Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Valentino Voce Viva Eau De Parfum
amazon-image
Valentino Voce Viva Eau De Parfum

Valentino Voce Viva Eau De Parfum

Valentino 
  4.36  (379 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Voce Viva, sesinizin tonu ile parfümünüzün kokusu arasında çok özel bir bağ kurar. Çünkü sesiniz de adeta kokunuz kadar kişisel ve samimidir; ardında çok büyük izler bırakır.

Voce Viva’nın içeriğindeki çarpıcı çiçek buketinin mükemmel uyumu, beklenmedik kristal yosun notasıyla bağımlılık yapıcı ve çok daha güçlü hale gelir; her kadının eşsiz sesinin gücünü kutlar.

Voce Viva, Valentino’nun çok yönlü feminite algısına adeta bir övgüdür.  

Voce Viva'nın ikonik şişe tasarımı Maison Valentino ve Voce Viva’nın kadınsı değerlerini taşır.

  • Üst nota: İtalyan Bergamotunun tatlı ve sulu mandalina özü ile yumuşatılmış rengârenk ve ışıltılı açılışı.
  • Orta nota: Portakal çiçeği özütü ve altın gardenyanın uyumu ile zengin bir çiçek buketi.
  • Dip nota: Beklenmedik kristal yosun notası Voce Viva’ya modern bir yoğunluk katarken, vanilya ile zenginleştirilerek kokuyu mükemmel bir şekilde tamamlar.

 Nasıl Kullanılır?

  • Vücudunuzun sıcak noktalarına uygulayınız: bilek, dirsek içi ve boyun.
  • 15-20 cm uzaktan, enseye, omuz başlarına ve saç uçlarına sıkınız.
  • Göze ve tahriş olmuş deriye temas ettirmeyiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%53
%25
%9
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Simay a.
Simay A. · 26 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayıldım. Uzun zamandır Lady Gaganın yüzü olduğu bu parfümü merak ediyordum ve denebunu sayesinde tanışma fırsatı yakaladım. Kokusunu, kalıcılığını inanılmaz sevdim. Eau De Parfum'ler genelde gece parfümleri olarak bilinir ama ben kokusunu o kadar beğendim ki az miktarda sıkarak günlük olarak bile kullanmayı düşünürüm. Asla sizi ve etrafınızdakileri boğmayan muhteşem bir koku. Zaten esans olarak portakal çiçeğine bayılırım o yüzden bu ürüne tam puan veriyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece Büşra Z.
Ece Büşra Z. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle her şeyine bayıldığım bir parfüm ! Öncelikle marka elçisinin Lady Gaga olması benim oldukça ilgimi çekti. Kendisi çok sevdiğim ve oldukça başarılı olduğunu düşündüğüm bir sanatçı ve onun marka yüzü olduğu ürün büyük ihtimalle gerçekten kalitelidir. Kokusu muazzam güzel. Çiçeksi, baharatlı bir kokusu var. Ağır değil ancak son derece kadınsı bir koku. Kalıcılığı da çok başarılı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem K.
Sinem K. · 29 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sıktığınızda adeta bir çiçek buketi hayal ediyorsunuz. Çiçeksiliğin feminenlik ile muhteşem buluşması diyebiliriz bu parfüme. 3 notadan oluşuyor ve her nota ayrı ayrı kendine hayran bırakıyor. Kalıcılığı oldukça yüksek. Hem çiçeksi olsun hem de etkileyici bir parfüm olsun diyorsanız mutlaka denemelisiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe G.
Tuğçe G. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkçası kutumda en çok bu parfümü beğendim. Sıktıktan 5-6 saat sonra dahi kokusunun kaldığını hissediyorum. Alt tonlarını incelememekle birlikte hafif bir yasemin-hanımeli kokusu alıyorum. Başarılı :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem Ç.
İrem Ç. · 26 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün inanılmaz güzel kokuyor. Resmen aşık oldum. Çok zengin bir aroması var ve ağır değil feminenlik hissediliyor. Vanilya car fakat bu şekerli bir koku değil. Şık bir koku. Şiddetle tavsiye ediyorum denenmesini.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe C.
Ayşe C. · 30 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tam olarak benim kokum işte budur hafif ve koku notaları harika hemen aynısından sipariş ettim bile sayenizde deneme imkanı bulupta bu kadar güzel bir parfümle tanışmama vesile olduğunuz için çok teşekkür ediyorum sizlere canım denebunu ailem...🤍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yester H.
Yester H. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Koku bileşimi o kadar güzelki bayıldım. Zaten Tüm notaları ayrı ayrı seviyordum. Daha önce benzer notalardaki parfümlerden kullanmıştım. Fakat bu kadar kalıcı değildi. Akşam 2 fıs sürdüm sabah uyandığımda hala kokuyu hissedebiliyordum. Muhteşem!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Başak Ç.
Başak Ç. · 26 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok güzel bir koku bir fıs sıksanız bile gün boyu size yetecektir kullandığım gün çevremdeki herkes çok beğendi ve kalıcılığı da çok uzun kısacası çok çok beğendiğim ve tekrardan almayı düşündüğüm bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep A.
Zeynep A. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kalıcılığına aşık olacağınız, 1 kere sıkmanızda bile hemen kokuyu duyuyorsunuz çok güzel bir parfüm diğerleri gibi, isterim ki bittikçe alayım fakat orijinal fiyatı biraz pahalı o yüzden bu aldıklarımı az az kullanacağım :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
burçe b.
Burçe B. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün hem tatlı hem ferah kokuyor. Tatlı koku yorumu korkutmasın çünkü öyle bayan kokulardan değil. Vanilyamsı ve turunçgil kokusu hissediliyor. Odunsu kokular dışında ferah tatlı kokular denemek isteyenlere tavsiyemdir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.