Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Veet Naturals Shea Yağlı Tüm Cilt Tipleri için Sir Ağda Bantları Yüz Bölgesi
amazon-image
Veet Naturals Shea Yağlı Tüm Cilt Tipleri için Sir Ağda Bantları Yüz Bölgesi

Veet Naturals Shea Yağlı Tüm Cilt Tipleri için Sir Ağda Bantları Yüz Bölgesi

Veet  · www.veet.com.tr
  4.61  (778 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Ürünün orijinal fiyatı: 49,99 TL/20'li paket*

  • Yeni Veet Naturals Sir Ağda Bantları cildinizde 28 güne kadar süren pürüzsüzlük sağlar.
  • İçeriğindeki rahatlatıcı özelliğiyle bilinen doğal shea yağı sayesinde cildi nemlendirir ve pürüzsüzlüğe kavuşturur.
  • Bütün cilt türleri için uygundur.
  • Dermatolojik olarak test edilmiştir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%23
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

İpek Nur C.
İpek Nur C. · 28 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullanırken beklentim çok düşüktü, hele ki ısıtmaya gerek olmaması beni gerdi yapışmayacağını veya yarım yamalak yapışıp çekerken derimi kaldırabileceğinden korktum ama o da ne cillop gibi olmuştu. Tek önerim ne olur, bu boyutun yarısında da bantlar çıkarmaları çünkü bıyığı ağdayla alırken sağ sol ve orta olarak ayrıldığı için küçük bantlar daha iş görür, aynı şekilde kas kavisi için de. Son tavsiyem benim gibi dudak çizginizi es geçip çok fazla yapıştırmayın sonra deriniz soyulabilir(bu tamamen benim yanlış yere uygulamamla ilgili, bunun haricinde hiçbir soyulma yaşamadım)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem G.
Gizem G. · 32 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüz için olan ağda bantları benim favorim. Kuaförde bıyık aldırmayı hiç sevmiyorum mesela. :) ve bu bantlardan kullanıyorum genellikle. Bir kaç markanınkini kullandım ama bunun özellikle yüz için olması bence bir artı. Cildim hassastır ve kızarır. Hatta bazen soyulur. Bunda öyle bir sorunla karşılaşmadım. Ben beğendim. Tavsiye ediyorum. Eğer yüz bölgenizi kendiniz alabiliyorsanız bence deneyin. Güzellik merkezlerine ve kuaförlere gidip bir kaç tüy için saatlerinizi harcamak istemiyorsanız evde bu işi iki dakika da halledebilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe D.
Tuğçe D. · 27 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü denemeden önce yüz bölgeme hiç ağda yapmamıştım. Lazer epilasyonla tüylerimden kurtuluyordum. Fakat pandemi dolayısıyla evde ağda yapmaya karar verdim. canımı neredese hiç acıtmadan kolayca tüm tüyleri aldı, en ufak bir tüy bırakmadı. Daha önce kullanmadığıma pişmanım. çok hızlı, pratik bir şekilde tüylerimden kurtuldum.Ürünü denedikten sonra hafif bi kızarıklık oldu, 20dk sonra normale cildimin rengi normale döndü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe Gül S.
Ayşe Gül S. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yüz bölgem için her zaman ağda tercih ediyorum. bir çok çeşit ve marka deneme şansım oldu bu nedenle. veet markasının ürünlerini özellikle çok seviyorum. ısıtmaya hiç gerek olmuyor. katılaşma, donma gibi bir sorunla da hiç karşılaşmadım. temizliği de gayet kolay oluyor. yüz için kullanıma hazır olarak, kesilmiş gelmesi de uygulama açısından çok pratik.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Feyza G.
Feyza G. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle veet kalitesiyle kendini öne çıkarmayı başarıyor tek seferde acısız pratik tertemiz bi şekilde tüm tüyleri alıyor kullanımı çok kolaylık sağlıyor kokusu harika uygulamAdan günler geçti hala pürüzsüz pamuk gibi cildim Böylesi hassas nazik cildimde en ufak reaksiyon göstermeden sonuca ulaşmak muhteşem
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meltem B.
Meltem B. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
veet genel olarak ağda bantları kremi spreyi olsun her anlamda başarılı bulduğum bir ürün. yıllardır kullanıyorum herhangi bir problem yaşamadım çok rahat hafif pürüzsüz bir görünüm sağlıyor teşekkürler denebunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bengi S.
Bengi S. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pandemi sürecinin bizlere kattığı sosyal mesafe, maske ve hijyen kuralları. Açıkçası istenmeyen tüylerden kurtulmak için artık kuaföre gitmek istemiyorum. Bu nedenle Veet'in tüm ürünleri bütün ihtiyaçlarıma cevap veriyor. Çok memnunum. Herkese tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çiğdem K.
Çiğdem K. · 26 · Düzce
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Soğuk ağda bandında veeti tek geçerim. Yüzdeki kısa tüyler için bile gerçekten etkili. Bana kalırsa sıcak ağdadan farksız. Uygulaması da zahmetsiz ağda ısıtma derdi falan büyük bi külfet bence. Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde Y.
Gözde Y. · 37 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oldukça pratik olması benim için önemli bir özellik. Gün içinde istediğim saatte kullanabiliyorum ve sadece 10 dakikamı alıyor. Kokusu da daha öncekilere göre çok daha güzel. Kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Halegül Ç.
Halegül Ç. · 25 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusu, yapısı, uygulama kolaylığı açısından çok memnun olduğum bir ürün oldu. Yüz için ağda bantlarında hep içimde bir şüphe olurdu ama bu ürün sayesinde tüm şüphe ve korkularından kurtuldum. En kısa tüyleri bile kolaylıkla aldı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.