Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vaseline Lip Original Yumuşatıcı Dudak Kremi
amazon-image
Vaseline Lip Original Yumuşatıcı Dudak Kremi

Vaseline Lip Original Yumuşatıcı Dudak Kremi

Vaseline 
  4.40  (3635 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Vaseline Lip Original, özel geliştirilmiş formülü sayesinde dudaklarda uzun süreli yumuşatma ve nemlendirme sağlar. Kalıntı bırakmayan ve yağlı olmayan Vaseline Lip Original, çatlak dudakların onarılmasına yardımcı olur ve kullanım sonrasında dudaklara doğal bir parlaklık kazandırır. 

Nasıl kullanılır?

Kapağı açın, parmaklarınız yardımıyla dudağınıza uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%49
%22
%10
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Merve Ş.
Merve Ş. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle çok kuru dudaklara sahibim ve benim için dudak nemlendiricisinin önemi çok büyük bir noktada. Diğer kullandığım markalar bu alanda en etkilileri diye geçiyor ama çok keskin bir mentol kokusu var bu da aslında beni rahatsız eden bir noktaydı. Vaseline'de bu durum yok kokusu muhteşem, dokusu harika ve en en önemlisi çok çabuk etki ediyor olması tek kelimeyle mükemmel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · Tokat
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün gerçekten hakkını veriyor yapmak istediğinin!! ben çok beğendim!! dudaklarımın güzel olması bakımlı olmaması gerektiğini göstermez... Tabiki güzel olduğu için bakımını ihmal etmeyen birisi olarak ürünü dudaklarıma sürdüğümde yapış yapış olmaması beni sevindirdi ve 1 saat sonra bile dudaklarımın nemini kaybetmediğini fark ettim oldukça hoşuma gitti :) Çanta boy olması da bir + 👌
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem S.
Sinem S. · 28 · Kahramanmaraş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sabah kullandığım ürünün etkisini tüm gün hissettim. Dudaklarımda kuruma ve kabuklanma problemi yaşıyordum. Nemlendirici kulllanmama ragmen pek bi sonuç elde edemedim. Taaki bu ürüne dek. İlk kullanımda etkisini gösterdi. Aşırı yaglılık göstermedi ve çok memnun kaldım. Teşekkürler :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sıla D.
Sıla D. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ülkemize geldiğine çok sevindiğim bir üründü. Senelerdir düzenli olarak kullanıyorum ve aşırı bereketli bir ürün. Mentollü nemlendiriciler gibi dudağı sonrasında kurutup kanatmayan aksine yumuşaklığını uzun süre koruyan bir dudak kremi. Eğer yoğun bir korumaya ve bakıma ihtiyacı varsa dudaklarınızın mutlaka öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem S.
Özlem S. · 33 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusuz olması gerçekten çok iyi ve diğer vazelinler gibi yağlı yağlı değil bu çok iyi ve mart kutusu elime ulastigindan beri bu ürünü kullanıyorum gerçekten dudaklarımı çok güzel yaptı çatlama falan hiç kalmadı çok güzel nemlendiriyor. Ve çevremdeki herkese de memnuniyetle tavsiye edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike C.
Melike C. · 28 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Roaccutane kullandığım dönemden bu yana dudak nemlendiricisi kullanmak benim için alışkanlık haline gelmişti. Şimdiye kadar denediklerimin en iyisi blistex'ti fakat vasaline'i kullandıktan sonra artık blistex'in de olumsuz yanlarının olduğunu ve vasiline'nin daha iyi olduğunu gördüm. Deneme şansı verdiğiniz için teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zehra Ç.
Zehra Ç. · 29 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle ürünün kalıcılığı en beğendiğim özelliği. Üzerine ruj sürdüğümde de çok güzel bir görüntü oluşuyor. Diğer dudak bakım ürünleri dudaklarımı yakıp kaşındırırken bu üründe böyle bir şey yaşamadım. Çok memnun kaldığımı ve bundan sonra bu ürünü sürekli olarak kullanacağımı söyleyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra H.
Büşra H. · 27 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusu çok güzeldi. Dudağımda bıraktığı o yumuşaklık hissi ve dudağımda ki kuruluğu yok edişini çok sevdim. Kış aylarından yıpranmış ve solgun hale gelmiş dudağımı canlılık ve tazelik vermesi de beni çok etkiledi çok başarılı bir ürünü kullanmaya devam edicem. Herkese gönül rahatlığıyla kullanabilir çok başarılı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
münire k.
Münire K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kokusuz olması dudaklarımı gün boyu nemlendirmesi ayrıca sadece dudaklarımada kullanmıyorum yanaklarıma ve dudak üstüme uyguladığımda hem yumuşuyo hemde highlighter etkisi yaratıyo :) bunu sevdim bi daha kine pembe kutulusunu almayı düşünüyorum iş yerinde herkese anlatıyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra A.
Kübra A. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kronik dudak kuruluğu olan biriyim. 1 gün dudak nemlendiricisi kullanmadığımda dudaklarım direkt kurur ve yara oluşur. Bu ürünü düzenli olarak yatmadan önce bolca sürüyorum ve ertesi akşama kadar dudaklarımda hiçbir kuruluk oluşmuyor. Çok sevdim ve kesinlikle satın alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.