Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vaseline Gluta-Hya Serum Etkili Losyon Canlandırıcı Parlaklık
amazon-image
Vaseline Gluta-Hya Serum Etkili Losyon Canlandırıcı Parlaklık

Vaseline Gluta-Hya Serum Etkili Losyon Canlandırıcı Parlaklık

Vaseline 
  4.73  (574 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Vaseline Gluta-Hya Serum Etkili Losyon Canlandırıcı Parlaklık şimdi Türkiye’de! Özel formülü sayesinde sadece 5 GÜNDE daha aydınlık ve parlak bir cilt*! El ve vücut bakım rutininizi yenileyecek ve güzelliğinize taze bir soluk getirecek bu muhteşem ürün, bakım alışkanlıklarınızın vazgeçilmez bir parçası olacak.

Adını GlutaGlow teknolojisi ve Hyalüronik Asit'ten alan Vaseline Gluta-Hya serisi, GlutaGlow içeren özel formülü ile ışıltısını kaybetmiş cildinizi canlandırır ve ona muhteşem bir parlaklık kazandırır. Formülündeki Hyalüronik Asit ile cildinizi derinlemesine nemlendirir ve ipeksi bir yumuşaklık sağlar.

Vaseline Gluta-Hya Serum Etkili Losyon Canlandırıcı Parlaklık, yüz bakımının en sevilen içeriklerinden Niasinamid ile zenginleştirilmiştir. Cilt sağlığınızı desteklemeye yardımcı olan Niasinamid, cildinizin doğal aydınlığını artırır, daha parlak ve ışıl ışıl bir görünüm kazandırır. Gluta-Hya Serum Etkili Losyon Canlandırıcı Parlaklık, cildinize ışıltı ve parlaklık katma konusunda mükemmel bir seçenektir.

Su bazlı formülü sayesinde uygulandığı bölgede hızla emilen Vaseline Gluta-Hya Serum Etkili Losyon, yağlı ve yapışkan bir his bırakmaz. Serum etkili formülü ile nemi cildinize hapseder ve ilk kullanımdan itibaren cildinizin nemli kalmasını sağlar.

Ürün Özellikleri:

  • 5 günde daha aydınlık ve parlak bir cilde kavuşmanızı sağlar*.
  • GlutaGlow teknolojisi ile cildinizi aydınlatır ve doğal parlaklığını ortaya çıkarır. 
  • Hyalüronik asit ile cildinizi derinlemesine nemlendirir.
  • Niasinamid ile cildinizin doğal aydınlığına kavuşmasını sağlar.
  • Serum etkili formülü sayesinde cildinizde anında emilir, yapışkan ve yağlı bir his bırakmaz.
  • Dermatolojik olarak test edilmiştir.

* Düzenli kullanımla yapılan klinik testlere göre. Sonuçlar her bireyin cilt durumuna göre değişkenlik gösterebilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%69
%17
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Selin S.
Selin S. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sürüldüğünde daha aydınlık bir cilt görünümü veriyor. Su bazlı olduğu için hemen emiliyor ve kötü bir his bırakmıyor. Topuğumdaki çatlaklara bile çok iyi geldi. Kokusu da uzun süre cildimde kalıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sultan T.
Sultan T. · 39 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
zaten marka olarak kullanıyorum nemlendirici özelliği gayet iyi ve parlak bir bitişi var aydınlatması da çok iyi serum gibi vücuda iyi geliyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba K.
Tuğba K. · 43 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ambalajı öncelikle güzel.Hizli emilim oluyor en güzeli de yapış yapış bir his bırakmıyor.Bitince kesinlikle alacağım bir ürün gül kokusu gibi temizz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 29 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu güne kadar kullandığım en güzel losyon 😍 kesinlikle alın aldırın. Kokusu, dokusu muhteşem . Kolayca emiliyor ve uzun süre nemli kalıyor 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma Nur Şentürk
Fatma Nur Şentürk · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün en çok yağışkanlık hissi bırakmamasını seviyorum, hoş bir kokusu var ve cildimi ışıl ışıl parlatıyor. Bittikçe yenisini alıyorum gönül rahatlığıyla deneyebilirsiniz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 51 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ben begendim yagli bir yapisi yok hizli emiliyor cilde canli bir gorunum kazandiriyor kaldi ki cildim cok kuru oldugu halde guzel nemlendirdi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
BURÇİN A.
Burçi̇n A. · 40 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok beğendim inanılmaz güzel bir kokusu var. rahat sürülüyor elde yapışkanlık hissi bırakmıyor nemlendirme olarakta bence gayet iyi, sadece kıvamı biraz daha yoğun olabilirdi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aysel Ş.
Aysel Ş. · 27 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildin aydınlık ve ışıltılı bir görünüme kavuşmasını sağlıyor kokusu çok güzel su bazlı formülü sayesinde ciltte hızlı bir emilim sağlıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül G.
Betül G. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün genel olarak bir nemlendiriciden beklenen her şeyi sağlamakta. Kolay emilim, hoş koku ve verdiği his çok yerinde. Kuru ciltler kış aylarında çok memnun kalacaktır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tugba M.
Tugba M. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
hemen emiliyor yağlı bırakmıyor çok memnun kaldım. ayrıca ambalajı çok güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.