Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
URBAN Care Twisted Curls Hibiscus & Shea Butter Saç Bakım Kremi
amazon-image
URBAN Care Twisted Curls Hibiscus & Shea Butter Saç Bakım Kremi

URBAN Care Twisted Curls Hibiscus & Shea Butter Saç Bakım Kremi

URBAN Care 
  4.55  (4175 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Kuru, kabaran, elektriklenen dalgalı ve kıvırcık saçlar için geliştirilmiştir. Yüksek antioksidanlar, A ve C vitaminleri yönünden zengin yoğun besleyici formülü ile saçınızı nemlendirerek doğal yumuşaklığını artırmaya, yıpranmış buklelerin onarılmasına ve elektriklenmeyi azaltmaya yardımcı olur. İçerdiği bitkisel keratin sayesinde saçın yeniden yapılanmasına yardımcı olur ve yıpranmalara karşı koruma, onarım ve direnç desteği sağlar.Sülfat, paraben ve silikon içermez. Vegan içeriğe sahiptir.

 

Nasıl kullanılır?

Şampuan sonrası saç boy ve uçlarına uygulanır, ardından durulanır. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%28
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Orkide B.
Orkide B. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şampuanı ile birlikte kullandım. Kokusu mest etti. Bitkisel ağırlıklı bir ürün ve yoğun nemlendirici sağlıyor.Memnunum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu B.
Cansu B. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urban kaliteli marka
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Galibe A.
Galibe A. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok beğendim buklelerimi o kadar belirginleştirdiki saçımı toplamadan dolayı hacimsizdi daha hacimli ve daha gözle görünür şekilde bukleleri yogunlaştırdı.Üçlü olarak kullanılsa şampuan saç kremi durulanmayan saç kremi olarak daha iyi sonuçlar çıkar.Yumuşacıktı mis gibiydi ellerimde kalan kremde asla vıcıklaşmadı elimi bile yumuşattı.Saçlarım toplamama rağmen bukleler belirgin şekilde duruyor.Saçlarını tarama, saçın sertliğinden tabir olarak süpürge gibiydi kesinlikle 3lü bakımı kullanmalarını tavsiye ederim.İçeriğindeki vitaminler takviyeler ise oldukça çünkü zarar veren maddeler yok.Gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.Yıpranmaya kabarmaya taranmamaya son😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem T.
Gizem T. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önceki yorumlarımda da belirttiğim gibi ürün serisinin beni en çok etkileyen yanı kokusu oldu gerçekten çok güzel bir kokuya sahip. Saçlarımdaki elektriklenmeyi minimuma indirdi diyebilirim özellikle yaz aylarında saçlarımı saç kurutma makinesi ile kurutmuyorum genellikle havlu yardımıyla kendiliğinden kurumasını bekliyorum bu şekilde aslında saçlarım daha fazla elektriklenmeye müsait hale geliyor fakat bu ürün serisi ile bunun önüne geçebilirim diye düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bilgen G.
Bilgen G. · 47 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım aslında doğal bukleli ama her zaman istediğim gibi şekillenmiyorlardı. Saçlarımın o sırada ne kadar sağlıklı olduğuna ve hatta havanın durumuna göre bile değişiyordu elde ettiğim görünüm. Genellikle birbirine karışmış, tuhaf, kabarık kıvırcık bir saçla çıkıyordum banyodan. Ama bu ürünü kullandıktan sonra sonuç her seferinde mükemmel. Buklelerim artık tutam tutam ayrılmış ve çok düzenli görünüyor. Sanki maşayla kıvrılmış gibiler. Karmakarışık kıvırcık buklelerden bıkan herkese bu ürünü tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç yapım kuru ve elektriklenmeye müsait olduğundan bu ürün saçıma iyi geldi. Urban Care markasının kokusu en güzel olan serisi bence. İçeriği gerçekten temiz sülfat paraben ve silikon içermiyor. Zaten yıpranmış olan saçlarıma ürün seçme konusunda hassasım ve bu seri beni pişman etmedi. Kullanıma gelecek olursak gerçekten kolay durulanıyor ağırlaşma yapmadan saçımı yumuşattı. Duş sonrası çok karışan saçlarıma daha kolay tarama sağladığını farkettim. Serinin diğer ürünleriyle birlikte düzenli kullanacağım bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urban care markasının daha önce başka ürünlerini kullanmıştım ama bu ürünü ilk kez deneyimledim. Gerçekten çok hoş buldum bu ürünü, köpürmesini saçta bir ağırlık yapış yapış bir his bırakmamasını çok sevdim. Banyodan sonra fark ettim ki buklelerim cidden belirginleşti, normalde buklelerim banyodan sonra sönerlerdi. Ve saçlarımın nemlendiğini ve yumuşacık olduğunu hissettim. Ben cidden ilk deneyimim olarak beğendim sizlere de tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi A.
Sevgi A. · 47 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım normalde çok kurudur ve bu yüzden çok kepeklenir ama hemen de yağlanır. Kabarık ve dalgalı saçlarım. Elektriklenme de var. Hatta o kadar fazla oluyor ki saçımın dalgası gözükmüyor bazen. Bu şampuan saçlarımı güzel nemlendirdi kepek sorunum şu anlık yok. Yağlanmam da normal. Yani yağlanmayı ne geciktirdi ne de erteledi. Kabarıklığı biraz azaldı ancak elektriklenme hala devam. Dalgaları belirginleştirdi. Kokusu gayet normal
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aynur A.
Aynur A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın ürünlerini zaten çok beğeniyorum ve her zaman beğenerek kullanıyorum. Özellikle yazın saçımı fazla fen çekmek istemiyorum o yüzden benim için daha doğal bakımlı görüntü çok önemli. Öncelikle kokusu çok güzel rahatsız etmeyecek şekilde hafif kokusu var. Kıvamı biraz yoğun o yüzden fazla kullanmaya gerek kalmıyor. Yıkamadan sonra saçı çok güzel bakım yapıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim kıvırcık değil ama baya dalgalı saçlarım var bu ürünle birlikte şampuanı ve kremide deneme olarak geldi kullandım özellikle en beğendiğim ürün bu banyo sonrası durulanmayan ürünü oldu kesinlikle nemlendirme ve kabarmaya etkili vadettigi konusunda çok başaralı bu ürünün başka içeriğini kullanıyordum ama bunu muhakkak alicam kızımda kullandı oda çok memnun kaldı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.