları Bacak&Vücut Bölgesi

Veet Hassas Ciltler için Sir Ağda Bantları Bacak&Vücut Bölgesi

Veet  · www.veet.com.tr
  4.70  (958 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster
  • Yeni Easy-Gelwax™ teknolojisiyle geliştirilmiş jel formülü cilt üzerinde kolayca dağılır ve cildinizi değil, en kısa tüyleri* yakalar.
  • Tüyleri kökünden alarak 28 güne kadar pürüzsüzlük sağlar. Bu sayede ağda bantlarını daha önce kullanmamış kişilerin bile ilk seferde mükemmel sonuç almasını sağlar.
  • Hoş kokusu ve güzel renkleri ile özel jel dokunun cildinizde bıraktığı hissin tadını çıkarın.
  • Özel formülü, hassas ciltlere faydalarıyla tanınan Badem Yağı ve Mavi Kantaron Özü içerir.
  • İki yarım bacak, koltukaltı ve bikini bölgesini almak için yeterlidir.
  • İçerisinde 12 adet Ağda Bandı ve 2 adet Temizleme Mendili bulunmaktadır.

*1.5 mm

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%20
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

seda ö.
Seda Ö. · 39 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
daha önce başka markaların ağda bantlarını kullanıyordum.Dene bunu da veet görünce hemen almak istedim ürün geldiğin an kullandım :)Ürünü 1 den fazla kullanabiliyorsun ben 1 ağda bandını 3 kez yapıştırıp tüm tüylerimi aldığını gözlemledim böyle olması hem ekonomik hem kullanışlı.Isıtma derdi yok her yerde kullanabilirsin bundan dolayı.Çok memnun kaldım bundan sonra alacağım üründür.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Miray H.
Miray H. · 26 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Veet markası normalde de kullandığım bir markaydı diğer markalara kıyasla tüyleri alma konusunda daha başarılı bulduğum bir marka bu ürünü de en kısa olan tüyleri bile bir seferde yapıştırdığınızda alabilen ve daha az acıyla aldığınız bir ürün bu yüzden de her zaman tercih ettiğim bir marka. Hassas ciltlerinde tahriş olmadan kullanabileceği bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Ü.
Zeynep Ü. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkça konuşayım, Veet markasının en çok bu ürününü seviyorum ve bu muhteşem kutuyu da sırf bu ürün için almayı tercih ettim. Cildim alerjik reaksiyonları göstermeye yatkın bir cilt ve bu bantlardan aşırı mutluyum. Daha önce de severek kullandığım bir üründü ve yine yanıltmadı beni, yüz bölgesinde ve bacak bölgesinde kullandım. Beni hayal kırıklığına asla uğratmayan bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melek G.
Melek G. · 33 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün fiyatına göre performansın verilen paranın hakkını vermeyeceğini düşündüğüm için hiç almamıştım fakat deneme fırsatı buldum ve bu ürün için ön yargılarımdan kurtulma fırsatını denebunu.com sayesinde yendim. Bundan sonra da veet kullanmaya devam edeceğim teşekkürler denebunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Iclal B.
Iclal B. · 37 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Marka kaliteli zaten oldukça iyi sonuç alıyorsunuz. Ancak ürün beklentilerimin oldukça üzerinde. İçinde bir sürü ürün var ve ısıtılmaması o kadar rahat ki, aynı zamanda ben bu ürünü keserek de kullanıyorum böylece daha rahat oluyor ve üründen daha çok verim almış oluyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe Ç.
Ayşe Ç. · 34 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kardeşim ve ben uyguladık. Ağda bezlerinin birbirinden ayrılması çok kolaydı. Vücudumuzda yapıştırdığımız yerdeki kılların/ tüylerin hemen hemen hepsini vücuda zarar vermeden çok güzel aldı. Çok memnun kaldım. İşlem ardından vücutta kabarma kızarma gibi etkileri çok çok az oldu. Çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İdil M.
İdil M. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıllar önce veet de dahil başka markaların ağda bandını kullanmıştım fakat iyi yapışmadığı ve güzel almadığı için bir daha kullanmamıştım.Fakat bu ürün önyargımı yıktı diyebilirim jel olması sebebiyle en kısa tüyleri bile aldı ben memnun kaldım Hassas ciltliyim ve buna özel olmasını sevdim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürüne baaayılldım o kadar güzel ki benim ağda sonrası hemen kızaran hassas bir cildim var ve sonrasında yara olan bir cilde sahibim. Ama bu üründe böyle bişey yaşamadım. Başlangıçta bir kızarıklık oldu fakat hemen geçti ayrıca o kadar pratik ki kısacık tüyleri bile hemen aldı çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Asel D.
Asel D. · 22 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu ağda bantlarını kaşımı almak için bıyığımı almak için kullanıyorum diğer ağdalardan farkı hassas ciltler için olması bu benim için çok önemli tahriş etmedi kızarıklık oluşturmadı acıtmadı üründe bir diğer sevdiğim özelliği ise ısıtma gibi bir sıkıntı yok direkt kullanılabiliyor çok memnun kaldım tekrar almayı düşünüyorumm :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
meltem e.
Meltem E. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sürekli kullandığım bir ürün diğer markalara oranla tek bir bandı birden çok kullanabiliyor olmam ve her defasında ilk an ki etkiyi veriyor olmasını çok seviyorum.Kesinlikle herkese tavsiye ederim ağda konusunda bir numara denilebilir.Kokusu muazzam alerjik etki ve tahrişe neden olmuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.