Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
URBAN Care Twisted Curls Hibiscus & Shea Butter Saç Bakım Şampuanı
amazon-image
URBAN Care Twisted Curls Hibiscus & Shea Butter Saç Bakım Şampuanı

URBAN Care Twisted Curls Hibiscus & Shea Butter Saç Bakım Şampuanı

URBAN Care 
  4.54  (4131 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Kuru, kabaran, elektriklenen dalgalı ve kıvırcık saçlar için geliştirilmiştir. Yüksek antioksidanlar, A ve C vitaminleri yönünden zengin yoğun besleyici formülü ile saçınızı nemlendirerek doğal yumuşaklığını artırmaya, yıpranmış buklelerin onarılmasına ve elektriklenmeyi azaltmaya yardımcı olur. İçerdigi bitkisel keratin sayesinde saçın yeniden yapılanmasına yardımcı olur ve yıpranmalara karşı koruma, onarım ve direnç desteği sağlar. Sülfat, paraben ve silikon içermez. Vegan içeriğe sahiptir.


Nasıl kullanılır?

Islak saçınıza masaj yaparak uygulayın ve durulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%61
%28
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Duygu Ç.
Duygu Ç. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Buklelerim belirgin saçlarım elektriklenmiyor kokusu bi harika ağırlaşma yok
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yıldız T.
Yıldız T. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urban care markasını gerçekten çok seviyorum. Saçlarımı bu markadaki tüm ürünlere emanet edebilirim. Saçlarım oldukça yumuşak ve kabarık olmadan bukleleri belirgin hale getirdi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu D.
Burcu D. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu markanın tüm ürünlerini severek kullanıyorum görselde de paylaştım ama kesinlikle 3 yeni ürün daha eklendi size göndermiş olduğunuz bu ürünler için denebunu ailesi olarak çok teşekkür ederim. Saçlarım boyalı, yıpranmış ve çok düzleşmiş olması sebebi ile bu ürünü almamıştım ancak tüm seriyi denediğimde ne kadar geç kaldığımı fark ettim önce şampuanı kullandım mükemmel temizlik yumuşacık, keyifli bir banyo ve mutlu bir saç ve mutlu eden bir koku hissetmeme sebep oldu. Sonrasında gönderdiğiniz bukle belirginleştirici saç bakım kremini kullandım banyodayken bile saçlarımın yumuşaklığı tüy gibi bir hal aldı çıktığımda saçlarımı havlu ile kuruttuğumda bile belirgin dalgalar oluştu. Başka bir ürün kullanmama gerek olmadığını düşündüm. Kesinlikle herhangi bir yağ falan kullanmadan bile kabarmamış ve elektriklenmemişti, yumuşacık ve nemi sanki saçımın içinde sıkışmıştı. Bir saç kremi başka bir ürün kullanmadan bu kadar güzel bir etki bırakabilirdi. Daha sonra da bukle belirginleştirici şekillendirici bakım kremini kullandım. Bu ürünü kullanmama gerek kalmamıştı çünkü saçlarım her zamankinden çok daha güzel gözüküyordu. Ama kullandım ve gördüm ki hepsi birlikte kullanıldığında kesinlikle hem havalı hem kabarmayan hem de ağırlık yapmamış yumuşacık saçlar. Ayrıca bukle belirginleştirici olan bakım kremini yıkama öncesi maske bakımı olarak tüm saçımıza uygulayabiliyormuşuz sonrasında durulayabilmemiz de süper. En önemli detay ise ürün içeriğinde sülfat, paraben ve silikon olmamasıydı. Daha ne olsun beni hiçbir ürününde olmadığı gibi bu üründe de şaşırtmadı UrbanCare teşekkürler. Kesinlikle alırım aldırırım ve tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mehtap C.
Mehtap C. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu serinin bütün ürünlerini tekrar tekrar kullandim ve tavsiye ediyorum kabarık ve bukleleri belli olmayan saçlar icin mükemmel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gokcen O.
Gokcen O. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
fatoş k.
Fatoş K. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu güzel saçlarımın elektriklenmesini önledi beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melahat T.
Melahat T. · 51 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İnternet de yaşanan sorunumdan dolayı siteye bir türlü giremiyordum maalesef ürün yorumlarını yeni yapabiliyorum ama bana da kullanmak ve deneyimlerimi paylaşmak için güzel vakit kaldı aceleye gelmedi . Markanın daha önce farklı ürünlerini kullandım , kullanmaya da devam ediyorum ama bu ürünü ve serisini daha önce deneyimlememiştim . Güzel köpürdü tek yıkama daha sağlıklı diyorlar ve tek yıkamada gayet iyi temizliyor ,fakat hafiften tam durulanmamış gibi bir his bırakıyor ondan hoşlanmadım. Kokusu hafif ağır kokuları sevmeyenler için gayet iyi . Nemlendirmesi başarılı bence fiyat performans bakımından düşünürsek. Saçlarım tam olarak kıvırcık değil dalgalı o yüzden bukleler için tam bir şey söyleyemem ama ufak bir etkisi var gibiydi . Bu markayla mı alakalı Denebunu ile mi alakalı emin değilim ama ürünlerin tek kullanımlık olması fikir oluşması açısından yetersiz oluyor. Tek sefer kullandığın da insanın ürün hakkındaki sorularına tam cevap veremiyor ve ürünü satın alıp almama konusunda da kararsız kalıyorum. Her ürünü de tam boy göndermelerini beklemek saçmalık ve bencillik olur , gördüğüm kadarıyla arada sırada tam boy ürün gönderiyorlar. 2-3 sefer kullanılabilecek miktarlarda olsa çok hoş olur ve kişilerin değerlendirmelerindeki doğruluk payı da artmış olur diye düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde bu markanın gri serisini kullanıyorum ama bunuda çok beğendim. Sülfat içermediğinden diğer şampuanlar kadar köpürmüyor ama saçı ve saç derisini güzel temizliyor. Duştan sonra bile kokusu saçta mükemmel kalıyor. Isı kullanımına bağlı bozulan buklelerime iyi geldiğini ve besleyip yatıştırdığını gözlemledim. Her duş sonrası saçımı kuruttuktan sonra elektriklenme problememide iyi geldi. Sülfat paraben ve silikon içermemesi ve vegan olması çok hoş. Bu seriyi kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bilgen G.
Bilgen G. · 47 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım doğal bukleli ama her yıkamadan sonra istediğim görünümü elde edemiyordum. Çok zaman teller birbirinden çok ayrı şekilde kıvırcık bir form alıyordu ve kabarık ve dağınık bir görünüm ortaya çıkıyordu. Özellikle de saçlarımı yıkadıktan bir gün sonrasında bukleler tamamen birbirine karışıyordu ama bu ürünü kullandıktan sonra buklelerim sanki maşa ile kıvrılmış gibi düzenli tutamlara ayrıldı. Sanki sihir gibi. Bu ürünü saçlarındaki bukleleri uzun süre korumak isteyen herkese şiddetle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Birdem G.
Birdem G. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Not:Gelen ürünlerde urban ın 3 farklı ürünü vardı ve 3ünün de isimleri başlangıçta aynı. Yorumları telefondan yapıyorum ve yorum sayfasında ürünlerin yalnızca ilk 5 kelimesi yazıyor. Devamı yok. 3 üründe de ilk 5 kelime aynı olduğu için hangi ürün için yorum yaptığımı göremiyorum. Bu yorumu oil in cream için yapayım. Ben saçlarım için sürekli yağ kullanırım. Bu ürünü de çok beğendim. Kokusu güzel saçıma hacim verdi. Fiyatına baktım uygunmuş. Hemen alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.